Co to jest?? I jak to działa??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Co to jest?? I jak to działa??
Witam!
Na zamieszczonych poniżej zdjęciach przedstawiłem prawdopodobnie cewkę odpowiedzialną za doładowanie turbo. Czy to prawda?? W jakiej cenie można nabyć nową jak i używaną taką część??
Samochód jaki posiadam to:
VW Bora
1.9 TDI
rok. prod.: 2000
Moc: 90KM
Z góry dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi!
Pozdrawiam!
Na zamieszczonych poniżej zdjęciach przedstawiłem prawdopodobnie cewkę odpowiedzialną za doładowanie turbo. Czy to prawda?? W jakiej cenie można nabyć nową jak i używaną taką część??
Samochód jaki posiadam to:
VW Bora
1.9 TDI
rok. prod.: 2000
Moc: 90KM
Z góry dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi!
Pozdrawiam!
Używki nie ma sensu szukać , nówke masz za 130zł --> http://moto.allegro.pl/item1035138745_z ... 6283n.htmlChester pisze:W jakiej cenie można nabyć nową jak i używaną taką część??
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Dziękuje za odpowiedź!
Bo właśnie to się powoli psuje więc będę musiał wymienić. Teraz wiem z jaką kwotą muszę się liczyć. Bo chyba dobrze kombinuję że gdy tracę moc samochodu przy obrotach gdzie powinna załączać się turbosprężarka nic się nie dzieje i czasami słychać stuki coś w stylu przełączania się stycznika nawet przy nie odpalonym samochodzie ale włączonym zapłonie??
Bo właśnie to się powoli psuje więc będę musiał wymienić. Teraz wiem z jaką kwotą muszę się liczyć. Bo chyba dobrze kombinuję że gdy tracę moc samochodu przy obrotach gdzie powinna załączać się turbosprężarka nic się nie dzieje i czasami słychać stuki coś w stylu przełączania się stycznika nawet przy nie odpalonym samochodzie ale włączonym zapłonie??
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Jaki masz silnik? Bez Vaga tego nie sprawdzisz. Lepiej podepnij auto pod Vaga, bo tak to narazisz się tylko niepotrzebnie na koszta. Za utratę mocy wiele rzeczy jest odpowiedzialnych niekoniecznie N75.Chester pisze:Bo chyba dobrze kombinuję że gdy tracę moc samochodu przy obrotach gdzie powinna załączać się turbosprężarka nic się nie dzieje i czasami słychać stuki coś w stylu przełączania się stycznika nawet przy nie odpalonym samochodzie ale włączonym zapłonie??
Przecież wiadomo, że chodzi o silnik o oznaczeniu AGR bo tylko takie w Mk4 były ze zwykłą turbosprężarką i pompą wtryskową (nie licząc silnika ANU na pompowtryskiwaczach).Naparstek pisze:Jaki masz silnik?
Jeśli po podłączeniu multimetru pod piny N75 będzie on miał oporność w granicach 25 do 45 Ω to N75 jest sprawny elektrycznie.
Dzięki za rady postaram się jak najszybciej to sprawdzić
[ Dodano: 27 Maj 2010 13:07 ]
No sprawdziłem N75 pod względem elektrycznym i wynosi 30 Ω wiec działa poprawnie. Natomiast pod wględem mechanicznym nie rozumie troszkę i chyba sam tego nie sprawdzę Ale zauważyłem że tracę moć przy większych obrotach.
Wytłumaczę to może inaczej: Jadąc trasą i gdy obroty wzrosły do 3-3,5 tys,. jest bardzo odczuwalny spadek mocy tak jakby ktoś coś zakręcił i poprostu auto już nie przyspiesza. Po zatrzymaniu samochodu dalej jest to samo i słychać że turbina się nie włącza. Gdy pojazd postoi jakąś godzinke wszystko jest idealnie tak jak było. Nie wiem może coś sie nagrzewa może coś sie blokuje nie mam pojęcia A mysłałem że to ten układ bo właśnie zauważyłem że on tak szybko się przełącza czego kiedyś nie było.
[ Dodano: 27 Maj 2010 13:07 ]
No sprawdziłem N75 pod względem elektrycznym i wynosi 30 Ω wiec działa poprawnie. Natomiast pod wględem mechanicznym nie rozumie troszkę i chyba sam tego nie sprawdzę Ale zauważyłem że tracę moć przy większych obrotach.
Wytłumaczę to może inaczej: Jadąc trasą i gdy obroty wzrosły do 3-3,5 tys,. jest bardzo odczuwalny spadek mocy tak jakby ktoś coś zakręcił i poprostu auto już nie przyspiesza. Po zatrzymaniu samochodu dalej jest to samo i słychać że turbina się nie włącza. Gdy pojazd postoi jakąś godzinke wszystko jest idealnie tak jak było. Nie wiem może coś sie nagrzewa może coś sie blokuje nie mam pojęcia A mysłałem że to ten układ bo właśnie zauważyłem że on tak szybko się przełącza czego kiedyś nie było.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości