[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
Moderator: G0 Karcio
Re: MK2 VR6 by TheBiSHoP
Przez ostatni czas golfa trapiły problemy natury technicznej.
Zaczeło się od zatarcia panewki na wałku pośrednim. W celu reanimacji motoru została ona wymieniona wraz z górnym łańcuchem i górnym napinaczem. Przy okazji obita została na nowo tarcza sprzęgła i wymienione zostało łożysko oporowe.
Po złożeniu wszystkiego okazało się, że cieknie z wału więc skrzynia w dół i wymiana.
Niedługo po tym niewytrzymała chłodnica więc została wymieniona na bardziej pasującą z Corrado.
Potem stwierdziłem, że przydałoby się wymienić uszczelniacze zaworowe, a że trafiła się druga głowica więc przygotowałem ją spokojnie na stole aby tylko przełożyć. Niestety rzeczywistość okazała się troche bardziej skomplikowana bo po założeniu nowej nie dało się ustawić rozrządu. Kupiłem więc nowy łańcuch dolny, skrzynia w dół i udało się wszystko poskładać do kupy.
Przy okazji zrobiłem nowe mocowanie zbiorniczka wyrównawczego nie kolidujące z rozpórką. W między czasie dwa razy wymieniana była przekładnia kierownicza.
Przed manią chciałem zmienić lusterka na ori i nawet prawie się udało. Prawie bo nie dostałem nowego prawego szkła. Foto zapożyczone.
Jako, że motor od strony technicznej narazie został ogarnięty mam czas, żeby zabrać się wkońcu za bardziej pierdołowate rzeczy. Dzis np wyżeźbiłem sobie
puszkę filtra powietrza. Jak się sprawdzi to poprawi ją się wizualnie.
Zaczeło się od zatarcia panewki na wałku pośrednim. W celu reanimacji motoru została ona wymieniona wraz z górnym łańcuchem i górnym napinaczem. Przy okazji obita została na nowo tarcza sprzęgła i wymienione zostało łożysko oporowe.
Po złożeniu wszystkiego okazało się, że cieknie z wału więc skrzynia w dół i wymiana.
Niedługo po tym niewytrzymała chłodnica więc została wymieniona na bardziej pasującą z Corrado.
Potem stwierdziłem, że przydałoby się wymienić uszczelniacze zaworowe, a że trafiła się druga głowica więc przygotowałem ją spokojnie na stole aby tylko przełożyć. Niestety rzeczywistość okazała się troche bardziej skomplikowana bo po założeniu nowej nie dało się ustawić rozrządu. Kupiłem więc nowy łańcuch dolny, skrzynia w dół i udało się wszystko poskładać do kupy.
Przy okazji zrobiłem nowe mocowanie zbiorniczka wyrównawczego nie kolidujące z rozpórką. W między czasie dwa razy wymieniana była przekładnia kierownicza.
Przed manią chciałem zmienić lusterka na ori i nawet prawie się udało. Prawie bo nie dostałem nowego prawego szkła. Foto zapożyczone.
Jako, że motor od strony technicznej narazie został ogarnięty mam czas, żeby zabrać się wkońcu za bardziej pierdołowate rzeczy. Dzis np wyżeźbiłem sobie
puszkę filtra powietrza. Jak się sprawdzi to poprawi ją się wizualnie.
MK2 VR6 by TheBiSHoP
o widze puszka ostro tam była modzona podziwiam , że wszystko robiłes sam...naprawde szacun temta będe śłedził pozdr
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
MK2 VR6 by TheBiSHoP
TheBiSHoP pisze:Jako, że motor od strony technicznej narazie został ogarnięty mam czas, żeby zabrać się wkońcu za bardziej pierdołowate rzeczy. Dzis np wyżeźbiłem sobie
puszkę filtra powietrza.
słyszałem o jakims oszałamiającym wyniku z hamowni, pochwalisz się co tam wyszlo z tego motoru po remoncie?
MK2 VR6 by TheBiSHoP
nie było żadnego remontu. to wszystko to było łatanie gówna, żeby jakoś dojeżdził do przyszłego roku. ostatni pomiar to 150ps i 200nm. Coś jest nie halo z czujnikami i ma problemy z stabilnym utrzymaniem biegu jałowego. Ale i tu sie znajdzie przyczyne tyle tylko że nie jest to nic ważnego bo nie przeszkadza to w codziennej eksploatacji. Najważniejsze jest to, że jeżdzi i nie zjada litra oleju na 1000 km
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: MK2 VR6 by TheBiSHoP
TheBiSHoP pisze:nie było żadnego remontu. to wszystko to było łatanie gówna, żeby jakoś dojeżdził do przyszłego roku. ostatni pomiar to 150ps i 200nm. Coś jest nie halo z czujnikami i ma problemy z stabilnym utrzymaniem biegu jałowego. Ale i tu sie znajdzie przyczyne tyle tylko że nie jest to nic ważnego bo nie przeszkadza to w codziennej eksploatacji. Najważniejsze jest to, że jeżdzi i nie zjada litra oleju na 1000 km
podeslij wykres, chciałbym zobaczyc kreski, potrzeba mi do celów naukowych
MK2 VR6 by TheBiSHoP
24 konie w wolnossącym silniku gdzie to uciekło ?? rorząd ?? normlanie szok...obyś znalazł przyczyne i dał znac jak tam golfina...
MK2 VR6 by TheBiSHoP
wymieniłem przepłykę na tą nowego typu wraz z ECU i wyniki wróciły do okolic 160 PS i 220 nm.
Przez cylindry. Progi są takie, że jakbym nadmiar materiału nad progiem usunoł skrobakiem to mógłbym chyba wrzucić tłoki od ABV =]]]]]. Plan jest taki, że będzie jego ostatnia zima w tym aucie, ale co się uda to się zobaczy =]HGP vr6 pisze:24 konie w wolnossącym silniku gdzie to uciekło ?? rorząd ?? normlanie szok...obyś znalazł przyczyne i dał znac jak tam golfina...
MK2 VR6 by TheBiSHoP
a jakie masz spręzanie na cylindrach miezyłęs ??ciekawi mnie to no to ... bo przepływka i ecu i zaraz 20nm poszło dziwne ale super jak mieyłes ciśnienie to podaj pozdro
MK2 VR6 by TheBiSHoP
Nie mierzyłem. ECU było wymienione bo trafiła się przepływka nowego typu, a ja miałem starą. Ta która była napewno była walnięta bo po wymianie wszystko wróciło do normy.
Generalnie widziałęm sporo wykresów z vr6 i dohodze do wniosku, że jeśli VR wypluwa poniżej 165 PS na sprawnym osprzęcie to mechanicznie musi to już być spory kibel.
Generalnie widziałęm sporo wykresów z vr6 i dohodze do wniosku, że jeśli VR wypluwa poniżej 165 PS na sprawnym osprzęcie to mechanicznie musi to już być spory kibel.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości