Silnik umiera?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
Wczoraj jeszcze raz miałem próbę no i miałem 130 i ciągne go tak z pół minuty i po chwili zaczyna przyśpieszać no i jak dokulało do 135 to wtedy pocisk do 155 moment był i więcej nie dusiłem bo koniec drogi był...
To czyli będę miał pewnie do wymiany pierścienie.. Pewnie też uszczelniacze no i Turbo też?
Dzień prędzej było ok a wczoraj grzał się jak głupi...grandi pisze:grzeje ci się silnik?
To czyli będę miał pewnie do wymiany pierścienie.. Pewnie też uszczelniacze no i Turbo też?
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
ja tam sie poddalem z pierścieniami i szukam słupek blok+głowica, tylko przy obecnym wyborze słupków do 1.6 td kulam sie tak juz z 2 miesiace
[ Dodano: 22 Maj 2010 14:03 ]
swoją drogą, masz 16 lat i jeździsz 150km/h ?
[ Dodano: 22 Maj 2010 14:03 ]
swoją drogą, masz 16 lat i jeździsz 150km/h ?
Ostatnio zmieniony sob maja 22, 2010 14:02 przez xxxGlaDxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
To potwierdza wersję z przytkanym katem.W końcu puściłkoVWal Mk2 pisze:jak dokulało do 135 to wtedy pocisk do 155 moment był
Puść odmę pod silnik,dolot umyj i obserwuj czy za turbiną pojawia się olej.Może być suszarka dobra...choć K-14 lubi dość szybko zakończyć żywot.koVWal Mk2 pisze:pierścienie.. Pewnie też uszczelniacze no i Turbo też?
To tak ze 3 klocki sobie przygotujkoVWal Mk2 pisze:chyba silnika nie będę szukał tylko temu kapitaklę zrobię
Kapitalka to szlif bloku,wału,wymiana tłoków,wszystkich panewek,obróbka głowicy itd.
Myślę,że "szwedzki remont" mu wystarczy.
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
No chodziło mi o ten tzw. "szwedzki remont" będę pewnie musiał wydać z 1500zł jak nie lepiej :/Michaś_1977 pisze:To tak ze 3 klocki sobie przygotuj
Kapitalka to szlif bloku,wału,wymiana tłoków,wszystkich panewek,obróbka głowicy itd.
Myślę,że "szwedzki remont" mu wystarczy.
Ale nie puścił na stałe tylko cały czas tak jest. Musi się chwile kulać 130 i jak puści to wtedy ciągnie. Kata wywalę no ale to dymienie na niebiesko mnie już dołuje. Teraz kasę trzeba odkładaćMichaś_1977 pisze:To potwierdza wersję z przytkanym katem.W końcu puścił
koVWal Mk2, Nie rozpaczaj, najlepiej to odrazu pół samochodu wymienić.
Katalizator ma to do siebie, że jak jest stary to potrafi się wkład skruszyć i obrócić się bokiem.
Pozatym co to za pogwizdywanie słychać na tym filmiku? Czyżbyś miał przelotowy wydech? Czy może turbo wyje jak zarzynana świnia A może alternator prosi się o naprawę?
Kopcenie z pod korka wlewu uoleju może być spowodowane słabymi pierścieniami i niską kompresją, no ale wtedy miałbyś problem z odpaleniem auta, może by tak taniej było zająć się innymi możliwymi przyczynami tego kopcenia, np korek w wydechu (turbo stoi dęba), niedrożna odma, lejące wtryskiwacze (kopcenie na biało-niebiesko) albo zalany Lotos mineralny zamiast oleju do silnika.
Masz trochę do posprawdzania, jak będziesz wymieniał silnik to się odezwij, chętnie twój odkupię
[ Dodano: 22 Maj 2010 16:07 ]
Coś mi się przypomniało, nie masz wrażenia że silnik nierówno pracuje? Jak tam płyn w zbiorniczku, nie ubywa?
Katalizator ma to do siebie, że jak jest stary to potrafi się wkład skruszyć i obrócić się bokiem.
Pozatym co to za pogwizdywanie słychać na tym filmiku? Czyżbyś miał przelotowy wydech? Czy może turbo wyje jak zarzynana świnia A może alternator prosi się o naprawę?
Kopcenie z pod korka wlewu uoleju może być spowodowane słabymi pierścieniami i niską kompresją, no ale wtedy miałbyś problem z odpaleniem auta, może by tak taniej było zająć się innymi możliwymi przyczynami tego kopcenia, np korek w wydechu (turbo stoi dęba), niedrożna odma, lejące wtryskiwacze (kopcenie na biało-niebiesko) albo zalany Lotos mineralny zamiast oleju do silnika.
Masz trochę do posprawdzania, jak będziesz wymieniał silnik to się odezwij, chętnie twój odkupię
[ Dodano: 22 Maj 2010 16:07 ]
Coś mi się przypomniało, nie masz wrażenia że silnik nierówno pracuje? Jak tam płyn w zbiorniczku, nie ubywa?
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
t0mal pisze:Nie rozpaczaj, najlepiej to odrazu pół samochodu wymienić.
t0mal pisze:Pozatym co to za pogwizdywanie słychać na tym filmiku? Czyżbyś miał przelotowy wydech? Czy może turbo wyje jak zarzynana świnia A może alternator prosi się o naprawę?
Wydech nie jest przelotowy.. Turbo tak słychać... Kiedyś prawie w ogóle nie było słychać a teraz jest głośniej... Altek to to nie jest na pewno!
Piszesz, że kopcenie właśnie przez wtryski no ale kopci na niebiesko i czuć olej a oleju nie ubywa i problemu z odpalaniem nie zauważyłem...t0mal pisze:Kopcenie z pod korka wlewu uoleju może być spowodowane słabymi pierścieniami i niską kompresją, no ale wtedy miałbyś problem z odpaleniem auta, może by tak taniej było zająć się innymi możliwymi przyczynami tego kopcenia, np korek w wydechu (turbo stoi dęba), niedrożna odma, lejące wtryskiwacze (kopcenie na biało-niebiesko) albo zalany Lotos mineralny zamiast oleju do silnika.
Na moje 17 lat nie będę miał kasy na inny silnik xD Tego będę remontowałt0mal pisze:Masz trochę do posprawdzania, jak będziesz wymieniał silnik to się odezwij, chętnie twój odkupię
Silnik pracuje równiutko i płyn też nie ubywa..t0mal pisze:Coś mi się przypomniało, nie masz wrażenia że silnik nierówno pracuje? Jak tam płyn w zbiorniczku, nie ubywa?
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Odrazu go straszycie pierscieniami mi teaz grzał sie do 3/4 prawie turbo nie daje tyle powietrza i dostaje się za mały ładunek a wiekszy ladunek paliwa i dlatego , sprawdz luz na wirniku na zimnym silniku
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
za puzny wtrysk ,ropa dopala sie przy otwartych zaworach co powoduje wieksze zurzycie paliwa mniejsza moc szpsze zalaczanie turbiny kopcenie ,turbina wlacza sie przy powiecmy dawce 5 obrotach 3500 .dajesz dawke 5 a silnik nie uzyskuje tych obrotuw bo paliwo spala sie prrzy otwartych zaworach w wydechu i nie przenosi energi na tloki a turbo gwizdze bo jemu dawka odpowiada np75 kmh zamiast 85kmh
darecki6
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 113 gości