jeśli nie masz pojęcia o dopasowaniu transponderów i sterownika silnika do immobilisera to poco się wypowiadaszNiemiec pisze:Dokodowanie transponderów polega na "połączeniu" zegarów z kompem silnika.
spalony licznik co robic??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
może i nie mam pojęcia, ale robiłem to już kilka razy i jakoś działa :green_fuck:norek111 pisze:jeśli nie masz pojęcia o dopasowaniu transponderów i sterownika silnika do immobilisera to poco się wypowiadaszNiemiec pisze:Dokodowanie transponderów polega na "połączeniu" zegarów z kompem silnika.
no może i mój cytat na był fachowy, ale chciałem to w prosty, łopatologiczny sposób wytłumaczyć
Ostatnio zmieniony sob sty 23, 2010 17:08 przez Niemiec, łącznie zmieniany 2 razy.
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Fachowa porada ,pomoc i robota !!!!!!!!!!!!!!autko naprawione dzieki Gregowi .Przyjechał stwierdził co trzeba zrobić ,kupić itd.Przy pomocy Grega kupiłem to co trzeba oczywiście zaproponował pewne modyfikacje -zgodziłem sie bez zastanowienia .Przyjechał naprawił, z takimi ludzmi jak Greg można bezstresowo przejść każdą naprawe .Jest kompetentny ,konkretny a co najważniejsze zna sie na tym co robi jest to jego pasja .Także dzieki jeszcze raz GREG
Witam, sorki ze podpinam sie tutaj ze swoim problemem, ale nie moge zalozyc nowego tematu. Przy probie wyslania, prosi minie o jakis prefiks. Prosze administratora o ewentualnie przeniesienie mojego posta do nowego tematu ..Z gory przepraszam za zamiesznie.
moj problem zaczal sie kilka tygodni temu - alarm oraz immobiliser nie wylaczaly sie przy otwieraniu samochodu (wczesniej zalapywal nawet z kilkudziesieciu metrow)
ale jakos dawalem rade, po wlozeniu kluczyka do stacyjki i kilkukrotnym nacisnieciu przycisku na pilocie dopiero zalapywal i odpalal. Jednak wraz ze spadkiem temperatur bylo co raz gorzej - im zimniej tym dluzej musialem siedziec i walczyc z pilotem (oczywiscie baterie byly wymienione). Jakis tydzien, 10 dni temu przy najwiekszych mrozach, padlo wszystko. Alarm i immobiliser nie reaguja - wylaczylem syrene zeby chociaz nie wyl - ale nijak nie moge odlaczyc tego immobilisera. Wkurza mnie to, bo nawet przy sporych mrozach, autko spokojnie pali ale za chwile odcina paliwo i gasnie. Myslalem ze zrobi sie troche cieplej, odpale i pojade do jakiegos magika, ale pogoda nie odpuszcza i chyba musze sam to jakos rozwiazac, przynajmniej zeby odlaczyc ten immobilizer i uruchomic auto. Czy ktos ma pomysl, jak odlaczyc to ustrojstwo ?? Jestem laikiem i nie mam zielonego pojecia jak to zrobic - do akumulatora nie idzie zaden kabel ktory moglby odpowiadac za to . .moze gdzie indziej tego szukac?? Sorry za glupie pytania, ale po prostu tego nie kumam .. Moze wystarczy jakas prosta interwencja?
nadmienie ze auto jest z polskiego salonu, alarm z immobiliserem, z tego co mowil poprzedni wlasciciel, byl montowany fabrycznie
bede wdzieczny za jakies wskazowki
z gory dziekuje i pozdrawiam
moj problem zaczal sie kilka tygodni temu - alarm oraz immobiliser nie wylaczaly sie przy otwieraniu samochodu (wczesniej zalapywal nawet z kilkudziesieciu metrow)
ale jakos dawalem rade, po wlozeniu kluczyka do stacyjki i kilkukrotnym nacisnieciu przycisku na pilocie dopiero zalapywal i odpalal. Jednak wraz ze spadkiem temperatur bylo co raz gorzej - im zimniej tym dluzej musialem siedziec i walczyc z pilotem (oczywiscie baterie byly wymienione). Jakis tydzien, 10 dni temu przy najwiekszych mrozach, padlo wszystko. Alarm i immobiliser nie reaguja - wylaczylem syrene zeby chociaz nie wyl - ale nijak nie moge odlaczyc tego immobilisera. Wkurza mnie to, bo nawet przy sporych mrozach, autko spokojnie pali ale za chwile odcina paliwo i gasnie. Myslalem ze zrobi sie troche cieplej, odpale i pojade do jakiegos magika, ale pogoda nie odpuszcza i chyba musze sam to jakos rozwiazac, przynajmniej zeby odlaczyc ten immobilizer i uruchomic auto. Czy ktos ma pomysl, jak odlaczyc to ustrojstwo ?? Jestem laikiem i nie mam zielonego pojecia jak to zrobic - do akumulatora nie idzie zaden kabel ktory moglby odpowiadac za to . .moze gdzie indziej tego szukac?? Sorry za glupie pytania, ale po prostu tego nie kumam .. Moze wystarczy jakas prosta interwencja?
nadmienie ze auto jest z polskiego salonu, alarm z immobiliserem, z tego co mowil poprzedni wlasciciel, byl montowany fabrycznie
bede wdzieczny za jakies wskazowki
z gory dziekuje i pozdrawiam
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
Sorry,jesli moge zapytac
A co maja kluczyki do licznika???
A co maja kluczyki do licznika???
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
Witam
Mam taki sam problem. Licznik jest spalony. Nie da sie z niego nic wyciagnac. Potrzebuje zaadoptowac immo w nowym liczniku zeby gralo z moimi starymi kluczykami , ecu.
POMOCY PLEASE
[ Dodano: 29 Maj 2010 08:42 ]
greg, Czesc.
Mam spalony LICZNIK w golfie 4 1.9 2000 no 1J0 920922c
Wsadzilem nowy licznik w ktorym odczytalem PIN.
Ze starego nie da sie juz nic wyciagnac- zreszta pojechal na zlom.
Co teraz potrzebuje zrobic?
Czy musze sciagnac tez immo z ecu i wtedy zaadoptowac do zegara.
Slyszalem na forum ze jestes szpecem w tych sprawach.
POMOCY PLEASE
Mam taki sam problem. Licznik jest spalony. Nie da sie z niego nic wyciagnac. Potrzebuje zaadoptowac immo w nowym liczniku zeby gralo z moimi starymi kluczykami , ecu.
POMOCY PLEASE
[ Dodano: 29 Maj 2010 08:42 ]
greg, Czesc.
Mam spalony LICZNIK w golfie 4 1.9 2000 no 1J0 920922c
Wsadzilem nowy licznik w ktorym odczytalem PIN.
Ze starego nie da sie juz nic wyciagnac- zreszta pojechal na zlom.
Co teraz potrzebuje zrobic?
Czy musze sciagnac tez immo z ecu i wtedy zaadoptowac do zegara.
Slyszalem na forum ze jestes szpecem w tych sprawach.
POMOCY PLEASE
arek82, wyciągasz pin licznika i zakoduj kluczyki - czyli vag>17>login (tu wpisz pin poprzedzony zerem) i zatwierdź potem 10-adaptacja>kanał 21> ja wpisuje 0 test i save - potem wyłączam stacyjkę i ponownie wchodzę w licznik >login znowu ten pin > potem adaptacja 10> 21> wpisuje liczbę kluczy i save> wyłączam kluczyk wkładam następny włączam stacyjkę i wyłączam i koniec.
Teraz kodowanie licznika - ponieważ nie wiemy jakie miałeś kodowanie to próbujemy co tam masz czyli (zużycie okładzin, poziom w zbiorniczku spryskiw.) to sa 2 pierwsze cyfry czyli 00xxx lub 01xxx lub 04xxx lub jeśli i to i to to 05xxx.
Następnie ustalamy kraj w którym licznik jest używany - zmieniamy trzecią cyfrę czyli xx1xx- to europa xx4xx to Wielka Brytania xx3xx to Kanada - masz wtedy sygnał otwarcia drzwi kierowcy ale za to zegarek 12 godzinny .
Teraz czwarta cyfra tu się posłużę ściągą -czyli czy masz czujnik poziomu oleju czy też nie - chociaż z tego co kojarze to w liczniku 822 sie chyba nie da wyłączyć.
xxx?x: Motorvariante (Serviceintervall) (ab MJ 2000)
0 - Festes Intervall ohne Geber für Ölstand/-Temperatur (QG0)
1 - Flexibles Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG1)
2 - Festes Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG2)
3 - Fahrzeuge ohne Serviceintervallanzeige (USA,Kanada
Teraz ostatnia cyfra to wskazania prędkosciomierza na podstawie przelicznika liczby impulsów czyli typu skrzyni - nie iwem jakie masz auto - więc znowu ściaga
xxxx?: Codierzahl für Wegimpulszahl
1 - 4358 (1,4l/55kW AHW/AKQ mit Schalt. Getriebe)
2 - 3538 (alle anderen Motorkennbuchstaben bzw. Autom. Getriebe)
3 - 4146 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (unbekannt)
Teraz kodowanie licznika - ponieważ nie wiemy jakie miałeś kodowanie to próbujemy co tam masz czyli (zużycie okładzin, poziom w zbiorniczku spryskiw.) to sa 2 pierwsze cyfry czyli 00xxx lub 01xxx lub 04xxx lub jeśli i to i to to 05xxx.
Następnie ustalamy kraj w którym licznik jest używany - zmieniamy trzecią cyfrę czyli xx1xx- to europa xx4xx to Wielka Brytania xx3xx to Kanada - masz wtedy sygnał otwarcia drzwi kierowcy ale za to zegarek 12 godzinny .
Teraz czwarta cyfra tu się posłużę ściągą -czyli czy masz czujnik poziomu oleju czy też nie - chociaż z tego co kojarze to w liczniku 822 sie chyba nie da wyłączyć.
xxx?x: Motorvariante (Serviceintervall) (ab MJ 2000)
0 - Festes Intervall ohne Geber für Ölstand/-Temperatur (QG0)
1 - Flexibles Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG1)
2 - Festes Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG2)
3 - Fahrzeuge ohne Serviceintervallanzeige (USA,Kanada
Teraz ostatnia cyfra to wskazania prędkosciomierza na podstawie przelicznika liczby impulsów czyli typu skrzyni - nie iwem jakie masz auto - więc znowu ściaga
xxxx?: Codierzahl für Wegimpulszahl
1 - 4358 (1,4l/55kW AHW/AKQ mit Schalt. Getriebe)
2 - 3538 (alle anderen Motorkennbuchstaben bzw. Autom. Getriebe)
3 - 4146 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (unbekannt)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 247 gości