Golf 1,9 90KM problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

konrad703
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 29, 2010 23:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Golf 1,9 90KM problem

Post autor: konrad703 » sob maja 29, 2010 23:19

Witam
Mam golfaV 1,9 TDI 90KM 75000tys km 2005 r. Będąc na teście na hamowni okazała się że z odczyt pokazał max moc 144,5 KM przy obr 4116obr/ min czym może być spowodowany taki odczyt? Dodam jeszcze że przy wkręcaniu na duże obroty pokazała się chmura czarnego dymu lecz tylko przez chwilę.
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 23:31 przez konrad703, łącznie zmieniany 1 raz.



konrad703
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 29, 2010 23:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: konrad703 » ndz maja 30, 2010 11:06

Tylko czy może być aż tyle podkręcony ten silnik??



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz maja 30, 2010 13:45

marianmk2 pisze:Na seryjnych gratach napewno nie ;)
To GOLF V a tam 1.9 TDI PD 90kM więc dlaczego by nie miał wypluć 140kM :chytry:
Tam nie trzeba nic zmieniać bo silnik ma potencjał :bajer:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt cze 01, 2010 23:12

wszem wiadomo że w siedzące w Mk5 TDI 90 i 105 konne konstrukcyjnie są niemalże identyczne, główna różnica to oprogamowanie więc oba spokojnie można wirusować do takiego samego poziomu :wink:

[ Dodano: Wto 01 Cze, 2010 ]
w Mk5 nie było i nie ma VP



arwam

Post autor: arwam » śr cze 02, 2010 12:40

konrad703, pokaż wykres to będziemy coświedzieć na temat samego softu bo może się okazać że to gotowiec w którym polano paliwem na całej rozpiętości map obciążeń a to nie jest zdrowe dla silnika i układu napędowego. wtedy może zacząć się wszystko po kolei sypać począwszy od dwumasy a skończywszy na układzie korbowo-tłokowym.
jaki masz moment obrotowy?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości