jak podpiac zegar cisnienia turbo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

jak podpiac zegar cisnienia turbo

Post autor: grabiec » śr maja 26, 2010 18:52

siema wlasnie dzis przyszedl do mnie zegar cisnienia doladowania turbo
no i problem nie wiem za holere w ktore miejsce wpiac ten wezyk co idzie od zegara do silnika
dostalem w kaplecie taki trojnik ale jak go wpinam w podcisnienia to zegar idzie ale na minus jak to w podcisnieniu poradzcie mi gdzie go wpiac i jak to zrobic

silnik to 1,9 TDI ARL


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » śr maja 26, 2010 19:24

grabiec pisze:wpinam w podcisnienia to zegar idzie ale na minus jak to w podcisnieniu
No to po co wpinasz w podciśnienia, skoro on ma mierzyć ciśnienie ;)?

Najlepiej wwiercić się gdzieś w dolot po turbinie, i na wentylku założyć rurkę do wskaźnika. Inna sprawa, że te wskaźniki z kablem idącym do zegara to o kant du*y robić, bo najlepsze to one nie są - sprawdzają się te z silniczkiem krokowym



dziober
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 14:16
Lokalizacja: Krakow

Post autor: dziober » śr maja 26, 2010 20:18

jak rozgryziesz problem kolego to prosze o wstawke z info, tez chce miec taki licznik:) a ile za niego dałeś? pozdro



Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » śr maja 26, 2010 23:25

no wlasnie wiem ze podcisnienie to nie ma byc no ale po cos ten trojnik jest ale on bedzie pewnie do starszych typow silnika a ja wezme i wwierce sie kawalek za egerem i zrobie na wentylku takjak piszesz i powienno byc ok

a jeszcze mam pytanie mam go z trzeba kablami + , - , i jakes tak jak by wzbudzenie do czego ono moze byc ????


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » śr maja 26, 2010 23:45

grabiec pisze:a jeszcze mam pytanie mam go z trzeba kablami + , - , i jakes tak jak by wzbudzenie do czego ono moze byc
chyba od podświetlenia wskaznika doładowania


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » czw maja 27, 2010 07:17

plus i minus stały (zapalniczka?), wzbudzenie na plus po stacyjce lub po światłach



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pt maja 28, 2010 09:05

grabiec pisze:a jeszcze mam pytanie mam go z trzeba kablami + , - , i jakes tak jak by wzbudzenie do czego ono moze byc ????
wrzuć fotkę tego zegara, i od tyłu jak masz kabelki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości