filtr powietrza i mieszanka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: wt maja 19, 2009 16:12
- Lokalizacja: wieliczki
filtr powietrza i mieszanka
Nie jestem mechanikiem albo znajacy sie na rzeczy.Problem mój jest taki.Mam golfa II 1.6. Na pokrywie filtra powietrza sa dwa wezyki(). jeden idzie do pokrywy a drugi tutaj ( ) Jak zablokuje głowna rure to odpale a jak zostawie to nic. co jest??? prosze o pomoc
Ale jaki masz właściwie problem bo z Twojego opisu niewiele można wywnioskować.
Wężyki które pokazałeś są podciśnieniowym sterowaniem przepływem ciepłego/zimnego powietrza. Zimny silni pobiera ciepłe powietrze znad kolektora wydechowego poprzez przesterowanie klapą znajdującą się w ustrojstwie na 2 zdjęciu. Widzę ze chyba wąż doprowadzający ciepłe powietrze jest zdjęty
Wężyki które pokazałeś są podciśnieniowym sterowaniem przepływem ciepłego/zimnego powietrza. Zimny silni pobiera ciepłe powietrze znad kolektora wydechowego poprzez przesterowanie klapą znajdującą się w ustrojstwie na 2 zdjęciu. Widzę ze chyba wąż doprowadzający ciepłe powietrze jest zdjęty
Masz gaźnik 2E2 i problem ze składem mieszanki, więc albo nie działa ssanie w gaźniku i nie zapala na benzynie, albo masz źle ustawiony LPG.marcinkoza1985 pisze:Jak zablokuje głowna rure to odpale a jak zostawie to nic. co jest??? prosze o pomoc
[ Dodano: 28-05-10, 14:25 ]
ten czerwony wężyk powinien być wpięty gdzieś przy gaźniku, więc najpierw sprawdź czy jest w ogóle podpięty i czy nie jest przetarty...
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: wt maja 19, 2009 16:12
- Lokalizacja: wieliczki
j.w
problem jest taki ze jak zablokuje waz z kolektora maksymalnie a drugi od zimnego troche przytkam(wieczko od dezodorantu z kilkoma dziurkami) to zapale normalnie tylko nie stabilne sa obroty.a jak w ogóle go nie przytkam to moge krecic i krecic i nic.te dwa wezyki mam odłaczone przy czym jak ten który idzie z gaznika podłacze to obroty spadaja do 400-500 obrotów.
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: wt maja 19, 2009 16:12
- Lokalizacja: wieliczki
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Re: odp
Ssanie - tu cały problem.marcinkoza1985 pisze:na gazie:( i na paliwie
Przytykając dolot powietrza robisz dławienie a więc wymuszasz wzbogacenie składu mieszanki(niestabilność obrotów o tym świadczy).
Za mało paliwa a za dużo powietrza - wniosek na początku.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: wt maja 19, 2009 16:12
- Lokalizacja: wieliczki
j.w
a moze byc lewy dolot powietrza i dlatego jak sa 2rury otwarte to gasnie?bo jak jedna przytkam to jest prawie dobrze a nie kiedy jak przyciskam pedal gazu do konca to dochodzi do 4tys obrotu i slabnie.taki odglos jak by chcial a nie mogl.i nie wiem czy to pomoze ale cala obudowa filtru powietrza i gaznik nie jest stabilna.czy mus byc?
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Re: j.w
Nie jest to nawet uprawdopodobnione.marcinkoza1985 pisze:a moze byc lewy dolot powietrza i dlatego jak sa 2rury otwarte to gasnie?bo jak jedna przytkam to jest prawie dobrze a nie kiedy jak przyciskam pedal gazu do konca to dochodzi do 4tys obrotu i slabnie.taki odglos jak by chcial a nie mogl.i nie wiem czy to pomoze ale cala obudowa filtru powietrza i gaznik nie jest stabilna.czy mus byc?
Lewe powietrze ma wpływ tylko wówczas gdy dochodzi poniżej gaźnika/ przepustnicy(wtrysk).
Silnik powinien bez problemu chodzić ze zdjętą obudową filtra - goły gaźnik...
Jeszcze nie podałeś jednego - czy to na zimnym, na gorącym, lub nie ma znaczenia.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: wt maja 19, 2009 16:12
- Lokalizacja: wieliczki
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
LPG i mieszalnik na gaźniku - to odrębna historia.marcinkoza1985 pisze:nie ma znaczenia.i najgorsze ze pokretlo od gazu musi byc prawie do konca odkrecone przy czym wczesniej mialem do polowy
Możesz mieć "lewe" powietrze między gaźnikiem a mieszalnikiem - wskazane uszczelnienie na złożeniu.LPG ma to do siebie że wymaga minimalnej różnicy ciśnień - góra mieszalnika a jego dół gdyż inaczej nie wysysa gazu.
Jeszcze jedno - postaraj się rozdzielać w temacie ; kiedy LPG a kiedy benzyna bo rozbiega się i prowadzić może do absurdalnych wniosków.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: wt maja 19, 2009 16:12
- Lokalizacja: wieliczki
Jest przytwierdzona do gaźnika, sam gaźnik ma pewien zakrez ruchów na podstawie gumowo metalowej. Ale jeśli te ruchy są większe to radzę zapoznać się ze stanem podstawy gaźnika, może już być porozrywana, to też zwiększa problemy z rozruchem, obrotami itp. Ogólnie nie powinno to wsyzstko jakoś lataćmarcinkoza1985 pisze:a pokrywa filtra powietrza ma byc stabilna?czy moze ruszac sie razem z gaznikiem?
Ostatnio zmieniony pt maja 28, 2010 20:00 przez jhosef, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 425 gości