po wymianie silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
po wymianie silnika
tak jak pisałem
wsuwki jedna na pompę wtryskowa 2 na czujnik oleju przy filtrze 3 na czujnik od głowicy
1 oczko do świec żarowych 2 oczko niby na króciec płynu chłodniczego przykręcany z prawej strony do głowicy
kojarzy mi się że na króćcu powinny być 2 oczka ale nie widzę nigdzie kabla
co jest nie tak ???
czujniki ze starego silnika
aha a układ chłodniczy się sam odpowietrzy
aha i sprzęgło nie ma luzu biegi wchodzą ladnie ale właściciel twierdzi ze miało luz nic nie grzebaliśmy tam włożyliśmy silnik przekręcając jego koło zamachowe i sprzęgło
bo zalaliśmy płyn i bulgocze mocno aż wylatuje ze zbiornika trochę jak zakręcimy korek i po chwili odkręcimy to wyrzyguje płyn
termostat się otwiera bo chłodnica robi się ciepła
silnik 1.9d
włożony do t4
wsuwki jedna na pompę wtryskowa 2 na czujnik oleju przy filtrze 3 na czujnik od głowicy
1 oczko do świec żarowych 2 oczko niby na króciec płynu chłodniczego przykręcany z prawej strony do głowicy
kojarzy mi się że na króćcu powinny być 2 oczka ale nie widzę nigdzie kabla
co jest nie tak ???
czujniki ze starego silnika
aha a układ chłodniczy się sam odpowietrzy
aha i sprzęgło nie ma luzu biegi wchodzą ladnie ale właściciel twierdzi ze miało luz nic nie grzebaliśmy tam włożyliśmy silnik przekręcając jego koło zamachowe i sprzęgło
bo zalaliśmy płyn i bulgocze mocno aż wylatuje ze zbiornika trochę jak zakręcimy korek i po chwili odkręcimy to wyrzyguje płyn
termostat się otwiera bo chłodnica robi się ciepła
silnik 1.9d
włożony do t4
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 17:49 przez grze693, łącznie zmieniany 3 razy.
odpusc troche linke aby pedal sprzegla mial luzgrze693 pisze:nie ma luzu biegi wchodzą ladnie ale właściciel twierdzi ze miało luz nic nie grzebaliśmy tam włożyliśmy silnik przekręcając jego koło zamachowe
z boku glowicy jest powinna byc mufka polaczona z zbiorniczkiem wyrownawczym(najcienszy przewod wodny) sprawdz czy drozny jest albo na korku od zbiorniczka nie ma origu, zmien korek.grze693 pisze:zalaliśmy płyn i bulgocze mocno aż wylatuje ze zbiornika trochę jak zakręcimy korek i po chwili odkręcimy to wyrzyguje płyn
grze693 pisze:1 oczko do świec żarowych 2 oczko niby na króciec płynu chłodniczego przykręcany z prawej strony do głowicy
nie jestem pewny ale do swiec zarowych chyba byly dwa kable
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 23:47 przez Mieniu_69, łącznie zmieniany 1 raz.
a macje jakiś schemat podłączenia przewodów tych w silniku bo musi być lampa ciśnienia i temperatury płynu ???
poradźcie coś wszystko już usunięte tylko te lampki silnik chodzi super ale lampka ciśnienia ani płynu chłodniczego się też nie pali
pali się tylko od świec i od alternatora i po odpaleniu gasną
przed wymiana silnika się paliły
poradźcie coś wszystko już usunięte tylko te lampki silnik chodzi super ale lampka ciśnienia ani płynu chłodniczego się też nie pali
pali się tylko od świec i od alternatora i po odpaleniu gasną
przed wymiana silnika się paliły
Ostatnio zmieniony czw maja 27, 2010 12:58 przez grze693, łącznie zmieniany 2 razy.
problem rozwiązany ale częściowo
ten kabel z oczkiem co jest przykręcany do króćca z płynu chłodniczego w głowicy podłączyliśmy pod + akumulatora
kontrolki świeca od płynu chłodniczego ok ale od oleju przekręcam kluczyk na zapłon zapali się i zgaśnie a nie raz zapali się i miga aż odpalę i gaśnie
ale przeważnie przekręcam zapłon zapali i zgaśnie a powinna mrugać
gdzie ma być to oczko podłączone prawidłowo ?
ten kabel z oczkiem co jest przykręcany do króćca z płynu chłodniczego w głowicy podłączyliśmy pod + akumulatora
kontrolki świeca od płynu chłodniczego ok ale od oleju przekręcam kluczyk na zapłon zapali się i zgaśnie a nie raz zapali się i miga aż odpalę i gaśnie
ale przeważnie przekręcam zapłon zapali i zgaśnie a powinna mrugać
gdzie ma być to oczko podłączone prawidłowo ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości