Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie
Witam. A wiec zauważyłem że zaczeła ropka leciec z pompy od dołu. pojechałem do "diesel serwis" hehe i stwierdzili ze wyciek z przyspieszacza. za naprawe zaspiewali 600zł wiec uciekłem autko niedawno kupiłem. poprzedni własciciel mowił ze był gdzies tam i mu powiedzieli że to tylko oring. i teraz mam takie pytanie czy rzeczywiscie tyle kosztuje wymiana tego oringu? a skoro to tylko jeden oring to nie da rady jakos samemu zadziałac?? silnik 1v prosze o pomoc pzdr
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie kupisz.piotsztyk pisze:a jak kupie tylko ten jeden oring?
Tylko zestaw naprawczy jak pisze t0mal, albo u pompiarza.Może Ci sprzeda jak poprosisz ładnie
Nie próbuj pchać tam o-ringu o podobnym wymiarze,bo nie pojeździsz długo.Wiem coś o tym...
Ostatnio zmieniony czw maja 27, 2010 09:39 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie
Mały odkop.
Koledzy cieknie mi ropa właśnie z pokrywy dźwigni przyspieszacza i mam pytanie bo gdzieś czytałem że można wyrzucić ten cały mechanizm i zaślepić czymś, może ktoś coś więcej na ten temat powiedzieć, bo nie mogę tego nigdzie znaleźć.
przyspieszacza i tak nie używam więc jest zbędny
i jak ewentualnie później wyregulować obroty?
Z góry dzięki..
Koledzy cieknie mi ropa właśnie z pokrywy dźwigni przyspieszacza i mam pytanie bo gdzieś czytałem że można wyrzucić ten cały mechanizm i zaślepić czymś, może ktoś coś więcej na ten temat powiedzieć, bo nie mogę tego nigdzie znaleźć.
przyspieszacza i tak nie używam więc jest zbędny
i jak ewentualnie później wyregulować obroty?
Z góry dzięki..
Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie
Zakładasz płytkę z pomp wyposażonych w N108 (bez nastawnika), albo z takich z przyspieszaczem w korpusie, czyli np nowszy AAZ, transit, francuzy.
Trzeba przy tym zwiększyć napięcie sprężyny timingu (dołożyć podkładkę) no i początek wtrysku się opóźni.
Trzeba przy tym zwiększyć napięcie sprężyny timingu (dołożyć podkładkę) no i początek wtrysku się opóźni.
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie
a tak mniej więcej gruba musi być ta podkładka?t0mal pisze:Trzeba przy tym zwiększyć napięcie sprężyny timingu
i jeszcze czym wtedy regulujemy wolne obroty jak nie ma już tego ustrojstwa z tyłu?
tymi stojącymi do góry śrubami z tyłu pompy? bo ten element zostaje prawda?
dobrze rozumuje ?
Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie
Podkładkę trzeba dobrać zależnie od pompy, ja dałem 1,5 mm. Obroty ustawiasz tak jak napisałeś.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie
To ja Cię zapytuję-po co?t0mal pisze:Trzeba przy tym zwiększyć napięcie sprężyny timingu (dołożyć podkładkę) no i początek wtrysku się opóźni.
Przecież jak demontowałem to w różnych pompach,to był ślad odbitego tłoczka na dekielku.
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Cieknie ropa z przyspieszacza w pompie
czyli jak tak będzie to obejdzie się bez podkładkiMichał_1977 pisze:to był ślad odbitego tłoczka na dekielku.
oki Dzięki Pany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości