Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Stare zegary 1M0 920 801 D, nowe 3B0 920 925. Wsadów próbowałem różnych ori pasatowy, 1J5 920 826 i innych. Pinoutów nie sprawdzałem ale skoro w innych leonach działa to i u mnie powinno. Po czym immo zegarów komunikuje się z ecu? K czy can czy po innym oddzielnym kablu?
Zastanawia mnie jeszcze pierwszy blok na kanale 23
wg. tego http://translate.google.com/translate?h ... .google.pl
Kod w ecu nie zgadza się z tym odczytanym przez zegary z kluczyka?
A i jeszcze jedno, jeśli zegary 3B0 są v13 to czy wsad z golfa też musi być v13 czy może być inny?
Zastanawia mnie jeszcze pierwszy blok na kanale 23
wg. tego http://translate.google.com/translate?h ... .google.pl
Kod w ecu nie zgadza się z tym odczytanym przez zegary z kluczyka?
A i jeszcze jedno, jeśli zegary 3B0 są v13 to czy wsad z golfa też musi być v13 czy może być inny?
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 10:07 przez Arek84, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4
Poza tym że próbujesz zegary z anglika to z pewnością wsad Golfa 826 nie może zadziałać! Nie można żonglować wsadami IMMO2 i IMMO3. Wsad musi być dopasowany do zegarów pod tym względem. Wersje to już można wgrywać dowolne, najwyżej coś innego nie będzie działać jak powinno.
Odnośnie wartości z kanałów - komunikację z ECU masz, transponder nie zablokowany, więc tutaj problemów nie widzę.
Odnośnie wartości z kanałów - komunikację z ECU masz, transponder nie zablokowany, więc tutaj problemów nie widzę.
Mimo wszystko chyba jednak nie... Te liczniki były stosowane w roku modelowym 2001 (względnie do początku 2002 w przypadku produkcji w Mosel). Wcześniej (rok modelowy 2000) występowały z końcówką 2. 2002 rok modelowy to "rok zmian" - najpierw 6, potem 7. W 2003 pojawia się 9 (na początku nie ze wszystkimi silnikami, wszystkie mają "9" od 2004).
Chyba już się przymierzali do wprowadzenia immo3, mam dwa takie same liczniki oba 925 po zawartości wsadu widać, że oba są immo3 ale w jednym jest normalnie vin a w drugim w miejscu vin jest XXXX to by oznaczało, że ecu było jeszcze immo2.
Tak czy siak, ktoś wie czemu u mnie nie chce to działać?
Ewentualnie podjął by się usługi uruchomienia tego u mnie,
Tak czy siak, ktoś wie czemu u mnie nie chce to działać?
Ewentualnie podjął by się usługi uruchomienia tego u mnie,
Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości