Problem z rozruchem zimnego silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

BukeR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn maja 04, 2009 08:13
Lokalizacja: TJE

Problem z rozruchem zimnego silnika

Post autor: BukeR » pn maja 24, 2010 14:01

Witam.

Mam następujący problem z moją MK2.

1. Rozruch zimnego silnika jest możliwy tylko z wciśniętym pedałem gazu.
2. Gdy silnik już odpali i puszcze gaz pochodzi normalnie chwile i gaśnie.
3. Gdy po rozruchu wcisnę pedał gazu coś jakby dławi motor natychmiast schodzi z obrotów i gaśnie. Muszę szybko pulsacyjnie naciskać pedał gazu, wtedy silnik chodzi jak niemiecki czołg, tzn. tak dziwnie pryka, jakby chodził nie na wszystkich tłokach, a z wydechu żywcem się leje i towarzyszy chmura pary jak z dobre ruskiej lokomotywy parowej.

Jak silnik się trochę rozgrzeje (po ok. 3-5minutach) pracuje normalnie. Z tym, że dopóki nie osiągnie pełnej temperatury pracy nie ma wolnych obrotów i po całkowitym puszczeniu gazu jest zgon.

4. Czasem zdarza się że gdy gwałtownie przyśpieszam schodzi całkiem z obrotów jakbym nie trzymał gazu (a trzymam), wtedy trzeba pościć i znów nacisnąć gaz i jest wszystko ok. Jeśli tak nie zrobię to będę zwalniał, aż motor zdechnie.

Mój Golfer to MK2 CL z 89r z silnikiem 1.6 PN (gaźnik 2EE), przebieg 180tys, tylko benzyna bez LPG.
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 14:04 przez BukeR, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://img81.imageshack.us/img81/1870/userbar530458jk7.gif[/img]

BukeR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn maja 04, 2009 08:13
Lokalizacja: TJE

Post autor: BukeR » pn maja 24, 2010 20:15

A o jakim niebieskim czujniku mowa?

Spadanie z obrotów przy rozgrzanym silniku (punkt 4) to chyba nie od ssania.
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 20:20 przez BukeR, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://img81.imageshack.us/img81/1870/userbar530458jk7.gif[/img]

BukeR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn maja 04, 2009 08:13
Lokalizacja: TJE

Post autor: BukeR » wt maja 25, 2010 10:55

Czujniki sprawdzę, ale czy zepsuty nastawnik ssawki lub nastawnik przepustnicy dolnej może dawać takie objawy?


[img]http://img81.imageshack.us/img81/1870/userbar530458jk7.gif[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 570 gości