Pompa wtryskowa JR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Pompa wtryskowa JR

Post autor: Mieniu_69 » ndz maja 23, 2010 22:48

witam, pytanko odnosnie pompy wtryskowej, prawdopodobnie moja jest zmęczona. Mam pompe z JP. teraz pytanie czy da sie na nia zalozyc grzybek?? gdzies wyczytalem ze niby nie ma z tym problemu. Co o tym sądzicie? z gory dzieki za pomoc :bigok:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 23, 2010 23:21

Mieniu_69, pompa z wolnossącego diesla ma nieco inne bebechy-sprężyny,falę...
Może w Twojej tłoko-rozdzielacz padł i wystarczy tylko jego zmienić... :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » ndz maja 23, 2010 23:28

Michaś_1977, jutro jeszcze zawalcze z pompa, sprawdze kat wtrysku, mam taki objaw ze trzesie silnikiem, ciezko zapala, przydymia nie spalona ropa. myslalem ze wtryski leja ale one sa ok



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 24, 2010 00:00

Pchnij pompę delikatnie na silnik,żeby lekko zaczął klepać.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn maja 24, 2010 06:59

Mieniu_69, to są objawy padniętej świecy żarowej, a nie pompy. Słaba pompa nie odpala na ciepłym.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » pn maja 24, 2010 18:42

t0mal pisze:Mieniu_69, to są objawy padniętej świecy żarowej, a nie pompy. Słaba pompa nie odpala na ciepłym.

t0mal, swiece sa okey, na to bym sie nie nabral,

Michaś_1977, mam zegar, zara ide zawalczyc. wieczorej napisze co i jak

[ Dodano: 25 Maj 2010 00:23 ]
wstawilem zegar, kat wtrysku byl na 100, ustawilem na 90. chodzil dobrze, zapalal bez problemu (cieply, zimny). przejechalem 10km bez zadnego problemu. Jak wrocilem do domu, na chodzacym silniku wyciaglem przyspieszacz kata wtrysku, nie bylo slychac zeby klepal inaczej. jak go zgasilem nie moglem go juz zapalic (silnik cieply), wstawilem jeszcze raz zegar i okazalo sie ze kat wtrysku jest na 97, ustawilem ponownie na 90, poczym wyciaglem przyspieszacz i skoczylo na 97, jak go schowalem to tak zostalo. Jak popukiwalem po pompie wtryskowej to wkazowka cofala sie na 90.

Co o tym sadzicie?? cos zdechlo w pompie???



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » wt maja 25, 2010 17:12

Stawiam na sprężynke która pozwala odbić przypieszacz, możliwe że brakuje Ci tej co jest w środku pompy, jesli składałeś to wieszz czy ona jest jesli to nie ta sprężynka, to po prostu wajcha Ci nie odbija z tyłu pompy jak wyciagniesz przyspieszacz ;) jakbyby działa tylko w jedną strone ;)


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » wt maja 25, 2010 18:31

kret077744, moze i masz racje, pompy nie rozbieralem. Wydaje mi sie ze pompa mowi papa, po ustawieniu zaplonu zapala ale drga silnik, powyzej 2 tys jest okej.
Chyba zaczne szukac innej pompy :grrr:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 25, 2010 19:03

kret077744 pisze:Stawiam na sprężynke która pozwala odbić przypieszacz,
Nie sądzę,bo to jest dupna sprężyna...
Wydaje mi się,że tulejki na wałku idą spać i opiłki z nich poszły w pompę,przez to tłoczek przyspieszacza wiesza się i nie odbija.Jak opiłki poszły w pompę,to głowiczka też mogła ulec uszkodzeniu,przez to gorzej pali po nagrzaniu.
Moja pompa też tak padła :grrr: ...
Mieniu_69, pompa na stół...niestety :?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt maja 25, 2010 21:29

kret077744 pisze:tyłu pompy jak wyciagniesz przyspieszacz jakbyby działa tylko w jedną strone
Przyspieszacz jest na sztywnym cięgnie, nie na lince.

[ Dodano: 25 Maj 2010 21:35 ]
Michaś_1977 pisze:Wydaje mi się,że tulejki na wałku idą spać i opiłki z nich poszły w pompę,przez to tłoczek przyspieszacza wiesza się i nie odbija.
Nie koniecznie, często tłoczek od przyspieszacza zbiera różne syfy z pompy, zdarza się, że podkładki pod sprężyną skorodują - trzeba to rozebrać, rozruszać i zobacz co będzie (będą potrzebne nowe uszczelki z zestawu naprawczego, zwykłe o-ringi się nie nadają)



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » wt maja 25, 2010 22:40

Na sobote wieczor bede mial inna pompe, to przeloze i zobacze czy bedzie lepiej.

Michaś_1977, sam jej nie rozbiore, zbyt obcy temat.



Koledzy, narazie dzieki za pomoc :bigok:

do tematu wroce w sobote wieczorem to napisze co i jak wyszlo :chytry:

[ Dodano: 25 Maj 2010 22:46 ]
kret077744, dla Ciebie punkt za to ze zechciales sie wypowiedziec w tym temacie :bigok:

[ Dodano: 27 Maj 2010 23:07 ]
witam koledzy, dzisiaj wykrecilem zawor "stop" i plywaly tam drobne opilki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a0 ... 1d58e.html link do zdjecia, czyli pompa jest "kaputo"????



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości