Przyśpieszenie TDI 90 konia! AHU KOMBI
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- jacekPlacekkk
- zbieram na tjuning
- Posty: 435
- Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
- Lokalizacja: Siedlce/okolice
- Kontakt:
Przyśpieszenie TDI 90 konia! AHU KOMBI
Witam!
wrzucam do oceny moje dwa filmiki! obiecuję że następne będą w HD
trochę spaliłem sprawe ze startem i ze zmianą biegów, Ciekaw jestem jak też ma sie sprawa zzzzz uszkodzoną przepływką czy ma znaczenie, wiem że w wyższych obrotach tnie dawkę paliwa podobno.....
następne filmiki będą przy wyższych prędkościach!
... re=channel
wydaje mi sie że słabo wypadłem
wrzucam do oceny moje dwa filmiki! obiecuję że następne będą w HD
trochę spaliłem sprawe ze startem i ze zmianą biegów, Ciekaw jestem jak też ma sie sprawa zzzzz uszkodzoną przepływką czy ma znaczenie, wiem że w wyższych obrotach tnie dawkę paliwa podobno.....
następne filmiki będą przy wyższych prędkościach!
... re=channel
wydaje mi sie że słabo wypadłem
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- BartekGib
- Gadatliwa bestia
- Posty: 947
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
- Lokalizacja: NIL/WB
- Kontakt:
Przepływka jak trochę uszkodzona, to na pewno mieszkankę ma bardziej ubogą.
64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- jacekPlacekkk
- zbieram na tjuning
- Posty: 435
- Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
- Lokalizacja: Siedlce/okolice
- Kontakt:
jedyne zmiany to KAT Out no i paliwka w baku trochę było, szkoda że nie mam porównania z innym TDI, ale wiem że podobno AHU ma lepszy moment obrotowy, a gumy hym? 185/14 sa chyba za małe do tej mocy...takie mam odczucie, , , ,phanteon pisze:Jak widzę wyszło z 11-12 sekund do setki. A to w serii miało koło 13/14.
Cieakwe czy to prawda z tym AHU...
majstrowanne nic a nic! jeden film pod górkę kręcony
Ostatnio zmieniony sob maja 22, 2010 14:39 przez jacekPlacekkk, łącznie zmieniany 1 raz.
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Różnice były minimalne. 1Z/AHU (nie wiem jak ALE) miały dłuższą skrzynię od AFN.
[ Dodano: Sob Maj 22, 2010 14:42 ]
AHU dokładnie miał 210 niuta (1z 202) a moc nie przy 4tys tylko 3750.
[ Dodano: Sob Maj 22, 2010 14:43 ]
[ Dodano: Sob Maj 22, 2010 14:48 ]
Nie ma się co zastanawiać - wtryski od ASV plus program i masz pod 130 konia i z 250-270 niuta - uwierz mi, że będziesz "Królem lewego pasa"
[ Dodano: Sob Maj 22, 2010 14:42 ]
AHU dokładnie miał 210 niuta (1z 202) a moc nie przy 4tys tylko 3750.
[ Dodano: Sob Maj 22, 2010 14:43 ]
AFN miały bonusa od Helmuta i to całkiem pokaźnego (zdrowe potrafią wypluć prawie 120 konia i 250niuta) i co śmieszniejsze, zdrowe nie oznacza, że ma mniej niż 300 tys.xxxGlaDxxx pisze:albo masz mega gratisa z fabryki
[ Dodano: Sob Maj 22, 2010 14:48 ]
Nie ma się co zastanawiać - wtryski od ASV plus program i masz pod 130 konia i z 250-270 niuta - uwierz mi, że będziesz "Królem lewego pasa"
- jacekPlacekkk
- zbieram na tjuning
- Posty: 435
- Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
- Lokalizacja: Siedlce/okolice
- Kontakt:
Szkoda kasy, o ile nie chcesz wsadzać turbiny ze zmienną geometrią. 216tki to z montażem 1.5 koła plus program pewnie poniżej tauzena. A wtryski ASV to spokojnie za 400 znajdziesz w sensownym stanie do tego program i mieścisz się w granicach 1200-1300, czyli mniej niż za same wtryski 0.216.jacekPlacekkk pisze:o 216 myślę co raz + program,
- jacekPlacekkk
- zbieram na tjuning
- Posty: 435
- Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
- Lokalizacja: Siedlce/okolice
- Kontakt:
nie zagłebiałem tematu aale ciekawa sprawa, o żadnych turbinach ze zmienną geometrią łopatek nie chcem słyszeć, nie kupił bym w zyciu nawet AFNa chyba,,phanteon pisze:A wtryski ASV
ASV od czego taki bajer?
[ Dodano: 22 Maj 2010 15:10 ]
ha:
http://www.allegro.pl/item1051394913_wt ... v_110.html
:-)
Jak używasz obrotów i nie zamulasz to możesz zapomnieć o problemach. Więcej w tym mitologii, histerii - a większość tworzona na podstawie aut, które miały po 600 tys przebiegu - nie dziwne, że turbiny się poddawały. Pamiętaj, że może i te z mk2 były idiotoodporne i potrafiły pompować po 1.5 bara i żyć a te pompują 1.25 i już jest na granicy - ale te z mk2 miały laga od dołu - coś za coś.jacekPlacekkk pisze:nie zagłebiałem tematu aale ciekawa sprawa, o żadnych turbinach ze zmienną geometrią łopatek nie chcem słyszeć, nie kupił bym w zyciu nawet AFNa chyba,
Od najmocniejszego TDIka na pompie. Wsadzali go do chyba 2004 nawet, więc można upolować w miarę świeże wtryski. Wtryski z AHF (też 110tka) miały niższe ciśnienie otwarcia (190 w porównaniu do 220 w ASV. AHF spełniał tylko EURO2). Generalnie też można to upolować, bo moce te same, tylko będzie trochę dymił. To co napisałem to wszystko na podstawie zasłyszanych, przeczytanych informacji - żeby nie było, że jestem jakimś mechanikiem.jacekPlacekkk pisze:ASV od czego taki bajer?
A ten komplet za 650 to trochę przegiął.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości