Sharan 1.9tdi 115KM 2002r problem z polosiami, przegubami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawkier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 21:46
Lokalizacja: Wroclaw

Sharan 1.9tdi 115KM 2002r problem z polosiami, przegubami

Post autor: pawkier » ndz maja 23, 2010 08:53

Witam,

W moim Sharanie mam nastepujacy problem:

z lewej strony zauwazylem duzo smaru wiec kolo out i ogladam, idzie smar z oslony przegubu wewnetrznego. spoko oslona do wymiany ale lapie za polos i nie ruszam i jest mozliwosci przesuwanie przegubu o jakies 2/3cm w strone silnika i spowrotem w strone kola, (wlasnie w czasie tych ruchow smary wylazi przez mala dziurke)

ide na druga strone, kolo out, i tam juz tej polosi nie moge ruszyc, w sensie jest moze luzu z 4mm

dodam ze z byly problemy z tymi polosiami z prawej strony gdzie luzu nie ma, z prawej strony jest wyminiona polos wewnetrzna, i na polosi zewnetrznej byl wyminony przegub wewnetrzny i zewnetrzny. przy wymianie tego tez zmieniona zosala poduszka pod skrzynia,

po calej wymianie cos stukalo w przegubach wiec silnik byl troszke przesuwany, ale tylko na poduszce pod filtrem powietrza. bylo dobrze na jakis czas teraz znowu cos postukuje przy naglych manewrach w prawo, szybkiej jezdzie na lukach tez w prawo,

wczesniej tez tak cos stukalo przy naglym manewrze lewy pas i powrot na prawy.

wrazenia ogolen prowadzenie auta nie ciekawe. bardzo prosze o porady, bo juz nie wiem co robic



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » ndz maja 23, 2010 09:02

A zabezpiecznie nie zerwalo na polosi grze przegub jest nabity?


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

pawkier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 21:46
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: pawkier » ndz maja 23, 2010 10:41

Ale masz na mysli przegub wewnetrzny? ale czy wtedy by nie wyskoczyl z wieloklina i stracilbym naped?

czy taki luz jest wogole normalny? czy powinno sie dac przesuwac polosia w strone silnika i z powrotem do kola? czy powinno byc tak jak z prawej bez luzu? a moze luz powinien byc rowny z dwoch stron?



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » ndz maja 23, 2010 10:48

Luz jest zawsze wyczuwalny ale to nie az taki duzy jak piszesz, luz od skrzyni jest wyczuwalny?? Bo zabezpiecznie wystepuje od strony kola pasowalo by wyciagnac polos ze zwrotnicy sciagnac opaske przy skrzyni i poogladac co tam sie stalo bo to raczej normalne nie jest jest jeszcze taka opcja ze przegub sie rozlecial nie ma wibracji podczas jazdy zadnej??


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 101 gości