Nawiew a klimatyzacja w mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: tom17 » śr maja 26, 2010 23:13

nie, ponieważ czynnik przepływając przez parownik absorbuje pewną ilość ciepła z powietrza które przepływa przez niego (czyli otaczającego). z drugiej strony zawór rozprężny steruje przepływem czynnika w sposób aby wychodząc z parownika był on lekko przegrzany (ponieważ ciecz nie może dostać sie do sprężarki). wyobraź sobie sytuację gdzie masz mniej czynnika niż zalecana ilość czyli przepływ jego przez parownik jest mniejszy więc automatycznie jest w stanie zaabsorbować mniej ciepła z powietrza czyli wzrośnie jego temp. na wylocie.

bardziej obrazowo. wrzuć dwie kostki lodu dz szklanki i wrzuć cztery. tam gdzie masz cztery lód zaabsorbuje więcej ciepła z wody a tym samym będzie chłodniejsza
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 23:17 przez tom17, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20575][img]http://www.motostat.pl/user_images/20575/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » czw maja 27, 2010 00:11

tom17, dzieki za dokladne wyjasnienie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 174 gości