Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » pn maja 24, 2010 16:19
Witam mam problem,osłabło mi przyspieszenie nagle! Golf 4 1.9 TDI 90 KM. Turbina działa w porządku,nie kopci silnik pracuje równo i cicho,jest tak jakby mu zabrał kilka koników...proszę o pomoc co to może byc?
-
sklejku
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: sklejku » pn maja 24, 2010 16:30
a nie poprzedzilo to odglosem uderzenia? takiego "strzalu" nie koniecznie glosnego, mogl spasc plastik od IC na dole po lewej stronie ponizej odudowy reflektora jest opaska zacisnieta na plastiku ktory wchodzi do gumowego weza
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 16:32 przez
sklejku, łącznie zmieniany 1 raz.
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » pn maja 24, 2010 16:47
sprawdziłem i jest ok z tym plastikiem...posprawdzałem wszystkie wężyki czy nie są uszkodzone i są ok,może to jakiś sterownik siadł od turbiny?no ale ona chodzi wporządku! Nie mam Vaga bo bym podłączył i może by coś pokazało...
-
sklejku
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: sklejku » pn maja 24, 2010 16:51
Albo przeplywomierz na filtrze powietrza, sprawdz czy nie spadl bo objawem jest wlasnie oslabniecie
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » pn maja 24, 2010 17:17
a jak on dokładnie wygląda? bo średnio sie znam na takich szczegółach...a ile taki przepływomierz kosztuje wogóle jeśli to on siadł?wymieniałem ostatnio filtr powietrza bo myślałem że to może byc tego przyczyna,ale nic nie pomogło...niestety nikt z moich znajomych nie ma vaga a mechaniory z okolicy to znają się tak jak ja albo jeszcze gorzej! a szkoda mi troche kasy wywalac na serwis w lublinie bo mam trochę daleko a może to jakaś niewielka usterka...
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » pn maja 24, 2010 17:44
dzięki...no to przepływomierz jest na swoim miejscu,ale czy to on wysiadł to nie jestem w stanie stwierdzic,bo nie mam drugiego w okolicy żeby sprawdzic. A jesli ten przepływomierz jest dobry to jakies inne podpowiedzi?
-
homsky
- VW Baron
- Posty: 3307
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Post
autor: homsky » pn maja 24, 2010 18:25
piotruss6 pisze:A jesli ten przepływomierz jest dobry to jakies inne podpowiedzi?
Co ci mamy podpowiadać jak nic samodzielnie nie jesteś w stanie sprawdzić i wykluczyć, może być wiele przyczyn .... niestety wypadałoby podpiąć auto odczytać błędy i zrobić logi
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » pn maja 24, 2010 18:31
no cóż trudno,poszukam kogoś z vagiem,ale na tym zadupiu to nie będzie łatwe...dzięki
-
homsky
- VW Baron
- Posty: 3307
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Post
autor: homsky » pn maja 24, 2010 18:50
piotruss6 pisze:no cóż trudno,poszukam kogoś z vagiem,ale na tym zadupiu to nie będzie łatwe...dzięki
Podpytaj w grupie podlaskiej , na pewno ktoś z vagiem pomocny sie znajdzie -->
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=51
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » pn maja 24, 2010 18:57
dzięki...ale tak też się zastanawiam że może padł N75...ale nie będę gdybał tylko szukam kogoś z vagiem...
-
BartekGib
- Gadatliwa bestia
- Posty: 947
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
- Lokalizacja: NIL/WB
-
Kontakt:
Post
autor: BartekGib » pn maja 24, 2010 19:24
Ja bym zrzucił kabel z przepływki i zobaczył reakcję.
64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
-
sklejku
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: sklejku » wt maja 25, 2010 08:07
xxxGlaDxxx pisze:Ja bym zrzucił kabel z przepływki i zobaczył reakcję.
Dokladnie jak go jeszcze bardziej zmuli to znaczy ze przeplywka jet OK!
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
-
piotruss6
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Post
autor: piotruss6 » wt maja 25, 2010 10:52
po zdjęciu przewodu z przepływki reakcja jest taka sama
wykręciłem też elektrozawór N109 i dokładnie wyczyściłem i nic to nie pomogło...więc widze że bez vaga nic nie poradze...
[ Dodano: 25 Maj 2010 11:16 ]
panowie mam jeszcze takie pytanko...jak wygląda N75 i gdzie on jest zmontowany?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości