swap z AAm na ABS oplacalny?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Niedzwiadek18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 12:25
Lokalizacja: KatoVWice

swap z AAm na ABS oplacalny?

Post autor: Niedzwiadek18 » pn maja 17, 2010 13:48

Witam. Mam golfa III z silnikiem AAM :d w garażu lezy mi silnik ABS + komp itd. powiedzcie mi czy skrzynia z mojego AAm'a bedzie pasowala do tego ABS'a ? druga sprawa.. czy monowtrysk wraz z przepustnica krokowym itd sa takie same i smialo moge to wsadzic z mojegop AAM? bo tam nie ma;/ Do zmiany potrzebne jest jeszcze cos poza kompem? chlodnica i wszystkie inne graty beda pasowaly? Teraz podstawowe pytanie :D czy to jest wogole oplacalne dla tych 15km? moj silnik jest zalany polsyntetykiem a tamten mineralnym niedawno zmienianym :d ma jeszcze ladny brazowy kolorek :P Ile czasu zajmuje taka przekladka ?:D


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2051/2b62526ee78f4c9385ef290167a3594e.0.gif[/img][/url]

MÓJ Skromny MK III GL :) ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3784864#3784864

Awatar użytkownika
Misiek_B
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: sob sie 27, 2005 14:47
Lokalizacja: Nisko
Kontakt:

Post autor: Misiek_B » pn maja 17, 2010 14:01

Niedzwiadek18 pisze:Teraz podstawowe pytanie :D czy to jest wogole oplacalne dla tych 15km? moj silnik jest zalany polsyntetykiem a tamten mineralnym niedawno zmienianym :d ma jeszcze ladny brazowy kolorek
Kwestia silnika bo jak masz zadbana aam i zajechanego abs w garazu to nie opłaca sie ale jak masz juz silnik to go rozebrac zrobic remont całkowity odmalowac blok i załozyc wtedy bedzie efekt, a do zmiany to tylko komp i silnik sama wystarczy reszta ta sama jest monowtrysk identiko, a skrzynia pasuje nawet lepsza bo w aam jest krótsza..


[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106888]Mój czerwony Golfik[/url][/size][/b]

Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl

Cybus18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:04
Lokalizacja: ok. Łowicza
Kontakt:

Post autor: Cybus18 » pn maja 17, 2010 14:01

AAM i ABS róznią się od siebie tłokami, wałkiem rozrządu i komputerem. Wszystko inne jest takie samo, cały osprzęt jest taki sam w obu silnikach.



Awatar użytkownika
Niedzwiadek18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 12:25
Lokalizacja: KatoVWice

Post autor: Niedzwiadek18 » pn maja 17, 2010 14:24

hmmm no powiem tak :d moj aam jest dosc troche brudny z oleju :d chyba sie leje spod glowicy :P ale nie ma zle :) troszke ma mula... 160km/h wyciaga ale troche trzeba go rozpedzac:D troche sprzeglo juz na wymarciu bo bierze przy gorze... a ten abs jest suchy... sprzeglo jeszcze dosc bylo wiec odrazu ze sprzeglem by sie smienialo... 180 km/h lecial lajtowo z 3 osobami w srodku.. jezdzila nim starsza pani i troche potem taki mlody koles... jedyne co mnie niepokoi to to ze na liczniku bylo 120tys km... bez total..;/ rocznik 93. wiec albo ktos krecil albo licznik zmieniany albo 420tys jest..;/ ale wtedy olej by lykal jak smok i by nie wygladal tak jak wyglada?? chyba ze ktos remont robil... olej zmieniany jakos po wakacjach... i dalej brązowy a nie czarny jak u mnie... Prosze o jakas dorade..


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2051/2b62526ee78f4c9385ef290167a3594e.0.gif[/img][/url]

MÓJ Skromny MK III GL :) ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3784864#3784864

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » pn maja 17, 2010 21:50

Misiek_B pisze:a do zmiany to tylko komp i silnik
do tego trzeba wziąć pod uwage kolektor wydechowy bo może być mała niespodzianka. ABS ma wiekszą średnice.



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » wt maja 18, 2010 01:44

swap ktory mozna wykonac w jeden dzien. Jakby Ci czegos zabraklo to daj znac mam mase gratow z ABS

[ Dodano: 18 Maj 2010 01:44 ]
ja osobiscie bym sie zdecydowal na takiego swapa bo jechalem AAM i ABS roznica jest odczuwalna



Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » pt maja 28, 2010 13:37

Albo, jeśli AAM jest zdrowy, to powymieniać tylko to czym się różnią od ABS i tyle :P Sam mam AAM ponad 400 tys zrobione, zalany pół syntetykiem i nie łyka oleju. Jak silnik dobrze jeżdżony to będzie hulał :D

A do różnic jeszcze dochodzi koletkor + układ wydechowy ( większa średnica ), ewentualnie koło zamachowe ( lżejsze )



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » pt maja 28, 2010 16:27

Kaoz, ta i rozebrac silnik zeby zmienic tloki. Bez sensu jak dla mnie wiec lepiej zapodac cala jednostke i spiac to z osprzetem AAM



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob maja 29, 2010 14:21

jak Ci leży i jesteś pewien jego stanu technicznego to wkładaj wszystko pasuje


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » śr cze 02, 2010 16:13

imperfectCell pisze:Kaoz, ta i rozebrac silnik zeby zmienic tloki. Bez sensu jak dla mnie wiec lepiej zapodac cala jednostke i spiac to z osprzetem AAM
No jeśli chodzi o tłoki, to faktycznie już za dużo zabawy, sam też bym się za to nie brał.
Ps. Z węższym kolektorem to też nie będzie hulać jak powinno.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » śr cze 02, 2010 19:15

no naprawdę zabawy co nie miara koszt nowej uszczelki pod głowicę i przy okazji można mały remont zrobić


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

swap z AAm na ABS oplacalny?

Post autor: ziabka89 » ndz cze 08, 2014 22:42

Chciałbym sie zapytac bo nigdzie nie moge znaleść walka rozrzadu od golfa 3 1.8 AAM. Chciałem od ABS ale nie ma na szrotach albo nie sprzedadza na czesci a na allegro tez nic :(.



arturo936
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt mar 30, 2010 08:13
Lokalizacja: pomiechówek

swap z AAm na ABS oplacalny?

Post autor: arturo936 » pn cze 09, 2014 12:56

Jak dla mnie to mało to opłacalne dla tych 15 km. To lepiej poszukać 2e



Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

swap z AAm na ABS oplacalny?

Post autor: ziabka89 » wt cze 10, 2014 22:09

AAM bardziej wytrzymalszy bedzie :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości