Nagle osłabło przyspieszenie !

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » wt maja 25, 2010 11:47

piotruss6 pisze:po zdjęciu przewodu z przepływki reakcja jest taka sama
??????? to jak jest taka sama to przeplywomierz PADŁ! :bigok:
Jakby oslabl po zdieciu przewodu z przeplywki to znaczy ze przeplywka dziala i jest w porzadku, ale piszesz ze dalej to samo A NIE POWINNO
Ostatnio zmieniony wt maja 25, 2010 11:48 przez sklejku, łącznie zmieniany 1 raz.



piotruss6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: piotruss6 » wt maja 25, 2010 12:15

chyba jednak przepływomierz padł. Ale jeszcze chciałbym sprawdzic N75 i czujnik sterowania silnika,czy tam styki łączą i czy przewód nie jest pęknięty,tylko nie wiem gdzie on dokładnie jest? tam pod ta listwą plastikową pod wycieraczkami?

[ Dodano: 25 Maj 2010 12:19 ]
raczej to przepływomierz,ale chciałbym jeszcze sprawdzic N75 i czujnik sterowania silnika czy tam wszystkie styki łączą i czy przewód nie jest pęknięty lub czy nie spadł...tylko nie wiem gdzie on dokładnie jest,czy pod tą plastikową obudową pod wycieraczkami?



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » wt maja 25, 2010 12:57

Sterowanie zaworu od turbiny pasowalo by sprawdzic urzadzeniem oscyloskopem, "czujnik"- to zawor n75 popatrz na te wezyki http://obrazki.elektroda.net/77_1224056590.jpg Twoj zawor to 1.


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

piotruss6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: piotruss6 » wt maja 25, 2010 13:44

tutaj wszystko sprawdziłem i wymieniłem wszystkie wężyki i nic nie dało...teraz wykręciłem sterownik silnika i te dwie wtyczki są ok,tylko zdziwiło mnie to że do mojego sterownika nie idzie żaden wężyk :blush: bo gdzieś widziałem na zdjęciu kto miał podobny problem to do jego sterownika szedł jeszcze właśnie ten wężyk i mu spadł poprostu...tylko że to był passat 1.9 TDI...



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » wt maja 25, 2010 13:58

piotruss6 pisze:tylko zdziwiło mnie to że do mojego sterownika nie idzie żaden wężyk
Bo moze nie ma isc jak nie ma wejscia na zaden wezyk wez chlopie wymien przeplywomierz i bedziesz smigal jak talala pasowalo by pozyczyc i sprawdzic czy to na 100% to ale na to wyglada


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

piotruss6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: piotruss6 » wt maja 25, 2010 14:01

ok,dzięki



Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » wt maja 25, 2010 15:20

Podrzuć nową przepływkę. Podstawa - powiedz jak z wkręcaniem na obroty silnika na biegu jałowym ? ? ? ?


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

piotruss6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: piotruss6 » wt maja 25, 2010 19:50

wkręca się na obroty normalnie...

[ Dodano: 25 Maj 2010 19:52 ]
ale zuważyłem jakieś pęcherzyki powietrza w przewodzie tym który idzie od filtra paliwa,czy to może byc taka przyczyna że filtr paliwa do wymiany?



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » wt maja 25, 2010 20:19

piotruss6 pisze:ale zuważyłem jakieś pęcherzyki powietrza w przewodzie tym który idzie od filtra paliwa,czy to może byc taka przyczyna że filtr paliwa do wymiany
Nie, nawet w nowym ida pecherzyki jeszcze zalezy jaki to filtr w FILTRONIE ida przewaznie zawsze, przeczytaj tego posta..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=333302
Ostatnio zmieniony wt maja 25, 2010 20:22 przez sklejku, łącznie zmieniany 2 razy.



piotruss6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: piotruss6 » śr maja 26, 2010 18:09

wreszcie znalazłem gościa z vagiem w okolicy,z wielkim trudem...pokasował mi wszystkie błędy i pokazuje błąd czujnika sterowania turbiną N71. więc stwierdził że to jest przyczyną tego braku mocy...panowie proszę o radę czy opłaca się kupic używkę czy odrazu nowy i ile coś takiego kosztuje i gdzie najsprawniej mogę to dostac? z góry dzięki.



Awatar użytkownika
milosz884
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 19:29
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka
Kontakt:

Post autor: milosz884 » śr maja 26, 2010 18:16

Szukaj na alledrogo



piotruss6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: piotruss6 » śr maja 26, 2010 18:23

na allegro właśnie takiego czujnika w tej chwili nie ma...



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr maja 26, 2010 19:00

A ja cie zapytam czy "mechanik" był na tyle mądry a ty podejrzliwy i zapisaliśscie sobie kody błedów/???
-kasowanie błedów nie naprawia auta

[ Dodano: 26 Maj 2010 19:04 ]
piotruss6, no jak nie ma
http://allegro.pl/item1047226547_zawor_ ... rburg.html

Obrazek


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

piotruss6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: piotruss6 » śr maja 26, 2010 20:44

nie,on coś tam pokasował ale nie zapisywał mi tych błędów...

[ Dodano: 03 Cze 2010 13:31 ]
Witam... panowie pomocy... wymieniłem ten czyjnik N75 na nowy i wraz objawy są takie same czyli nie ma takiego przyspieszenia!wymieniłem odrazu wszystkie wężyki i nic. U mechaniora wcześniej na vagu pokazywało że jest to ten czujnik,więc go wymieniłem i wczoraj podłączył mi znowu vaga i też pokazuje mi błąd 00519 czujnik N71 więc mam pytanie co to jest,sprawdzał mi też tą gruszkę i jak wcisnoł to gasi motor więc stwierdził że jest chyba dobra...i mówił że przepływka też jest chyba dobra.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości