Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
estek1988
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
- Lokalizacja: KłodaVWa
-
Kontakt:
Post
autor: estek1988 » pn maja 24, 2010 00:10
no może taki lekko siwy sam już nie wiem, ale podczas jazdy jak depnę przy wyprzedzaniu to go widzę
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
arwam
Post
autor: arwam » pn maja 24, 2010 15:18
estek1988,
a nie ubywa Ci oleju?
jeśli turbo jest mocno rozszelnione i na zimnej i gorącej stronie to jest taki objaw z tym że turbo nie ma wpływu na odpalanie silnika
-
estek1988
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
- Lokalizacja: KłodaVWa
-
Kontakt:
Post
autor: estek1988 » pn maja 24, 2010 20:29
Michaś_1977 silnik pracuje normalnie i nie ma z nim żadnych problemów
arwam no oleju mi trochę ubywa i jak sprawdzałem turbo to zobaczyłem że pluje mi olejem, turbo nie ma zbyt dużych luzów i pompuje mi 1.2 bara jak je podkręciłem
ale jaki to ma wpływ skoro turbo nie pompuje zaraz po odpaleniu a kopci od razu???
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 20:31 przez
estek1988, łącznie zmieniany 1 raz.
-
arwam
Post
autor: arwam » wt maja 25, 2010 10:00
Michaś_1977 pisze:Turbo może nie daje ciśnienia zaraz po odpaleniu,ale kręci się z niemałą prędkością
swłaszcza jeśli to jest K14 lub T2 i szczególnie wtedy to zjawisko jest widoczne jeśli jest zamontowane na silniku 1.9
-
MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontakt:
Post
autor: MaSa_Golf » śr maja 26, 2010 11:17
arwam pisze:Michaś_1977 pisze:Turbo może nie daje ciśnienia zaraz po odpaleniu,ale kręci się z niemałą prędkością
swłaszcza jeśli to jest K14 lub T2 i szczególnie wtedy to zjawisko jest widoczne jeśli jest zamontowane na silniku 1.9
rozszerz temat kolega, czemu zwlaszcza
-
Balugass
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
- Lokalizacja: giżycko/olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: Balugass » śr maja 26, 2010 11:34
arwam pisze:swłaszcza jeśli to jest K14 lub T2
a co mówic o k03???to to zapier..la
mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025
-
estek1988
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
- Lokalizacja: KłodaVWa
-
Kontakt:
Post
autor: estek1988 » śr maja 26, 2010 22:11
ja mam w tej chwili wstawione 1.6 1V z k 14 i intercoolerem więc zanim teoretycznie zadymi to muszę położyć i przytrzymać nogę na gazie bo jest większy lag przez długie orurowanie
a intercooler jest wstawiony za zderzak na dole więc ciśnienie z turbo + olej któr keci z niej mają większą drogę do pokonania niż przez zwykłe kolanko gumowe jak to w seryjnym TD... a kopci po odpaleniu bez gazowania
-
arwam
Post
autor: arwam » czw maja 27, 2010 12:50
MaSa_Golf pisze:
rozszerz temat kolega, czemu zwlaszcza
bo przy tych samych obrotach silnika silnik połyka znacznie więcej powietrza i wydala równierz znacznie więcej spalin, przez co turbina musi się znacznie szybciej kręcić.
[ Dodano: 27 Maj 2010 12:51 ]
a co mówic o k03???to to zapier..la
taaaakkk...
tylko auto dziwnie wolno się na tych minaturkach przemieszcza.
-
munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: munior » czw maja 27, 2010 14:23
estek1988 pisze:jaki kąt wtrysku powinien być ustawiony??? ja mam 0.10 a książkowo jest 0.095 jeśli dobrze pamiętam..
Zostaw w spokoju ten kąt wtrysku bo masz dobry ,zajrzyj do przewodów od turbo bo jak ci spala olej to na pewno masz go tam w sporych ilościach. Tez wydaje mi się że na niebieskawo powinien wtedy poddymiać .Biały dym będzie też z płynu lub wody dostających się do komory spalania przez pękniętą głowicę lub uszczelkę pod głowica.A jak wcześniej dawałeś mu ostro popalić to jest to wielce prawdopodobne
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
estek1988
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
- Lokalizacja: KłodaVWa
-
Kontakt:
Post
autor: estek1988 » czw maja 27, 2010 22:31
munior ten silnik miał robioną głowice nowe uszczelniacze metalowa uszczelka + pierścienie+ nowa pompa oleju+ komplet panewek głównych i korbowodowych
a głowica była wcześniej dobra
-
MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontakt:
Post
autor: MaSa_Golf » pt maja 28, 2010 00:04
arwam pisze:MaSa_Golf pisze:
rozszerz temat kolega, czemu zwlaszcza
bo przy tych samych obrotach silnika silnik połyka znacznie więcej powietrza i wydala równierz znacznie więcej spalin, przez co turbina musi się znacznie szybciej kręcić.
[ Dodano: 27 Maj 2010 12:51 ]
a co mówic o k03???to to zapier..la
taaaakkk...
tylko auto dziwnie wolno się na tych minaturkach przemieszcza.
na miasto jest fajne k03 bo sie szybko wkreca i od malych obrotow, ale na trase to meeeeega bieeeeeeda.... do 3,5k rpm jest fajnie, a potem czuc ze powietrza brakuje (pomimo 1,2 b na wskazniku)
a po wywaleniu ostatniego tlumika,(zostal jedynie srodkowy) k03 kreci mi sie do 0,7b na postoju :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości