Po sekundzie Gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lolo22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
Kontakt:

Po sekundzie Gaśnie

Post autor: Lolo22 » pt maja 21, 2010 15:48

czy może mi ktoś pomóc miałem kiedys problem z odpaleniem auta a mianowicie auto odpaliło i po sekundzie gasło i w końcu na którymś komputerze wykazało że do wymiany jest czujnik halla. wymieniłem za to cały aparat bo miałem 2 wszystko było dobrze do dziś. mianowicie będąc w mieście chcąc odpalić auto przekręciłem kluczyk i wszystko zgasło pomyślałem może klemy są luźne poprawiłem chce odpalić auto a on znów to samo odpali i po sekundzie gaśnie. Już mnie głowa od tego boli bo nie mogę się wyzbyć tego problemu może ktoś coś mi w końcu doradzi sęsownego :( Dodam tylko że to na pewno nie jest imo.
Ostatnio zmieniony pt maja 21, 2010 15:49 przez Lolo22, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319

balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » pt maja 21, 2010 16:36

jesli nie padl znow w drugim aparacie czujnik halla to moze cewka.



Awatar użytkownika
Lolo22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
Kontakt:

Post autor: Lolo22 » pt maja 21, 2010 16:48

nie nie odpalał po wymianie tylko jak napisałem powyżej przekręciłem zapłon i wszystko zgasło zrobiło ptynk i tyle zresetowałem komputer przeczyściłem klepmy porządnie je dokręciłem i odpala nie wiem czy będzie się to powtarzać ale czas pokarze wyświetlała mi sie tez inspekcja skasowałem ją też co do tej cewki to kiedyś wymieniałem bo mi padła tylko że jakaś inna jest od onnej pojemności nie wiem czy to ma znaczenie ale spytam ?


Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319

balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » pt maja 21, 2010 16:56

niewiem ale skoro dziala to pewnie niema :grin: klemy mogles posmarowac wazelina techniczna.



adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » pt maja 21, 2010 17:07

ja ostatnio miałem taki przypadek i wymieniłem kable, świece, kopułkę, palec czujnik halal i dalej nic a okazało się ze walnięta była kostka stacyjki.


fąfik

Awatar użytkownika
Lolo22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
Kontakt:

Post autor: Lolo22 » pt maja 21, 2010 19:22

adam11, aleza kazdym razem ci gasł bo mi na np 100 odpalen 85 razy zgasnie


Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pt maja 21, 2010 20:31

Jeśli zapala bez problemu i po sekundzie spokojnie gaśnie, jakby mu przekręcić kluczyk - to nie Hall; ten nie pozwoli "załapać". Tu problemem są poluzowane luty w alarmie, pudełeczko za licznikiem, w desce rozdzielczej. Lutownicą poprawić punkty lutownicze, szczególnie przy przekaźnikach!
Błąd Halla zawsze wyskoczy przy badaniu benzynowego silnika na zapłonie ale bez pracy silnika - to wynika z logiki zarówno ECU jak i VAG-a.



adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » pt maja 21, 2010 20:47

na poczatku to miałem tak że zapalił raz na 50 razy potem coraz zadziej az w koncu wogole nie palił. wez sprobuj go przy zapalaniu przytrzymac chwile na rozruszniku tak pare sekund. jak tak przytrzymałem kilka razy i auto odpaliło i silnik działał ale jak tylko pusciłem kluczyk to automatycznie zgasł. sprubuj tak i napisz co i jak. powodzenia


fąfik

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt maja 21, 2010 23:47

Przyczyna może być w immo - jeżeli odpala sie na kluczyku z niezapisaną pestką, to też odpala na sekundę i gaśnie. A problem z immo może polegać na słabym kontakcie którejś z wtyczek od cewki do modułu immo.

Czujnik halla to raczej nie jest - jego awaria objawia się tym, że auto gaśnie i nie chce zapalić, a po jakimś czasie odpala - z tym, że te przerwy, w których nie chce odpalić z czasem robią się coraz dłuższe.... W ogóle prawdopodobnie niepotrzebnie wymieniałeś ten czujnik, bo:
Zico63b pisze:Błąd Halla zawsze wyskoczy przy badaniu benzynowego silnika na zapłonie ale bez pracy silnika - to wynika z logiki zarówno ECU jak i VAG-a.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 22, 2010 00:01

Lolo22 pisze:wszystko zgasło
znaczy co, kontrolki ? To stacyjka najprawdopodobniej


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Lolo22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
Kontakt:

Post autor: Lolo22 » sob maja 22, 2010 08:30

no konkretnie koPaweł Marek, zgasło wszystko czyli kontrolki przekreciłem kluczyk nazapłon wszystko było ok i gdy chciałem odpalic to wszystkozgasło jakby prąd wyłączyli :) klemy były na miejscu po obruszaniu było już ok

Zico63b, ja nie mam alarmu wienc nie sądze żeby były to jakieś luty

adam11, przytrzymałem gokiedys na rozruszniku chwile i raz odpalił i nie zgasł a tak to zawsze jak bym go trzymał i puszcze to zaraz gasnie


Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319

adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » sob maja 22, 2010 09:59

aha to nie wiem ja miałem takie same objawy jakieś 3 tyg temu i miałem unieruchomiony samochód przez 2 tyg bo nie mogłem dojść a okazała się ta kostka. wypnij kostkę co idzie do cewki zapłonowej i spróbuj włożyć kabelek tylko nie wiem do którego pinu i zmasować z najlepiej do akumulatora i wtedy spróbować zapalić. ja tak zrobiłem i odpalił a jak tylko odpiąłem kabel od akumulatora to od razu zgasł


fąfik

luckyluke27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 21:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: luckyluke27 » sob maja 22, 2010 21:51

Lolo22 pisze:no konkretnie koPaweł Marek, zgasło wszystko czyli kontrolki przekreciłem kluczyk nazapłon wszystko było ok i gdy chciałem odpalic to wszystkozgasło jakby prąd wyłączyli :) klemy były na miejscu po obruszaniu było już ok

Zico63b, ja nie mam alarmu wienc nie sądze żeby były to jakieś luty
Witaj, piszesz ze to na pewno nie immo ja na twoim miejscu bym to sprawdził bo masz napisane w profilu ze twój golf jest z 95r. a wszystkie golfy od 95 maja fabryczne immo centralka za zegarami schowana, ja ostatnio tak sie uporałem z podobnym problemem co mnie męczył od roku raz zapala przez 2 miesiące a poźniej co tydzień/dzień zapalal i od razu gasł wszystko sprawdzałem stacyjkę kable it aż w końcu zabrałem się za szukanie tego immo bo chciałem go wyłączyć i sprawdzić, ale przemierzyłem elektronikę wyglądało że wszystko ok wyczyściłem profilaktycznie wtyki i od tamtego czasu zapala za każdym razem. a co do gaśnięcia całej stacyjki to może robi ci się jakieś zwarcie przy rozruszniku albo coś z kablami od aku?



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » sob maja 22, 2010 21:59

Jeśli gaśnie wszystko to sprawa zasilania lub stacyjki. Immobilizer lub alarm, gdy odcina zapłon to kontrolki zostawia!
Dobrym sposobem jest włączenie na stałą pracę lampki oświetlenia wnętrza przed zapalaniem: po obserwacji siły przygasania lampki można wiele odczytać, czy np. akumulator siada, czy jest zwarcie na rozruszniku (jak pisze Kolega Luckyluke27).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 350 gości