Golfik utrzymuje 2500 obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Golfik utrzymuje 2500 obrotów

Post autor: Bartek_R » sob maja 22, 2010 18:54

Witam mam problem bo chciałem sobie troszkę opóźnić kąt wtrysku bo wg mnie golfik troszke twardo chodził więc to zrobiłem, ale teraz po odpaleniu chodzi normalnie, ale jak wejde z obrotami powyżej 2000 obr to już tak zostaje, wróciłem z powrotem do takich ustawień jak były przedtem ale problem nie zniknął
proszę pomóżcie!! co to może być dodam że ma gova zrobionego ale do tej pory było wszystko ok


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob maja 22, 2010 20:28

VireWolf88, zmniejsz wydatek resztkowy i będzie cacy :bigok:
Tutaj opisałem jak to zrobić: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297575

[ Dodano: 22 Maj 2010 20:28 ]
Dawkę ruszałeś? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob maja 22, 2010 20:38

Podobnie jest jak kończy się regulacja dawki.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob maja 22, 2010 21:05

t0mal pisze:Podobnie jest jak kończy się regulacja dawki.
t0mal, wiem coś o tym...pompa niebawem znów trafi na stół :grin: ...ale to już poza tematem,więc OT :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob maja 22, 2010 21:47

Michaś_1977, szukaj jakiegoś lepszego turba, bo te od 1.6 to o wiele za mało jak na pompę chociażby 11mm - tłoki mogą popłynąć.



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » sob maja 22, 2010 21:49

koledzy dzięki za zainteresowanie ale doszedłem z tym do ładu ale nadal się zastanawiam czy to tylko zbieg okoliczności czy faktycznie miało to ze sobą jakieś powiązanie a mianowicie:
jak regulowałem kont to później uruchomiłem silnik ale pompa była przykręcona tylko na tych trzech śrubach przy kole, powtarzałem to kilka razy i za każdym razem jak dodawałem gazu w okolice 2500obr to tak zostawało aż do zgaszenia, więc myśle poskładam wszystko i będe próbował w poniedziałek coś z tym zrobić dokręciłem jeszcze tę śrubę przy głowiczce odpaliłem i wszystko gra :grin: i tak myśle że może to że pompa była przykręcona tylko do tej blachy mogło ją wprowadzać w jakieś wibracje i z tąd dziwne zachowanie


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob maja 22, 2010 22:10

VireWolf88 pisze:regulowałem kont to później uruchomiłem silnik ale pompa była przykręcona tylko na tych trzech śrubach przy kole
:bigok: I pewnie do tego biały dym :)



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » sob maja 22, 2010 22:30

t0mal pisze:
VireWolf88 pisze:regulowałem kont to później uruchomiłem silnik ale pompa była przykręcona tylko na tych trzech śrubach przy kole
:bigok: I pewnie do tego biały dym :)

powiem szczerze że nawet nie zwróciłem uwagi na kolor dymu, w każdym razie teraz jest czarny jak wcześniej :chytry:
ale dlaczego myślisz że był biały?
Ostatnio zmieniony sob maja 22, 2010 22:33 przez Bartek_R, łącznie zmieniany 1 raz.


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz maja 23, 2010 08:48

Bo tak sie robi - pompa drży i wtrysk opóźnia, sam to przerabiałem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości