nie lada gratka nie ciagnie i piszczy + FILM!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

nie lada gratka nie ciagnie i piszczy + FILM!!!

Post autor: ThcPiotr » pt maja 21, 2010 17:14

Witam jestem posiadaczem mk3 z 92 roku silnik to 2E 2.0 GTI
problem polega na tym ze na biegu 1,2 obroty dochodzą do 5,5 tys i słychać dziwny pisk (pacz filmik) na biegach tych silnik ładnie się odpycha tylko do 3.5 tys potem juz praktycznie nie przyśpiesza i idzie jak maluch na biegu 3,4,5 obroty dochodzą tylko do 4 tys i koniec dalej stoi
prosił bym o pomoc problem ten dręczy mnie od kiedy go kupiłem i nie mam pojęcia co się dzieje

FILM
Ostatnio zmieniony pt maja 21, 2010 17:51 przez ThcPiotr, łącznie zmieniany 4 razy.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt maja 21, 2010 18:27

pytanie pomocnicze :grin: - skad masz takie ringi?
nie slizga ci sie czasami sprzeglo?
mozesz okreslic skad dobiega pisk?
moim zdaniem to sprzeglo badz lozysko w skrzyni



ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

Post autor: ThcPiotr » pt maja 21, 2010 18:35

hmmmm ringi ??? :)
skąd biegnie pisk ciężko określić piszczy tylko podczas jazdy na biegu od 1 do 3 na tych wyższych obrotach
po wyżej 4 tys praktycznie się nie odpycha
sprzęgło się nie ślizga jestem tego pewien
obrotomierz na 4 i 5 biegu dochodzi tylko do 4 tys

a dlaczego się nie odpycha na tych wysokich obrotach ? na 3 tys spali dobrze lacka a jak mu dam do deski to się zamuli
Ostatnio zmieniony pt maja 21, 2010 18:37 przez ThcPiotr, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt maja 21, 2010 19:40

ringi czyli pierscienie w liczniku
musisz ustalic skad dobiega pisk
normalne jest to ze na 4 i 5 biegu silnik nie osiagnie takich obrotow jak na 1 czy 2 chyba ze strasznie slizga sie sprzeglo
jak chcesz z pisiem ruszyc tak np z 4 tys to sie dlawi czy dlawi jak przyspieszasz



ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

Post autor: ThcPiotr » sob maja 22, 2010 00:33

no wiem ze na 4 i 5 biegu tyle nie pójdzie ale ledwie do 4 tys dochodzi? 5 bieg 4 tys i 165 km/h max? na ten silnik to trochę mało
na 1 ,2 i 3 biegu obrotomierz przekroczy te 4 tys ale już nie ma mocy i coś piszczy

silnik na tych wyższych obrotach praktycznie nie ma mocy
P.S jak silnik jest ciepły problem wzrasta (mniej mocy bardziej to cos piszczy)
Ostatnio zmieniony sob maja 22, 2010 00:35 przez ThcPiotr, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 22, 2010 00:41

Nieciekawy ten pisk, ale może to tylko pasek albo pompa wody czy wspomy i nic to tragicznego nie znaczy. A co tego niskiego kręcenia to zacząłbym od kontroli ustawienia rozrządu i zapłonu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

Post autor: ThcPiotr » sob maja 22, 2010 00:45

rozrząd wymieniony był i problem pozostaje
zapłon sprawdzę to ale przypominam ze problem wzrasta gdy silnik jest rozgrzany

jeszcze jakieś sugestie ?

mam pytanie jeszcze dotyczące oleju czy to możne być tym spowodowane ? zły olej nie prawidłowy stan ? itp
Ostatnio zmieniony sob maja 22, 2010 13:48 przez ThcPiotr, łącznie zmieniany 2 razy.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz maja 23, 2010 09:45

olej odpada, maluchy jezdzily na byle jakim oleju i nie piszczaly
sprawdz lepiej olej w skrzyni bo moze jakies lozysko ci sie zaciera a z tym ze sie nie chce wkrecac na obroty to moze byc zaplon tak jak napisal kolega wyzej
piszesz ze gdy jest cpiellejszy silnik to problem sie nasila - pisk czy nie wkrecanie sie na obroty?
jezlie obroty to wskazywaloby na zplon



ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

Post autor: ThcPiotr » ndz maja 23, 2010 11:34

no gdy jest ciepły to gorzej się wkręca i jest słabszy
a orientujecie się ile kosztuje ustawienie zapłonu ?

P.S dodam jeszcze ze świece są dość czarne z deka okopcone mogę je wymieniać czyścic ale po jakimś czasie się okopcając (oleju nie pobiera bo jest po remoncie)
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 11:44 przez ThcPiotr, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz maja 23, 2010 14:23

ja bym za ustawienie zaplonu nie wzial wiecej niz 20zl
skoro sa okopconone swiece to moze tez byc problem z cewka - slaba iskra



ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

Post autor: ThcPiotr » ndz maja 23, 2010 14:33

przy cewce jest z deka obłamany ten plastik

http://yfrog.com/7g23052010236j



Awatar użytkownika
GarageBoy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1867
Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
Lokalizacja: ERW - NEB
Kontakt:

Post autor: GarageBoy » ndz maja 23, 2010 14:33

ThcPiotr, Może masz jakiegoś kota pod maską i piszczy powyżej 4tyś...
A na poważnie to obrotów jak widać też Ci nie trzyma jak powinien... Podłączałeś go pod kompa???



ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

Post autor: ThcPiotr » ndz maja 23, 2010 14:35

nie nie podłączałem obroty trzyma ale jak go tak na postoju przy gazuje i puszcze to spadną troszkę i się normują


macie jeszcze jakieś sugestie co to może być
czy to wszystko wskazuje na zapłon?

[ Dodano: 23 Maj 2010 21:25 ]
a dodam jeszcze ze gdy silnik jest zimny to pracuje nie równo tak jak by spadały obroty i wracały do normy ale tak delikatnie ze obrotomierz nic nie pokazuje
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 20:32 przez ThcPiotr, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr cze 28, 2006 01:47
Lokalizacja: FMI
Kontakt:

Post autor: rolek » pn maja 24, 2010 00:00

Sprawdź przepływomierz



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 293 gości