Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piotsztyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt paź 23, 2009 20:51
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie

Post autor: piotsztyk » czw maja 27, 2010 01:00

Witam. A wiec zauważyłem że zaczeła ropka leciec z pompy od dołu. pojechałem do "diesel serwis" hehe i stwierdzili ze wyciek z przyspieszacza. za naprawe zaspiewali 600zł wiec uciekłem :hmm: autko niedawno kupiłem. poprzedni własciciel mowił ze był gdzies tam i mu powiedzieli że to tylko oring. i teraz mam takie pytanie czy rzeczywiscie tyle kosztuje wymiana tego oringu? a skoro to tylko jeden oring to nie da rady jakos samemu zadziałac?? silnik 1v prosze o pomoc pzdr



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw maja 27, 2010 01:33

Da radę, ale uszczelki musisz mieć z zestawu naprawczego. Dodatkowo może wyjść przy okazju, że podkładka sprężynująca się wytarła albo zabezpieczenie się rozpadnie i jest dodatkowy koszt i problem skąd wziąć części.



piotsztyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt paź 23, 2009 20:51
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: piotsztyk » czw maja 27, 2010 08:40

a jak kupie tylko ten jeden oring?? no własnie mogą byc problemy dlatego szukam kogos w okolicy kto sie z na i mi to zrobi za uczciwe pieniadze.



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » czw maja 27, 2010 09:35

600zł za naprawde samego wycieku ;O ? ja w Sobótce za regeneracje całej pompy płaciłem 550zł :bigok:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 27, 2010 09:38

piotsztyk pisze:a jak kupie tylko ten jeden oring?
Nie kupisz.
Tylko zestaw naprawczy jak pisze t0mal, albo u pompiarza.Może Ci sprzeda jak poprosisz ładnie :grin:
Nie próbuj pchać tam o-ringu o podobnym wymiarze,bo nie pojeździsz długo.Wiem coś o tym... :bajer:
Ostatnio zmieniony czw maja 27, 2010 09:39 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

piotsztyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt paź 23, 2009 20:51
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: piotsztyk » czw maja 27, 2010 16:03

no własnie troche przesadzili z ta ceną. ale znalazłem pompiarza i zrobi mi to za 50zł :hmm: własnie do niego jade jak wroce napisze jaki efekt:D a podobno w ic maja taki jeden oring tylko trzeba numer pompy podac. pzdr



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie

Post autor: Bartek_R » ndz mar 11, 2012 17:54

Mały odkop.
Koledzy cieknie mi ropa właśnie z pokrywy dźwigni przyspieszacza i mam pytanie bo gdzieś czytałem że można wyrzucić ten cały mechanizm i zaślepić czymś, może ktoś coś więcej na ten temat powiedzieć, bo nie mogę tego nigdzie znaleźć.

przyspieszacza i tak nie używam więc jest zbędny
i jak ewentualnie później wyregulować obroty?
Z góry dzięki..


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie

Post autor: t0mal » ndz mar 11, 2012 18:00

Zakładasz płytkę z pomp wyposażonych w N108 (bez nastawnika), albo z takich z przyspieszaczem w korpusie, czyli np nowszy AAZ, transit, francuzy.
Trzeba przy tym zwiększyć napięcie sprężyny timingu (dołożyć podkładkę) no i początek wtrysku się opóźni.



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie

Post autor: Bartek_R » pn mar 12, 2012 18:14

t0mal pisze:Trzeba przy tym zwiększyć napięcie sprężyny timingu
a tak mniej więcej gruba musi być ta podkładka?
i jeszcze czym wtedy regulujemy wolne obroty jak nie ma już tego ustrojstwa z tyłu?
tymi stojącymi do góry śrubami z tyłu pompy? bo ten element zostaje prawda?
dobrze rozumuje ?


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie

Post autor: t0mal » pn mar 12, 2012 18:36

Podkładkę trzeba dobrać zależnie od pompy, ja dałem 1,5 mm. Obroty ustawiasz tak jak napisałeś.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie

Post autor: Michał_1977 » pn mar 12, 2012 18:46

t0mal pisze:Trzeba przy tym zwiększyć napięcie sprężyny timingu (dołożyć podkładkę) no i początek wtrysku się opóźni.
To ja Cię zapytuję-po co?
Przecież jak demontowałem to w różnych pompach,to był ślad odbitego tłoczka na dekielku.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie

Post autor: t0mal » pn mar 12, 2012 20:16

U mnie brakowało, dlatego napisałem, że to zależy od pompy



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie

Post autor: Bartek_R » wt mar 13, 2012 20:47

Michał_1977 pisze:to był ślad odbitego tłoczka na dekielku.
czyli jak tak będzie to obejdzie się bez podkładki

oki Dzięki Pany :pub:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości