Jak twardy powinien być pedał sprzęgła(siła nacisku)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Jak twardy powinien być pedał sprzęgła(siła nacisku)
Witam wszystkich
Jak wyżej , sprawa dotyczy sprzęgła po wymianie kompletu(docisk i tarcza) aby była jasność że sprzegło jest wtedy 100% fabrycznie zrobione.
Np. jaka siła nacisku (10, 15 20 kg) , lub inne porównania.
Dot. sprzęgła bez hydrauliki najlepiej golf 2 ale i 3 także.
Za wsz. odp. wielkie dzięki.
Jak wyżej , sprawa dotyczy sprzęgła po wymianie kompletu(docisk i tarcza) aby była jasność że sprzegło jest wtedy 100% fabrycznie zrobione.
Np. jaka siła nacisku (10, 15 20 kg) , lub inne porównania.
Dot. sprzęgła bez hydrauliki najlepiej golf 2 ale i 3 także.
Za wsz. odp. wielkie dzięki.
Ostatnio zmieniony wt maja 25, 2010 17:29 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Maćkooo, ja wymieniłem kompletne sprzęgło tydzień temu, wszystko nasmarowane jak należy itd. Po tej wymianie sprzęgło mogę wyłączać ręką Nie jestem w stanie powiedzieć ile to kg siły, ale można sobie już to wyobrazić jak lekko układ chodzi jeżeli ręką można go obsłużyć Oczywiście na postoju A sprzęgło mam Valeo.
Sporo różnych drobiazgów do mk2 ;)
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 17:51
- Lokalizacja: TSA/TBG
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
- Lokalizacja: poznań
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 17:51
- Lokalizacja: TSA/TBG
- Kontakt:
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Ktoś jeszcze coś napisze.
A może w golfie 2 1,6/1,8 golfie 3 1,8/2,0 tak już sprzęgło ciężko chodzi. Ktoś ma doświadczenie. Ze chodzi lekko to dla 2 osób lekko znaczy cos innego.
A może w golfie 2 1,6/1,8 golfie 3 1,8/2,0 tak już sprzęgło ciężko chodzi. Ktoś ma doświadczenie. Ze chodzi lekko to dla 2 osób lekko znaczy cos innego.
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 16:14 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- drunkmaster
- Grupa Małopolska
- Posty: 204
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To ja mogę napisać że sprzęgło w vento jest na padnięciu i chodzi lekko, ręką można go wciskać bezoporowo a w golfie sprzęgło (notabene nóweczka sachsa) chodzi ciężej więc takie teoretyzowanie jak ciężko powinno chodzić jest bez obrazy... głupie :green_fuck: ale skoro chcesz porównania to ok:
w vento 1.8 do wciśnięcia sprzęgła potrzeba półtorej cegłówki a w golfie 1.6 cegłówek szt. 2
zakładając że cegły są ze zwykłego składu budowlanego, wypalane z gliny wg norm EU i nie są to dziurawki
w vento 1.8 do wciśnięcia sprzęgła potrzeba półtorej cegłówki a w golfie 1.6 cegłówek szt. 2
zakładając że cegły są ze zwykłego składu budowlanego, wypalane z gliny wg norm EU i nie są to dziurawki
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
drunkmaster dobre porównanie , u mnie jakieś 3, nawet 4 cegły heh. troszkę za ciezko nie. W passacie b5 z hydrauliką ok. 1 cegły w astrze f bez hydrauliki 1,5 cegły.
Czyli golf II 2 cegły z nowym sprzęgłem.
Czyli golf II 2 cegły z nowym sprzęgłem.
Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 13:27 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 3 razy.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
u mnie w golfie wciskam sprzegło i nie czuje.. tak lekko chodzi , ale linka jest w dobrym stanie i komplet sprzęgła sachsa nowy..
to nie sile z jaka trzeba nacisnąc sprzegło sie patrzy .. tylko w jakim momencie sprzegło zaczyna "brac" to raz.. , a dwa.. sprawdz linke , jak wygląda, czy nie jest postrzępiona, jezeli masz nieoryginalną np taka z regulacją ręczna, to moze zainteresuj sie wymianą linki na jakas w teflonowym oplocie.. naprawde pomoze, a wszystkie smarowania linki olejem, tylko pogorszy sprawe.. bo mimo , ze na początku bedzie ok i leciutko smigac.. to pozniej załapie jakiegos kurzu i zaczną sie jaja..Maćkooo pisze:próbuje do tego w tym temacie dojść.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
To inaczej jak wciskasz sprzęgło do oporu to po 10 sek. trzymania boli cię noga czy nie odczuwasz tego? Tutaj linka niewiele ma do gadania, bo to docisk wywiera siłę na stopę.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 192 gości