błąd przekaźnika pompy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

etl_elvis0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob lut 28, 2009 22:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: etl_elvis0 » sob maja 22, 2010 18:39

To dokładnie immo Conlog taka mała pastylka, dokładnie była elektronika ale też 2 przekaźniki. Zwarcie na stałe spowodowało że samochód odpalił. Piszesz o pinach a możesz napisać które piny do którego dokładnie przekaźnika? I co będzie jeżeli na pinach które wymieniłeś będzie napięcie a co jeżeli nie? Chyba trochę zaplątałem



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob maja 22, 2010 18:46

No to już jest jasne, że immo nie jest oryginalne. Chodzi mi o piny w podstawce przekaźnika pompy paliwa. Jak wyciągniesz ten przekaźnik z podstawki, to w tej płytce, do której go wkładasz są ponumerowane piny - i tymi numerami się posługiwałem


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

etl_elvis0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob lut 28, 2009 22:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: etl_elvis0 » sob maja 22, 2010 19:16

Tak wszystko jest ok z przekaźnikiem jak działa, jak nie działa to nie ma napięcia na stykach sterujących. Sprawdziłem to już wcześniej na wszystkie możliwe sposoby. Nie wiem o co chodzi ale coś musi się grzać i odcina sterowanie pompy ale co?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz maja 23, 2010 10:58

etl_elvis0, podczas, gdy auto nie chce odpalić, to sprawdź te przejścia, o których pisałem. Podejrzewam, ze masz jednak problem z tym nieoryginalnym immo. Ogólnie twój problem jest ciężki do naprawienia - bo rozumiem, ze nie pali na benzynie tylko jak jest gorąco? Takie coś jest najgorsze - jak raz działa, raz nie. Zazwyczaj wtedy, kiedy chcesz to naprawić to wszytko działa... Zobacz, czy do sterownika silnika dochodzi +12V po stacyjce, sprawdź te przejścia, o których pisałem - może to coś wyjaśni.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

etl_elvis0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob lut 28, 2009 22:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: etl_elvis0 » ndz maja 23, 2010 11:30

Postaram się jutro to sprawdzić tak jak pisałeś. Masz 100% racji z tym raz działa raz nie, zawsze jak zostawię samochód u elektryka ten dzwoni i mówi żebym odbierał bo wszystko działa :(

Jak tylko będę miał wyniki pomiarów napisze.



Pablo190
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 11:05
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: Pablo190 » pn lip 12, 2010 21:52

Mam identyczne objawy. Zauważyłem, że gdy jest ciepło to czasami nie działa przekaźnik od pompy i to tak wrednie, że czasem włączy się na chwilę po przekręceniu kluczyka, a potem przy kręceniu rozrusznikiem już nie działa. Albo czasami wogóle nie zaskoczy. Zdjąłem obudowę przekaźnika i pomagam sobie paluchem przy odpalaniu. Po ok. 3 -5 sekundach po odpaleniu czuję że przekaźnik już sam się dociąga i można jechać, ale jazda non stop ze zdjętą klapką od bezpieczników mnie denerwuje łagodnie pisząc. Na LPG odpala zawsze.
Czy kolega znalazł jakieś rozwiązanie?
Wiem że u mnie nie ma masy na cewkę przekaźnika, a + po zapłonie pojawia się zawsze. Zastanawiałem się czy padająca kostka stacyjki może nie zasilać ECU który wtedy nie podaje masy na cewkę przekaźnika? Mam wstawiony przekaźnik do resetu, który odcina podtrzymanie +, ale jak go wyłączyłem z obwodu to objawy były takie same.
Ostatnio raz (pierwszy i jedyny) nie zaświeciły mi kontrolki po przekręceniu kluczyka.
Ciężko coś pomierzyć bo to dziadostwo nie działa w sposób bardzo losowy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 110 gości