Tutaj masz trochę o tym ale przeczytaj cały temat.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Najważniejsze to sprawdź jakiego masz mapa!!
miłej zabawy
[mk3] Zwiększenie dawki paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
gblodz, K03 nie wykręcisz za bardzo bo Ci może się zesrać i wtedy będzie bieda.
dla tej sprężarki myśle że bezpieczną granicą jest 1bar jak chcesz więcej zakładaj T2 od 1.6TD lub 1.9TD na niej można pompować jakieś 1,3-1,5bara ale to dość znacząco może skrócić żywotność tych turbin, jeśli chcesz pompować 1.5-2.0 bara to do takich ciśnień polecam T3 z 1.6TD JR lub MF o mocy 70KM.
Te turbinki mają trochę przydużego laga ale raz rozbujana powoduje że auto zaczyna szaleć na takim ciśnieniu.
można też pomyśleć o jakimś VNT, auto będize jechać już od samego dołu znacząco poprawi się moment obrotowy i moc dzięki temu że straty na wydechu będą znacząco mniejsze ponieważ regulowanie ciśnienia za pomocą zmiennej geometrii łopatek jest bezstratne ponieważ całość spalin idzie na wirnik turbiny a nie jak na WG stratna ponieważ kiedy WG się otwiera część spalin omija wirnik
dla tej sprężarki myśle że bezpieczną granicą jest 1bar jak chcesz więcej zakładaj T2 od 1.6TD lub 1.9TD na niej można pompować jakieś 1,3-1,5bara ale to dość znacząco może skrócić żywotność tych turbin, jeśli chcesz pompować 1.5-2.0 bara to do takich ciśnień polecam T3 z 1.6TD JR lub MF o mocy 70KM.
Te turbinki mają trochę przydużego laga ale raz rozbujana powoduje że auto zaczyna szaleć na takim ciśnieniu.
można też pomyśleć o jakimś VNT, auto będize jechać już od samego dołu znacząco poprawi się moment obrotowy i moc dzięki temu że straty na wydechu będą znacząco mniejsze ponieważ regulowanie ciśnienia za pomocą zmiennej geometrii łopatek jest bezstratne ponieważ całość spalin idzie na wirnik turbiny a nie jak na WG stratna ponieważ kiedy WG się otwiera część spalin omija wirnik
no dobrze a jak z montażem turbo T2 albo T3 (ta mi bardziej odpowiada, wiadomo czemu )
trzeba dużo przerabiać? czy tylko odkręcam śruby od swojej turbiny , wstawiam nową, przykręcam i jazda.
myślałem też o wywaleniu wydechu, całość, i pociągnąć rurę (nie wiem jeszcze jakiej średnicy od samego kolektora, zastanawiam się tylko jak bardzo by wzrósł hałas no ale to by wyszło w trakcie, mam tylko nadzieję że nie chodził by jak traktor
przy okazji wyczyścił bym kolektory i zaślepił ERG (wyczytałem tak na forum)
doczytałem jeszcze o dołożeniu rezystorka by podnieść ciśnienie turbo click
trzeba dużo przerabiać? czy tylko odkręcam śruby od swojej turbiny , wstawiam nową, przykręcam i jazda.
myślałem też o wywaleniu wydechu, całość, i pociągnąć rurę (nie wiem jeszcze jakiej średnicy od samego kolektora, zastanawiam się tylko jak bardzo by wzrósł hałas no ale to by wyszło w trakcie, mam tylko nadzieję że nie chodził by jak traktor
przy okazji wyczyścił bym kolektory i zaślepił ERG (wyczytałem tak na forum)
doczytałem jeszcze o dołożeniu rezystorka by podnieść ciśnienie turbo click
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 21:27 przez gblodz, łącznie zmieniany 1 raz.
[color=red]wie ktoś może czy da radę podkręcić samą turbinę w moim golfiku?[/color]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości