numeru pompy wtryskowej mk3 tdi 90ps

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

daniello208
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lut 04, 2010 21:40
Lokalizacja: goleniów

numeru pompy wtryskowej mk3 tdi 90ps

Post autor: daniello208 » pt maja 21, 2010 21:32

witam
proszę o pomoc nie mogę znaleźć na pompie wtryskowej numeru, potrzebuje go bo mam wyciek paliwa pod nastawnikiem a w każdym sklepie potrzebują numeru pompy.
Proszę o pomoc w lokalizacji tego numeru lub ewentualne przykłady oznakowań,
z góry dzięki za pomoc

golf 3
tdi 90 km
rok prod 1994



Awatar użytkownika
Martin99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 19:37
Lokalizacja: BIA
Kontakt:

Post autor: Martin99 » pt maja 21, 2010 22:01

daniello208,
Obrazek

Obrazek

masz takie tabliczki znamionowe z przodu pompy. jezeli nie widac nic to musisz wyczyscic papierkiem czy czyms



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » sob maja 22, 2010 12:15

Ale przecież w 1Zcie występowała tylko jedna pompa!
Nr VAG 028130115M, nr Bosch 0 460 404 971
Jeśli zaś chodzi o uszczelkę pod nastawnik, to szukaj nr Bosch 1 460 206 305.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw maja 27, 2010 10:14

tjwasiak pisze:Nr VAG 028130115M
lub 028 130 115 MX :bajer:
Jeśli zaś chodzi o uszczelkę pod nastawnik, to szukaj nr Bosch 1 460 206 305.
_________________
podane są gdzies na forum



daniello208
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lut 04, 2010 21:40
Lokalizacja: goleniów

brak mocy

Post autor: daniello208 » wt cze 01, 2010 06:26

DZIĘKI za pomoc po tych numerach nie miałem najmniejszego problemu żeby znaleść tą uszczelke.

Tylko że....
Mam teraz następny problem po wymianie w/w uszczelki pod nastawnikiem, silnik jest dużo słabszy (jak zwykły diesel albo jeszcze gożej) . Dopiero jak się turbina załączy (jakieś 1600-1800 obr./min) auto zaczyna się pożądnie rozpędzać a tak to się raczej turla jak jedzie. Odkręcony został cały nastawnik (cztery śruby) wymieniona uszczelka sręcone z powrotem. Wie ktoś może jaka może być przyczyna tego braku mocy no i najważniejsze jak to uleczyć.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości