Śmierdzi benzyna
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Śmierdzi benzyna
Witam.
Posiadam vw golfa 1.3 cat (wielopunktowy wtrysk) z instalacja gazowa, problem moj polega na tym ze podczas odpalania strasznie smierdzi benzyna oraz szybko jej ubywa.
Pół zbiornika benzyny starcza na góra 2 tygodnie przy samym odpalaniu.
Jeśli ktos wie o co chodzi badz spotkał sie z takim czymś bardzo prosze o pomoc.
Posiadam vw golfa 1.3 cat (wielopunktowy wtrysk) z instalacja gazowa, problem moj polega na tym ze podczas odpalania strasznie smierdzi benzyna oraz szybko jej ubywa.
Pół zbiornika benzyny starcza na góra 2 tygodnie przy samym odpalaniu.
Jeśli ktos wie o co chodzi badz spotkał sie z takim czymś bardzo prosze o pomoc.
Może być walnięty regulator ciśnienia paliwa.
Miałem podobny problem, w trakcie odpalania i jazdy szło paliwo w system podciśnienia.
Miałem podobny problem, w trakcie odpalania i jazdy szło paliwo w system podciśnienia.
Ostatnio zmieniony wt maja 25, 2010 23:55 przez Prej, łącznie zmieniany 2 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Malpaa pisze:Czy po wymianie regulatora wszystko bylo w porzadku ? i ile taki regulator moze kosztowac?
Tak, po wymianie wszystko jest git. Odpala na dotyk, nie śmierdzi benzyną, spalanie też spadło.
Mi kolega z forum sprzedał regulator za 40,- zł. Na Allegro widziałem po 100,- zł.
W necie widziałem firmy sprzedające zregenerowane regulatory za około 180,- zł.
Musisz znać numer części. Według ETKA w Twoim NZ jest taki sam regulator jak w moim RV, czyli 037 133 035 dający ciśnienie 3 bar.
TUTAJ masz linkę do regenerowanego.
Z tego co wiem kolega ManiekGLS miał taki na sprzedaż. Może się dogadacie.
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 15:00 przez Prej, łącznie zmieniany 3 razy.
Prej pisze:Malpaa pisze:Czy po wymianie regulatora wszystko bylo w porzadku ? i ile taki regulator moze kosztowac?
Tak, po wymianie wszystko jest git. Odpala na dotyk, nie śmierdzi benzyną, spalanie też spadło.
Mi kolega z forum sprzedał regulator za 40,- zł. Na Allegro widziałem po 100,- zł.
W necie widziałem firmy sprzedające zregenerowane regulatory za około 180,- zł.
Musisz znać numer części. Według ETKA w Twoim NZ jest taki sam regulator jak w moim RV, czyli 037 133 035 dający ciśnienie 3 bar.
TUTAJ masz linkę do regenerowanego.
Z tego co wiem kolega ManiekGLS miał taki na sprzedaż. Może się dogadacie.
Własnie jak pytałem sie mechanika ktory robił mi przeglad gazu dlaczego mi na benzynie samochod gaśnie, długo kreci to powiedzial tez ze moze to byc regulator cisnienia paliwa. Zaśpiewali mi tam cene tez cos okolo 180zl ale ze nie mialem pieniedzy to nie inwestowałem w to. Teraz samochod bardzo długo kreci, czasem zdazy sie ze wogole nie odpali albo odpali i za chwilke zgaśnie. Jednak jak bylem u nastepnego mechanika sprawdził mi cisnienie paliwa to wszystko było ok.
Jak znajde regulator gdzies na szrocie to kupie, jak nie to bede musial wydac wiecej na nowy i miec problem z głowy.
Malpaa pisze:Własnie jak pytałem sie mechanika ktory robił mi przeglad gazu dlaczego mi na benzynie samochod gaśnie, długo kreci to powiedzial tez ze moze to byc regulator cisnienia paliwa. Zaśpiewali mi tam cene tez cos okolo 180zl ale ze nie mialem pieniedzy to nie inwestowałem w to. Teraz samochod bardzo długo kreci, czasem zdazy sie ze wogole nie odpali albo odpali i za chwilke zgaśnie. Jednak jak bylem u nastepnego mechanika sprawdził mi cisnienie paliwa to wszystko było ok.
Jak znajde regulator gdzies na szrocie to kupie, jak nie to bede musial wydac wiecej na nowy i miec problem z głowy.
Mi też Jetta długo kręciła i odpalała tylko ze wciśniętym gazem.
Poszukaj na forum, może ktoś ma. Poza tym poluj na Allegro, czasami tam są.
Uważaj tylko aby kupić z właściwym numerem części. Na końcu numeru nie może być litery, to już jest inny typ regulatora.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 76 gości