jak usztywnic gwinta / wprowadzić ograniczenie skoku amora ?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

jak usztywnic gwinta / wprowadzić ograniczenie skoku amora ?

Post autor: zielu » śr maja 12, 2010 19:16

mam gwinta mts i chce skręcić go maksymalnie by uzyskać jak największa glebę, ale też nie chce by mi ranty ocierały o opony
teraz mam skręconego dość mocno (luka między nadkolem a oponą jest tak na grubość palca) i czasami na ostrym zakręcie (z przodu) albo na bujnięciu (w tedy z tyłu) słyszę przytarcie

no i chciałbym coś z tym zrobić by było nisko i bez przytarć, ktoś coś doradzi :?:
dodam tylko ze z przodu nadkola usunąłem i wszystkie ranty zaklepane na płasko
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 19:17 przez zielu, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw maja 13, 2010 12:03

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=327320

lub zmienic gwint na twardszy :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » czw maja 13, 2010 12:12

i gumy i zamiana gwinta odpadają :)

ale te odboje mnie zastanawiają...
czy można by zrobić tak żeby odboję jakoś ponacinać i wsunąć bez wyciagania amora :?: :helm:


Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw maja 13, 2010 12:35

no napewno nie ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » czw maja 13, 2010 15:00

MAPET pisze:no napewno nie ;)
Jak nie ? są już nacięte ...
zielu, Kup odboje , na allegro są firmy JOM i jeszcze jakieś inne ( chyba Ta Technics) mają grubość z 1 cm i wkładasz je na amortyzator .
Zmierz tylko grubość tłoka amora i kup podobnym otworem te ( clipsy )

Testowane u mnie na tyle .
Do przodu nie polecam bo skacze wtedy auto jak piłka na odbojach .


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw maja 13, 2010 15:36

Dj Darecki pisze:Jak nie ? są już nacięte ...
ja mowielm o zwyklym odboju ty mowisz chyba o tych talarkach?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » czw maja 13, 2010 15:50

MAPET pisze:Dj Darecki napisał/a:
Jak nie ? są już nacięte ...


ja mowielm o zwyklym odboju ty mowisz chyba o tych talarkach?
Tak , zwykłe odboje są za miękkie do takich kombinacji :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw maja 13, 2010 15:55

no mi chodzilo o gumowe balwanki sportowe ;) no niewazne wiemy o co chodzi...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn maja 17, 2010 17:13

Dj Darecki pisze:zielu, Kup odboje , na allegro są firmy JOM i jeszcze jakieś inne ( chyba Ta Technics) mają grubość z 1 cm i wkładasz je na amortyzator .
Zmierz tylko grubość tłoka amora i kup podobnym otworem te ( clipsy )
to się się zakłada jak :?: dwa naprzeciw siebie :?: czy cztery tak na krzyż :?:
Ostatnio zmieniony pn maja 17, 2010 17:13 przez zielu, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn maja 17, 2010 21:45

Robert.. jak na krzyz czy na przeciw ;) czytales to co darecki napisal? na tloczysko wciska sie ten odboj ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » czw maja 20, 2010 14:14

Dj Darecki, a z doświadczenia pamiętasz ile takich talarków mniej więcej potrzeba na jednego amora :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw maja 20, 2010 14:15

wg potrzeb ;) kazdy ma inaczej ustawiony gwint to nei da sie powiedziec ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » ndz maja 30, 2010 06:55

Moj znajomy w passacie b4 zrobil taki patent, ze wyciagnal te cienkie sprezyny pomocnicze bo mu brakowalo gwintu, i przez to auto stalo sie ciut sztywniejsze. Jezdzi juz tak dluzszy czas i nic sie z zawiasem nie dzieje. Wiec jak chcesz mozesz sprobowac takiego sposobu. Dzieki temu zyskuje sie jeszcze kilka dodatkowych centymetrow gwintu pozwalajacych na jeszcze nizsze obnizenie


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz maja 30, 2010 09:15

stopczyk26 pisze:Moj znajomy w passacie b4 zrobil taki patent, ze wyciagnal te cienkie sprezyny pomocnicze bo mu brakowalo gwintu, i przez to auto stalo sie ciut sztywniejsze.
Pewnie auto siadło na odbojach i dla tego jest sztywniej , pewnie teraz skacze na dziurach jak piłka :)
zielu pisze:Dj Darecki, a z doświadczenia pamiętasz ile takich talarków mniej więcej potrzeba na jednego amora :?:
Ja miałem 1 duży i 6 małych na stronę ...
Wszystko zależy od obniżenia , opon itd..................
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 09:16 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości