PROBLEM po SWAPIE :]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

PROBLEM po SWAPIE :]

Post autor: silent_rob » pt kwie 14, 2006 22:53

A problem mianowicie taki : przy bardziej dynamicnzym ruszaniu i dodawaniu gazu slychac pojedyncze gluche uderzenie , slychac je na wszystkich biegach , tylko na wstecznym tego nie slychac) aha i co dziwne to to ze nie lsychac tego na zewnatrz a tylko w srodku auta.

CO sprawdzalem :

-poduszke tylna bo zostala z 1.3 wymienilem na poduche z g60 (bez rezlutatu)
-kolko od wspomagania uderzalo o prowadnico i ja troche oskrobalo - kolko zdjete i dalej zero rezultatu
- macperson latal u gory na tej gumie na boki ,wymienilem na inna , przestalo tak latac ( dalej bez zmian)
- polosie byly od passata poczatkowo i byly za dlugie o 2 cm na strone , bylo wtedy bicie rowne predkosci obrotowej kol - po zmianie polosi na poloski od mkII 1.8 zniknelo stukanie rytmiczne ale za to zostalo to pojedyncze uderzanie
- wydech nie uderza nigdzie
- uderzenie dochodzi z prawej strony ( patrzac od kierowcy)

Podejrzewam przeguby , mozliwe ze sa na nich luzy bo sprawdzalem dzis i na boki gdy kolem sie obraca to jest kilka milimetrow luzu ( dla porownania sprawdzalem u starszej w bulgocie 206 i tam nie bylo luzow).

4 pak dla kogos kto wymysli skuteczny sposob pozbycia sie problemu :D nie wplywa na jazde ale strasznie wkurza :kac:


Obrazek

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pt kwie 14, 2006 23:09

A tuleje wahacza, łącznik stabilizatora i sworzeź zwrotnicy ok?A frez przgubu bez luzu siedzi w piaście?



duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » sob kwie 15, 2006 08:23

podłaczam się - mam podobnie na każdym biegu jak wcisnę mocniej pedał gazu to słyszę taki głuchy stukot - tez mam autko po swapie :( ale stoenfree podał elementy które trzeba będzie sprawdzić - sprawdzę i zobaczę może to tam jest usterka



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » sob kwie 15, 2006 11:54

podejrzewam przegub a nawet obydwa zewnetrzne bo tak an oko to mozna kolo przekrecic o ponad cm zanim polos sie zacznie obracac


Obrazek

Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » ndz kwie 16, 2006 00:14

witaj miałem podobnie w swoim MK2 tylko 1.6 Wina tkwiła po stronie przegubu ale wewnetrznego przy skrzyni Po wymianie zewnetrznego dalej wystepowało dudnienie jakby obijanie sie czegosc w silniku na kazdym biegu nikiedy nie było słychac a nikiedy napierd... jak wsciekłe. Wymieniłem przegub wewnetrzny i jak reka odjoł :bigok: sprawdz moze to jest to


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz kwie 16, 2006 00:50

Witam... mam podobny problem i musze sprawdzic ten przxegub... u mnie bije cos po prawej stronie przy niskiej predkosci jak wpadam w dziure... dodatkowo przy ruszaniu slychac gluche uderzenie a luz na kole mam taki ze szkoda gadac... moze faktycznie przegub wewnetrzny bo nie zwrocilem dokladnie uwagi... jutro bede musial to sprawdzic... pozdro



rimon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 24, 2005 13:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: rimon » ndz kwie 16, 2006 01:57

Witam
Ja też po swapie miałem identyczny problem. Przy dodawaniu gazu słychac było pojedynczye głuche udeżenia, ale olałem sprawe i jezdziłem tak dalej aż wkońcu samo przestało :) chyba po okolo 100-150km. Nie wiem co to było i nie wnikałem w to. Ważne że przestało stukac.



Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » ndz kwie 16, 2006 07:55

jeśli chcesz sprawdzić czy to napęd czy coś innego to prosta sprawa - podnieś przód na kobyłkach ( tylko dobrze zabezpiecz ) i dzida :) co prawda nie ma obciążenia na kołach, ale przy szybkim puszczeniu sprzęgła będziesz słyszał



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz kwie 16, 2006 09:50

Panowie a ile kosztuje wewnetrzny przegub? Tak srednio? Chodzi o prawy... wczoraj sie przez pol godziny zastanawialem czemu akurat prawy :) i sie dowiedzialem :)



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz kwie 16, 2006 10:00

na allegro widzialem ze ceny zaczynaly sie do 80 zł nowe tylko chyba zewnetrzne



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » ndz kwie 16, 2006 11:26

Łuki pisze:jeśli chcesz sprawdzić czy to napęd czy coś innego to prosta sprawa - podnieś przód na kobyłkach ( tylko dobrze zabezpiecz ) i dzida :) co prawda nie ma obciążenia na kołach, ale przy szybkim puszczeniu sprzęgła będziesz słyszał

robilem tak i nic :( tylko przy kolach posadzonych na ziemie :panna: probowalem nawet kobylki pod wachacze zeby sie ustawilo zawieszenie w polozenie jakby stal na kolach i tez nic nie slychac , tylko jak obciazony jest naped :kac:


Obrazek

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz kwie 16, 2006 12:42

Najprosciej bedzie to sprawdzic podnoszac jedno kolo i nim pokrecajac przy wrzuconym biegu... bedzie wtedy widac jaki jest luz na przegubie... a koszt prawego wewnetrznego przegubu waha sie od 89 do 212 zl w zaleznosci od firmy... ale juz tak za 120 zl mozne miec dobry przegub... a z wymiana jest jakas godzina i po krzyku :)



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » ndz kwie 16, 2006 12:48

nom wymiane to juz robie blyskawicznie bo mam wprawe haha ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » ndz kwie 16, 2006 15:33

przegub nie tak łatwo sprawdzic przy podniesionym kołem zmienia sie połozenie całej półosi a na dodatek auto idzie bez obciazenia wiec nie tak łatwo to zdiagnozowac (nie to samo co zewnetrzny przegub gdzie wystarczy skrecic koła i dechai stuka czy nie). Ja np. jezdziłem 20km z mechanikiem (juz było mi głupio) no i nic nie stukało jak nazłosc. niestety sam musiałem dochodzic ktore to koło bo stuki sa głuche i trudno je zlokalizowac (kazdy mechanik mowi ze wewnetrzne przeguby sie nie psuja ale to bujda) dopiero jak mechanik wymienił zewnetrzy przegob (na darmo) okazało sie ze to wewnetrzyny (180 zł w plecy) no coż :axe:


350 tys. km i ciagle jedzie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 100 gości