VW Golf III - rozładowanie akumulatora czy problem instalacj

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

aronix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 26, 2010 07:26
Lokalizacja: Pieńsk

VW Golf III - rozładowanie akumulatora czy problem instalacj

Post autor: aronix » śr maja 26, 2010 07:49

Problem: rozładowany akumulator albo elektryka!!!!!
Spostrzeżenia: odpalam samochód i jade 150 km, gaszę auto i po 5 min już nie zapali , lekki ruch rozrusznika i tyle, potem tykanie! Następnie po 4 godz. to samo, wiec lekki popych i odpala!!! Jadę 100 km, gaszę auto i specjalnie po chwili próbuje odpalić - bez problemu odpala!. Następnego dnia samochód odpala, jadę 50 km, gaszę auto i sprawdzam czy odpala - bez problemu. Następnie po godzinie jadę dalej, po 15 min staje, gaszę auto i znowu to samo co wcześniej nie odpala, popych lekki - odpala, jadę 5 min, staje , gaszę auto , sprawdzam czy odpala i bez problemu, potem przez trzy dni odpala normalnie, choć z ciężkim oporem, a dzisiaj rano znowu popych i odpala!

Nie wiem co jest czy akumulator czy elektryka , bo nie zawsze jest tak samo! Nie ma regularności!



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » śr maja 26, 2010 07:51

Moją uwagę w tej sytuacji skierowałbym na rozrusznik raczej..


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr maja 26, 2010 09:06

aronix pisze:lekki ruch rozrusznika i tyle, potem tykanie!
zacząłbym od rozrusznika...wymiana tulejek i oblukanie pozostałych elementów



Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pancerniak665 » śr maja 26, 2010 09:52

u mnie było to samo jw rozrusznik,po pewnym czasie zauważyłem że błaha sprawa też się przyczyniła a mianowicie zapalniczka,która bez zapłonu pobierała prąd i w czasie zamykania popielniczki się włączała



aronix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 26, 2010 07:26
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: aronix » śr maja 26, 2010 10:10

No to zacznę od rozrusznika!!!



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr maja 26, 2010 10:33

Jeśli wyjadało by cały akku w kilka minut to jaki pobór miałbyś prądu. Do przeglądu rozrusznik.



barthezz3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt maja 28, 2010 15:27
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: barthezz3 » pt maja 28, 2010 16:02

jesli chcesz byc na 100% pewny ze to nie aku to podjedz do jakiegos firmowego sklepu z akumulatorami i niech ci go sprawdza, ja w takim pracuje i akurat wiem ze to zajmuje doslownie nie cale 30sek, jezeli akumulator jest dobry a pan bedzie tak laskawy i pokaze ci wynik testu(powinien) to skala na jakiej powinien sie zalapac aku to min.10,10V(pod obciazeniem) i do gory to znaczy ze aku jest dobry i mozna jeszzce na nim jezdzic a jesli bedzie lecial wynik w dol to wymien aku. Przed testem aku musi byc naladowany.



aronix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 26, 2010 07:26
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: aronix » czw lip 08, 2010 11:34

Powiem krótko - AKUMULATOR :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości