Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » sob maja 22, 2010 12:26

ZAJACPOWER pisze:czy slyszeliscie o czym takim ze w cuprach abf ma wieksze kanaly w glowicy?
Głowice z początku roku produkcji tych silników podobno tak miały ale w trójkach również

Odnośnie setup'a , można jeszcze wałki ładować, kólko reg., ms-a itd. Kładąc kompresor najwięcej osiągniesz cena/moc

Poka wykres jeśli jest :bajer:



lovwelas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 22:13

Post autor: lovwelas » sob maja 22, 2010 16:27

itb :grin:



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » sob maja 22, 2010 17:28

lovwelas, pokazał byś tego swojego ABF-a bo jestem ciekawy jak tam wygląda to itb


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
ZAJACPOWER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 08:54
Lokalizacja: PRZEMYSL

Post autor: ZAJACPOWER » sob maja 22, 2010 21:29

Na hamowni nie bylem bo mam kawalek i nie interesuje mnie narazie wykres bo jedzie nawet ciekawie mierzylem tylko g techem :( mysle nad kompresorem ale pewnie trzeba bedzie silnik zakuc i sprężanie zmiejszyc bo troche za duze???


zajacpowerteam

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » ndz maja 23, 2010 15:50

ZAJACPOWER pisze: cos mi jeszcze zostalo oprócz kompresora lub turbo?

skrzynia 2Y+spiek 4 łapowy w sam raz na miasto, mocniejszy docisk do zestawu bo szybko ci padnie, jeśli to ma być wiertarka pełna parą, to lekkie koło pasowe, odciążenie wału( dosyć ryzykowne, ale jak szaleć to szaleć), później wyważenie, z kołem zachowym odciążonym dosyć dobrze, lekkie popychacze, mocniejsze sprężynki zaworowe jeśli palnujesz założyć 288/288


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
ZAJACPOWER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 08:54
Lokalizacja: PRZEMYSL

Post autor: ZAJACPOWER » ndz maja 23, 2010 20:10

A wiec tak walki mam Schrick tak jak i sprezyny zaworow( bardzo mocne) sprzeglo Sachs dragowe za 1400zl wzmacniane tak jak piszesz na 4 lopatki , co do walkow 288 to raczej lepiej 296 by znalazl ale bardzo ciezko i pozniej bardzo ciezko wystroic z caloscia.Wiec skupie sie na zamachu tak na 3,5kg powinno wystarczyc?aha a jak z polaczeniem g60 do abf duzo rzezby?
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 20:26 przez ZAJACPOWER, łącznie zmieniany 1 raz.


zajacpowerteam

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » wt lip 20, 2010 21:30

a ja zapytam po raz kolejny :

- ktokolwiek widział albo ktokolwiek wie jak chodzi 16v na wałkach 288 st lub więcej ?

- może jakiś wykres,filmik czy cokolwiek ?


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: Łuki » ndz sie 01, 2010 09:11

nie chcąc zakładać nowego tematu - co będzie gardłem w ABFie na wałkach 276 ? obecnie dolot seria, wydech 2.25" przelot
bandyta mk1love pisze:a ja zapytam po raz kolejny :

- ktokolwiek widział albo ktokolwiek wie jak chodzi 16v na wałkach 288 st lub więcej ?

- może jakiś wykres,filmik czy cokolwiek ?
" onclick="window.open(this.href);return false;



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: Marioo » ndz sie 01, 2010 09:33

Łuki pisze:nie chcąc zakładać nowego tematu - co będzie gardłem w ABFie na wałkach 276 ? obecnie dolot seria, wydech 2.25" przelot
bandyta mk1love pisze:a ja zapytam po raz kolejny :

- ktokolwiek widział albo ktokolwiek wie jak chodzi 16v na wałkach 288 st lub więcej ?

- może jakiś wykres,filmik czy cokolwiek ?
" onclick="window.open(this.href);return false;

Dolot będzie słabym punktem.
Do tego fajnie by było przynajmniej przepustnicą się zająć a już w ogóle dobrze by było zrobić jeszcze głowicę.
Jakby co to mam wałki schricka do sprzedania, regulowane kółko i rura do dolotu też się znajdzie.



Awatar użytkownika
adek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr gru 09, 2009 18:45
Lokalizacja: Wrocław

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: adek85 » sob sie 07, 2010 22:48

ile za wałki schricka chcesz?



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: sieski » śr wrz 22, 2010 19:26

glowa cie rozboli... :kac: z 4k


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: Marioo » czw wrz 23, 2010 08:25

sieski pisze:glowa cie rozboli... :kac: z 4k
poszły dużo taniej wraz z kólkiem rozrządu, za 4k to nawet nigdy wystawione nie były.
Nowe można kupić jak się poszuka za 2300 - za same wałki plus 400zł dobre kółko regulowane. - wszystko zależne od ceny $ a teraz podobno zaczyna spadać:D



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: sieski » czw wrz 23, 2010 11:54

mowimy jak kolega chcial nowki kupic ... nawet nie byly wystawione za tyle bo chciales sie ich pozbyc..;p tez slyszalem ze idzie cena w dol:D co mnie cieszy bo w swiatka nie inwestuje... :hmm: dla cieawosci wałki rozrządu schrick 276/276 do silników vag 16v ABF/KR/9A/PL, Cena nowych wałków u przedstawiciela w Polsce to 3600zł


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: Marioo » czw wrz 23, 2010 13:21

sieski pisze:mowimy jak kolega chcial nowki kupic ... nawet nie byly wystawione za tyle bo chciales sie ich pozbyc..;p tez slyszalem ze idzie cena w dol:D co mnie cieszy bo w swiatka nie inwestuje... :hmm: dla cieawosci wałki rozrządu schrick 276/276 do silników vag 16v ABF/KR/9A/PL, Cena nowych wałków u przedstawiciela w Polsce to 3600zł
a ja kupiłem nowe bezpośrednio od producenta i wyszły mnie 2300zł tylko ze wtedy $ był po 2,8



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości