Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
sklejku
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: sklejku » wt maja 25, 2010 11:47
piotruss6 pisze:po zdjęciu przewodu z przepływki reakcja jest taka sama
??????? to jak jest taka sama to przeplywomierz PADŁ!
Jakby oslabl po zdieciu przewodu z przeplywki to znaczy ze przeplywka dziala i jest w porzadku, ale piszesz ze dalej to samo A NIE POWINNO
Ostatnio zmieniony wt maja 25, 2010 11:48 przez
sklejku, łącznie zmieniany 1 raz.
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » wt maja 25, 2010 12:15
chyba jednak przepływomierz padł. Ale jeszcze chciałbym sprawdzic N75 i czujnik sterowania silnika,czy tam styki łączą i czy przewód nie jest pęknięty,tylko nie wiem gdzie on dokładnie jest? tam pod ta listwą plastikową pod wycieraczkami?
[ Dodano: 25 Maj 2010 12:19 ]
raczej to przepływomierz,ale chciałbym jeszcze sprawdzic N75 i czujnik sterowania silnika czy tam wszystkie styki łączą i czy przewód nie jest pęknięty lub czy nie spadł...tylko nie wiem gdzie on dokładnie jest,czy pod tą plastikową obudową pod wycieraczkami?
-
sklejku
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: sklejku » wt maja 25, 2010 12:57
Sterowanie zaworu od turbiny pasowalo by sprawdzic urzadzeniem oscyloskopem, "czujnik"- to zawor n75 popatrz na te wezyki
http://obrazki.elektroda.net/77_1224056590.jpg Twoj zawor to 1.
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » wt maja 25, 2010 13:44
tutaj wszystko sprawdziłem i wymieniłem wszystkie wężyki i nic nie dało...teraz wykręciłem sterownik silnika i te dwie wtyczki są ok,tylko zdziwiło mnie to że do mojego sterownika nie idzie żaden wężyk
bo gdzieś widziałem na zdjęciu kto miał podobny problem to do jego sterownika szedł jeszcze właśnie ten wężyk i mu spadł poprostu...tylko że to był passat 1.9 TDI...
-
sklejku
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: sklejku » wt maja 25, 2010 13:58
piotruss6 pisze:tylko zdziwiło mnie to że do mojego sterownika nie idzie żaden wężyk
Bo moze nie ma isc jak nie ma wejscia na zaden wezyk wez chlopie wymien przeplywomierz i bedziesz smigal jak talala pasowalo by pozyczyc i sprawdzic czy to na 100% to ale na to wyglada
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » wt maja 25, 2010 14:01
ok,dzięki
-
BartekGib
- Gadatliwa bestia
- Posty: 947
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
- Lokalizacja: NIL/WB
-
Kontakt:
Post
autor: BartekGib » wt maja 25, 2010 15:20
Podrzuć nową przepływkę. Podstawa - powiedz jak z wkręcaniem na obroty silnika na biegu jałowym ? ? ? ?
64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » wt maja 25, 2010 19:50
wkręca się na obroty normalnie...
[ Dodano: 25 Maj 2010 19:52 ]
ale zuważyłem jakieś pęcherzyki powietrza w przewodzie tym który idzie od filtra paliwa,czy to może byc taka przyczyna że filtr paliwa do wymiany?
-
sklejku
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: sklejku » wt maja 25, 2010 20:19
piotruss6 pisze:ale zuważyłem jakieś pęcherzyki powietrza w przewodzie tym który idzie od filtra paliwa,czy to może byc taka przyczyna że filtr paliwa do wymiany
Nie, nawet w nowym ida pecherzyki jeszcze zalezy jaki to filtr w FILTRONIE ida przewaznie zawsze, przeczytaj tego posta..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=333302
Ostatnio zmieniony wt maja 25, 2010 20:22 przez
sklejku, łącznie zmieniany 2 razy.
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » śr maja 26, 2010 18:09
wreszcie znalazłem gościa z vagiem w okolicy,z wielkim trudem...pokasował mi wszystkie błędy i pokazuje błąd czujnika sterowania turbiną N71. więc stwierdził że to jest przyczyną tego braku mocy...panowie proszę o radę czy opłaca się kupic używkę czy odrazu nowy i ile coś takiego kosztuje i gdzie najsprawniej mogę to dostac? z góry dzięki.
-
milosz884
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 19:29
- Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka
-
Kontakt:
Post
autor: milosz884 » śr maja 26, 2010 18:16
Szukaj na alledrogo
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » śr maja 26, 2010 18:23
na allegro właśnie takiego czujnika w tej chwili nie ma...
-
Fahoo
- TDI Power
- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » śr maja 26, 2010 19:00
A ja cie zapytam czy "mechanik" był na tyle mądry a ty podejrzliwy i zapisaliśscie sobie kody błedów/???
-kasowanie błedów nie naprawia auta
[ Dodano: 26 Maj 2010 19:04 ]
piotruss6, no jak nie ma
http://allegro.pl/item1047226547_zawor_ ... rburg.html
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » śr maja 26, 2010 20:44
nie,on coś tam pokasował ale nie zapisywał mi tych błędów...
[ Dodano: 03 Cze 2010 13:31 ]
Witam... panowie pomocy... wymieniłem ten czyjnik N75 na nowy i wraz objawy są takie same czyli nie ma takiego przyspieszenia!wymieniłem odrazu wszystkie wężyki i nic. U mechaniora wcześniej na vagu pokazywało że jest to ten czujnik,więc go wymieniłem i wczoraj podłączył mi znowu vaga i też pokazuje mi błąd 00519 czujnik N71 więc mam pytanie co to jest,sprawdzał mi też tą gruszkę i jak wcisnoł to gasi motor więc stwierdził że jest chyba dobra...i mówił że przepływka też jest chyba dobra.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 112 gości