ABF nie zapala bez gazu i od razu gasnie na niskich obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MakTheDon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 23:03
Lokalizacja: Brzesko

ABF nie zapala bez gazu i od razu gasnie na niskich obrotach

Post autor: MakTheDon » wt maja 25, 2010 18:09

Witam
Pojawil mi sie problem taki jak w temacie a mianowicie: dzisiaj odbieram auto od lakiernika i bez gazu za nic nie chcial zapalic a jak juz zapalilem z gazem to na niskich od razu gasnie. Nie wiem co jest grane bo wczesniej wszystko chodzilo bez zarzutu. Przejechalem jakos do domu i zastanawiam sie co nawalilo? Od przechylania cos sie moglo stac?
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 15:07 przez MakTheDon, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt maja 25, 2010 18:15

objaw typowy dla uszkodzonego silniczka krokowego


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt maja 25, 2010 18:19

MakTheDon, zobacz czy wszystkie wtyki ma połączone pod maską,jak ok to pod vaga go
RasPL pisze: silniczka krokowego
ABF go nie ma



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt maja 25, 2010 18:23

jak nie ma to znaczy że ma zawór obrotów jałowych i ssania jakby to nie nazwać = silniczek krokowy


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
arczipat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr sty 06, 2010 18:27
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: arczipat » wt maja 25, 2010 19:00

Na początek zresetuj komputer. Jeśli objaw nie ustąpi to tak jak koledzy piszą do sprawdzenia silniczek krokowy lub sonda.



Awatar użytkownika
MakTheDon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 23:03
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: MakTheDon » wt maja 25, 2010 19:05

A jak zresetowac komputer? Pewnie przez vaga trzeba?



Awatar użytkownika
arczipat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr sty 06, 2010 18:27
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: arczipat » wt maja 25, 2010 19:18

Po prostu na kilka minut (najlepiej na 30) odłącz akumulator. Wydaje mi się ze ta metoda dotyczy również twojego silnika.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt maja 25, 2010 19:44

MakTheDon, napisz w swojej grupie reionalnej kto ma vaga...z drugiej strony lakiernik za tym powinien chodzic jak zepsul.lepiej przyjzyj sie pracy lakiernika gdzie lapy pchal i co mógł zepsuc



Awatar użytkownika
MakTheDon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 23:03
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: MakTheDon » wt maja 25, 2010 20:55

a czy moze to miec jakis zwiazek z tym ze wczesniej pare razy w dosc duzych odstepach czasu podczas jazdy zdarzylo sie ze nagle mi szarplo autem i wskazowka od obrotow spadala szybko doslownie na ulamek sekundy i jechalem dalej.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt maja 25, 2010 21:02

http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=73
poszukaj tu,cos podobnego bylo chyba.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt maja 25, 2010 21:05

MakTheDon, jak tak Ci się działo to czujnik halla w aparacie coś świrował


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
MakTheDon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 23:03
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: MakTheDon » wt maja 25, 2010 21:27

Gdzie dokladnie znajduje sie ten silnik krokowy w abfie?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » śr maja 26, 2010 05:26

Jest to zawór znajdujący się przy przepustnicy, gdy się otwiera to powietrze z przed przepustnicy podawane jest za czyli poprostu omija przepustnicę, wyjmij go, odkręc silniczek od zaworu i zawór wsadź do benzyny i wyczyść go czasem to poprawia sprawę


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr maja 26, 2010 09:09

RasPL pisze:Jest to zawór znajdujący się przy przepustnicy, gdy się otwiera to powietrze z przed przepustnicy podawane jest za czyli poprostu omija przepustnicę, wyjmij go, odkręc silniczek od zaworu i zawór wsadź do benzyny i wyczyść go czasem to poprawia sprawę
regulator biegu jałowego nie znajduje się przy przepustnicy tylko z przodu kolektora dolotowego. Pod plastikiem z przewodami WN. Odkręcasz plastik i wyjmujesz silniczek. Tylko musisz go umiejętnie zsunąć z mocowania gumowego...


Mój golf

Miłość ożyła....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 242 gości