turbo jakie ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

turbo jakie ??

Post autor: Z@char » pn maja 24, 2010 14:32

Sluchajcie potrzebuje waszej rady u mojej dziewyczny w golfie mk3 1.9 TD AAZ pada turbo nie ma luzow ale strsznie kopci na niebiesko i nie jedzie wiec wydaje mi sie ze pada turbo, doradzcie mi jakie turbo wybrac tak zeby nie przerabiac obecnie nie weim jaka turbina tam siedzi, i jeszcze 1 problem pompa tez jest do wymiany tzn na biegu jalowym auto nie chodzi rowno i ma podkrecona dawke na pompie moze przez to tak dymi ?? juz sam nie wiem .
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 14:33 przez Z@char, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pn maja 24, 2010 15:08

Z@char,

do sprawdzenia klin na wale.
w pierwszej kolejności i zobacz ile oleju jest przed turbinąw przewodzie od filtra do turbo i ile w kolanku.
jak będzie dużo w k0olanku to masz problem z lejącą turbina a jak przed turbiną to słaba już kompresja i wyrzuca olej przez odmę.
ale najpierw sprawdź czy koło na wale chodzi prosto.
jeśli chodzi nie równo to koło to rób to jak najszybciej bo jak poleci dalej to już po silniku będzie



Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » wt maja 25, 2010 00:48

co do klina to jest to kolo wymieniałem ma delikatny luz po założeniu i nie skręceniu, jutro sprawdzę ile jest oleju przed turbina w przewodzie od filtra a co do kolanka to jest tam sporo oleju, a powiedz mi co mam zrobić z tym kołem jeśli ma trochę luzu ale naprawdę delikatny wcześniej miało większy i auto chodziło gorzej teraz jak by było lepiej



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt maja 25, 2010 01:01

Jaki luz? Tam nie ma prawa być żadnego luzu. Chodzi kółko na boki to wał do zrobienia/wymiany.



Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » czw maja 27, 2010 12:53

rozumiem a pwoeidz mi jak to naprawic



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw maja 27, 2010 14:13

Z@char pisze:rozumiem a pwoeidz mi jak to naprawic
Jak czoło wału i miejsce na klin skancerowane to nie naprawisz ,możesz jedynie poprawić na krótki czas .Jedyna skuteczna metoda to niestety wymiana wału na wał z TDI gdzie koło mocowane jest nie na klin tylko na półksiężyc


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości