Oby więcej takich tematów.
Nareszcie szlachetne grono tunerów ma okazje udowodnić jacy to są doskonali.
Ale jak się dobrze zapłaci,to się takich cudów mieć nie będzie,przynajmniej oficjalnie.
Dużo się czyta,że taka wartość momentu,co tu ukrywać też kosmiczna,zrobiona została przez was na wyraźne życzenie klienta.
Więc i wy też robicie podobnie,ale w waszym przypadku jest to usprawiedliwione wolą tego,który płaci,czyli ogólnie wszystko jest ok.
Klient nasz pan.
I niech się nikt nie waży tego krytykować.
Powiem wam,że jak dla mnie,same charakterystyki przebiegu mocy i momentu są ok,biorac pod uwagę,że pomiar dokonany był na hamowni inercyjnej to jest gut.
Jedyne,co budzi zastrzeżenia,to wartości,ale niuton na inercyjnej zawsze jest duuuży.
Jednak,jak na taką prowizorkę,to w moim mniemaniu nie wyszło to źle.
To,że silnik gówniany,to inna sprawa,zdycha przy takich kreskach,to fakt.
Ale,czy ten soft jest naprawdę taki tragiczny??
Ja bym powiedział,że jest mocny,ale nie tragiczny.
Zresztą widać to po kreskach.
Jednak bardzo lubi się tutaj krytykować każda robotę,której autorem jest ktoś z poza światka tunerów związanego z tym forum.
Podobnie było z grupowym w kreatorze mocy,jakoś nikt nie narzeka,bynajmniej ja narzekań niezadowolonych klientów nie słyszałem.
Powiem wam,panowie tunerzy,że są na tym świecie ludzie,którzy nie są zawodowymi tunerami,a którzy piszą softy równie doskonałe jak wy.
Tylko o takich,jakoś mało się mówi,bo i po co uświadamiać szarą materię,że można zrobić to samo równie dobrze i o wiele taniej niż u nas.
Lepiej wystawić na widok publiczny taki temat i wciskać ludziom kit,że tylko zawodowy tuner najlepiej zrobi tdi
Fakt,nie da się ukryć,że są osoby,które faktycznie nie mają bladego pojęcia o tych rzeczach,ale nie ukrywajmy też,że jest spora grupa ludzi,którzy dysponują wiedzą,jakiej nie powstydziłby się niejeden zawodowy tuner.
O takich jednak,jak wspomniałem,głośno się nie mówi.
Wielu z nich,podobnie jak i z was uczyło się tej tajemnej sztuki min.na tym forum:
http://www.chiptuners.org/
Jedyne forum,na którym można się dowiedzieć,jak bardzo skomplikowany jest temat czip tuningu,i jedne z nielicznych,na którym czip tuning nie jest tematem wielkiego tabu.
Niektórych widzę szokuje wartość momentu w dolnym zakresie obrotów,nic dziwnego,soft pisany przez amatora,to i niuton kosmiczny.
Jednak zdarzają się podobne rodzynki wychodzące z renomowanych stajni tunerskich.
Prosty przykład.
Gdyby nie to,że autko robione w tak zacnej firmie,to powiedziałbym,że to domowa robota.
Ale tym wielkim jak widać wolno... wszystko.
Tak apropos,co do tego kosmicznego niutona,to chyba koledzy zapomnieli,że pomiar pochodzi z hamowni,która nie słynie z najdokładniejszych pomiarów wartości momentu obrotowego.
Gdyby to było z obciążeniówki,nie ukrywajmy,że niuton byłby mniejszy,co za tym idzie i bardziej wypłaszczony,co z kolei nie budziłoby już takich emocji,czyż nie?
Pozdro.