Szuranie przy skrecie w prawo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Szuranie przy skrecie w prawo
Przy skręcie w prawo słychac dosyć głośne szuranie, jakby sie cos ciagneło ocierało.Dzieje sie tak tylko i wyłacznie podczas skrętu w prawo i tylko podczas jazdy. Podczas postoju mozna krecić i nic takiego nie słychac. Jest wspomaganie jak ma to coś do rzeczy na co powinieniem zwrócić uwage. Dodam je jeżdziłem po straszym syfie tz remontowana ulica pełno pischu pyłu kamieni ale czy to z tego .. na razie problem nie ustał
ehe i skoro "szuranie" to bardzo prawdopodobne ze lozysko ma luz i trze o piaste, nie szalej tym autem.Qto pisze:Zapewne łożysko się kończy...
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 18:54 przez Vii, łącznie zmieniany 4 razy.
Czy trudno? Nie jest trudno, ale trzeba miec prase albo coś podobnie działajacego, ogolnie mechanik nie wezmie duzo pieniazków za wymiane łozyska takze powiem Ci ze nie warto sie meczyć samemu ode mnie w bylym golfie mechanik wział za wymiane 30 zł i koszt lozyska oscylował w granicach 60 zł [przod].. Czy tarcze trzeba? Nie trzeba, ale jesli masz pieniazki to mozesz wymienić przy okazji roboty łozyska, a jak nie to zostawić na kiedyś indziejkrxychu pisze:Vii, czy sama wymiana łozyska jest trudna , czy przy wymianie łozyska warto wymienic od razu tarcze tym bardziej ze dawno nie były wymieniane?
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
- Lokalizacja: Włodawa
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
- Lokalizacja: Włodawa
- Kontakt:
Szum przy skręcie w prawo przy wyższych prędkościach to oznaka zużycia lewego łożyska. Podnosisz samochód i sprawdzasz w którym kole mocniej słychać szum poprzez pokręcenie, ewentualnie czy koło ma luz góra-dół na łożysku bo swojego czasu jak robiłem na warsztacie zdarzały się takie przypadki ale pierwszy sposób zawsze działa. Na bank sobie poradzisz i będziesz wiedział które wymienić
VW-i jedziesz dalej :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 334 gości