Wypadł uszczelniacz podczas rozbierania silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wypadł uszczelniacz podczas rozbierania silnika
witam
Przekładałem osprzęt po bagnet miskę pompę oleju i podstawkę oleju z jednego do drugiego silnika
i jak wszystko skręciłem to zobaczyłem na ziemi uszczelniacz
zielony (taki jest przy pompie oleju ale tam nigdzie nie pasuje bo mam druga pompę i blok na wierchu z skąd on jest )
wymiary
średnica zewnętrzna 12mm
wewnętrzna 8 mm
grubość 2mm
kolor zielony jest to oring
Przekładałem osprzęt po bagnet miskę pompę oleju i podstawkę oleju z jednego do drugiego silnika
i jak wszystko skręciłem to zobaczyłem na ziemi uszczelniacz
zielony (taki jest przy pompie oleju ale tam nigdzie nie pasuje bo mam druga pompę i blok na wierchu z skąd on jest )
wymiary
średnica zewnętrzna 12mm
wewnętrzna 8 mm
grubość 2mm
kolor zielony jest to oring
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 23:32 przez grze693, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
nie ma numeru nie stety
jutro chce wkładać silnik chyba to nie jest od pompy oleju
a jak możesz sprawdź czy gdzieś przy podstawie filtra tego nie ma oleju
pompie oleju czy bagnecie jak się wkłada obudowę w silnik
bo nic więcej nie rozbierałem a to nigdzie nie pasuje raczej
jutro chce wkładać silnik chyba to nie jest od pompy oleju
a jak możesz sprawdź czy gdzieś przy podstawie filtra tego nie ma oleju
pompie oleju czy bagnecie jak się wkłada obudowę w silnik
bo nic więcej nie rozbierałem a to nigdzie nie pasuje raczej
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 23:43 przez grze693, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
długą ta mocowaną z tyłu silnik przykręconą śruba i mocowana u góry do króćca plastikowego od wody w głowicy (silnik będzie włożony do t4)
ale przekręcałem bebechy z silnika z bagnetem z przodu co byl wciskany i przykręcany do wspornika pompy wtryskowej do tego
i musiałem wiercić dziurę na bagnet żeby pasował od t4 mocowany z tyłu na śrubę i do króćca wody po prawej stronie głowicy
ale przekręcałem bebechy z silnika z bagnetem z przodu co byl wciskany i przykręcany do wspornika pompy wtryskowej do tego
i musiałem wiercić dziurę na bagnet żeby pasował od t4 mocowany z tyłu na śrubę i do króćca wody po prawej stronie głowicy
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 01:35 przez grze693, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 195 gości