MK3 Golf 2.0 115 KM / Bora 1.9 TDi
MK3 Golf 2.0 115 KM / Bora 1.9 TDi
Jade sobie przez gdańsk przymorze dojeżdżam do świateł na dwupasmówce i zatrzymuje sie koło naprawde ładnej czarnej bory z ciemnymi szybkami. Z początki nie myślałem o ściganiu. Ruszyłem spokojnie do następnych świateł a pan z bory depnął gazu bo tylko turbinka mu wyła. Dojeżdzamy do następnych świateł, to pomyślałem sobie że można by odmulić nieco auto i dałem znać krótką przygazówką. Kolega odpowiedział więc czekamy na zielone.
*Pierwszy bieg tak do 4 tys obrotów - bora sporo za mną
*drugi bieg - gdy zmieniałem bieg bora troszke doskoczyła ale przy moich 4,5 tys zaczeła zostawać w tyle
*trzeci bieg - bora daleko za mną
Nie było już miejsca na reszte biegów a ja uradowany skręciłem dziękując borze za dawke adrenaliny światłami awaryjnymi
*Pierwszy bieg tak do 4 tys obrotów - bora sporo za mną
*drugi bieg - gdy zmieniałem bieg bora troszke doskoczyła ale przy moich 4,5 tys zaczeła zostawać w tyle
*trzeci bieg - bora daleko za mną
Nie było już miejsca na reszte biegów a ja uradowany skręciłem dziękując borze za dawke adrenaliny światłami awaryjnymi
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Potwierdzam.golfinka pisze:także ze 130 konny byłby pewno remis.
U siebie mam AGG bardzo zdrowe i TDI ze 115km regularnie dostają baty. Jednak Bora czy golf MK4 to już swoje waży w porównaniu do MK3
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Już sie targneliśmy na poczatku w miare równo, później kolega zostaje. Przy 140 jestem kilka długości z przodu, wynik oczywisty. Ale i tak ciężko dobrze ruszyć zbajerzonym tdi w stosunku do benzyny. Oraz gofer golfinki jak na swoje 2.0 8v bardzo dobrze śmiga, zdrowa seria.golfinka pisze:dalej niechce ze mną się targnąć od zera bo w trasie niestety nie daje rady mu ale startu zatrzymanego jestem ciekaw.
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 09:45 przez ewaldino, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój AFN-
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=307069
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=307069
ewaldino pisze:Już sie targneliśmy na poczatku w miare równo, później kolega zostaje. Przy 140 jestem kilka długości z przodu, wynik oczywisty. Ale i tak ciężko dobrze ruszyć zbajerzonym tdi w stosunku do benzyny. Oraz gofer golfinki jak na swoje 2.0 8v bardzo dobrze śmiga, zdrowa seria.golfinka pisze:dalej niechce ze mną się targnąć od zera bo w trasie niestety nie daje rady mu ale startu zatrzymanego jestem ciekaw.
No muszę małe sprostowanie dać na początku prowadzę do ok 100 km/h potem zaczynam przegrywać ale nie dużo bo tylko ok 3,5 długości a w drugim starcie 2 długości. Także jestem bardzo zadowolony z tego pojedynku z uwagi iż mam 45 koni mniej a 1/3 trasy wygrywam hehehe. pozdro Ewaldino
ps. jak dorwe filmik od brata to wkleje dla potwierdzenia
Golf for live ;)
Jak to mozliwe ze auto ktore ma w danych fabrycznych 10,3s do setki ( 2.0 115koni) wygrywa z afn-160koni ktore ma pewnie z 8-8,5s?golfinka pisze:No muszę małe sprostowanie dać na początku prowadzę do ok 100 km/h potem zaczynam przegrywać ale nie dużo bo tylko ok 3,5 długości a w drugim starcie 2 długości. Także jestem bardzo zadowolony z tego pojedynku z uwagi iż mam 45 koni mniej a 1/3 trasy wygrywam hehehe.
[ Dodano: 24 Maj 2010 15:01 ]
Mowie tutaj o wyscigu do 100km/h
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości