A ja podczas wymiany rozrządu kategorycznie zabroniłem mechanikowi ściągać duże koło pasowe, małe koło na wale korbowym i tego nie robił !!   I nigdy tego nie będe ruszał  - mam pewność, że jest jeszcze fabrycznie zrobione i wszystko jest cacy 

   Wielu mechaników bierze się za to kółko nie mając ani pojęcia, ani części na wymianę  
 
Facet który zakłada stare koło + starą śrubę z założenia kieruje wał do regeneracji w niedługim okresie - 
Corvax już pisał co się dzieje ze śrubą po jednokrotnym dokręceniu - odpowiednim dokręceniu 

  także powtórka wydaje się być zbędna ...
Także, nawet jeśli kółko zębate jest nowe i śruba także to nie wszystko jeszcze - żeby to zrobić należycie to potrzebne jest jeszcze odpowiednie "specnarzędzie" do zablokowania wału  

   i klucz dynamometryczny, a to jest żadki widok u wielu mechaników niestety  
     
WSZYSTKO W OKOLICY KOŁA PASOWEGO MA CHODZIĆ JAK W ZEGARKU SZWAJCARSKIM  !!!  A JAK JEST OK TO LEPIEJ TAM NIC NIE RUSZAĆ I WYMIENIĆ ROZRZĄD BEZ KOŁA I ŚRUBY - TAK UWAŻAM  ...
Pozdrooo.. 

 
			
									
									
		Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V