Po sekundzie Gaśnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lolo22
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
- Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
- Kontakt:
Po sekundzie Gaśnie
czy może mi ktoś pomóc miałem kiedys problem z odpaleniem auta a mianowicie auto odpaliło i po sekundzie gasło i w końcu na którymś komputerze wykazało że do wymiany jest czujnik halla. wymieniłem za to cały aparat bo miałem 2 wszystko było dobrze do dziś. mianowicie będąc w mieście chcąc odpalić auto przekręciłem kluczyk i wszystko zgasło pomyślałem może klemy są luźne poprawiłem chce odpalić auto a on znów to samo odpali i po sekundzie gaśnie. Już mnie głowa od tego boli bo nie mogę się wyzbyć tego problemu może ktoś coś mi w końcu doradzi sęsownego Dodam tylko że to na pewno nie jest imo.
Ostatnio zmieniony pt maja 21, 2010 15:49 przez Lolo22, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
- Lolo22
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
- Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
- Kontakt:
nie nie odpalał po wymianie tylko jak napisałem powyżej przekręciłem zapłon i wszystko zgasło zrobiło ptynk i tyle zresetowałem komputer przeczyściłem klepmy porządnie je dokręciłem i odpala nie wiem czy będzie się to powtarzać ale czas pokarze wyświetlała mi sie tez inspekcja skasowałem ją też co do tej cewki to kiedyś wymieniałem bo mi padła tylko że jakaś inna jest od onnej pojemności nie wiem czy to ma znaczenie ale spytam ?
Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jeśli zapala bez problemu i po sekundzie spokojnie gaśnie, jakby mu przekręcić kluczyk - to nie Hall; ten nie pozwoli "załapać". Tu problemem są poluzowane luty w alarmie, pudełeczko za licznikiem, w desce rozdzielczej. Lutownicą poprawić punkty lutownicze, szczególnie przy przekaźnikach!
Błąd Halla zawsze wyskoczy przy badaniu benzynowego silnika na zapłonie ale bez pracy silnika - to wynika z logiki zarówno ECU jak i VAG-a.
Błąd Halla zawsze wyskoczy przy badaniu benzynowego silnika na zapłonie ale bez pracy silnika - to wynika z logiki zarówno ECU jak i VAG-a.
na poczatku to miałem tak że zapalił raz na 50 razy potem coraz zadziej az w koncu wogole nie palił. wez sprobuj go przy zapalaniu przytrzymac chwile na rozruszniku tak pare sekund. jak tak przytrzymałem kilka razy i auto odpaliło i silnik działał ale jak tylko pusciłem kluczyk to automatycznie zgasł. sprubuj tak i napisz co i jak. powodzenia
fąfik
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Przyczyna może być w immo - jeżeli odpala sie na kluczyku z niezapisaną pestką, to też odpala na sekundę i gaśnie. A problem z immo może polegać na słabym kontakcie którejś z wtyczek od cewki do modułu immo.
Czujnik halla to raczej nie jest - jego awaria objawia się tym, że auto gaśnie i nie chce zapalić, a po jakimś czasie odpala - z tym, że te przerwy, w których nie chce odpalić z czasem robią się coraz dłuższe.... W ogóle prawdopodobnie niepotrzebnie wymieniałeś ten czujnik, bo:
Czujnik halla to raczej nie jest - jego awaria objawia się tym, że auto gaśnie i nie chce zapalić, a po jakimś czasie odpala - z tym, że te przerwy, w których nie chce odpalić z czasem robią się coraz dłuższe.... W ogóle prawdopodobnie niepotrzebnie wymieniałeś ten czujnik, bo:
Zico63b pisze:Błąd Halla zawsze wyskoczy przy badaniu benzynowego silnika na zapłonie ale bez pracy silnika - to wynika z logiki zarówno ECU jak i VAG-a.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Lolo22
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
- Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
- Kontakt:
no konkretnie koPaweł Marek, zgasło wszystko czyli kontrolki przekreciłem kluczyk nazapłon wszystko było ok i gdy chciałem odpalic to wszystkozgasło jakby prąd wyłączyli klemy były na miejscu po obruszaniu było już ok
Zico63b, ja nie mam alarmu wienc nie sądze żeby były to jakieś luty
adam11, przytrzymałem gokiedys na rozruszniku chwile i raz odpalił i nie zgasł a tak to zawsze jak bym go trzymał i puszcze to zaraz gasnie
Zico63b, ja nie mam alarmu wienc nie sądze żeby były to jakieś luty
adam11, przytrzymałem gokiedys na rozruszniku chwile i raz odpalił i nie zgasł a tak to zawsze jak bym go trzymał i puszcze to zaraz gasnie
Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
aha to nie wiem ja miałem takie same objawy jakieś 3 tyg temu i miałem unieruchomiony samochód przez 2 tyg bo nie mogłem dojść a okazała się ta kostka. wypnij kostkę co idzie do cewki zapłonowej i spróbuj włożyć kabelek tylko nie wiem do którego pinu i zmasować z najlepiej do akumulatora i wtedy spróbować zapalić. ja tak zrobiłem i odpalił a jak tylko odpiąłem kabel od akumulatora to od razu zgasł
fąfik
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw kwie 01, 2010 21:38
- Lokalizacja: Rybnik
Witaj, piszesz ze to na pewno nie immo ja na twoim miejscu bym to sprawdził bo masz napisane w profilu ze twój golf jest z 95r. a wszystkie golfy od 95 maja fabryczne immo centralka za zegarami schowana, ja ostatnio tak sie uporałem z podobnym problemem co mnie męczył od roku raz zapala przez 2 miesiące a poźniej co tydzień/dzień zapalal i od razu gasł wszystko sprawdzałem stacyjkę kable it aż w końcu zabrałem się za szukanie tego immo bo chciałem go wyłączyć i sprawdzić, ale przemierzyłem elektronikę wyglądało że wszystko ok wyczyściłem profilaktycznie wtyki i od tamtego czasu zapala za każdym razem. a co do gaśnięcia całej stacyjki to może robi ci się jakieś zwarcie przy rozruszniku albo coś z kablami od aku?Lolo22 pisze:no konkretnie koPaweł Marek, zgasło wszystko czyli kontrolki przekreciłem kluczyk nazapłon wszystko było ok i gdy chciałem odpalic to wszystkozgasło jakby prąd wyłączyli klemy były na miejscu po obruszaniu było już ok
Zico63b, ja nie mam alarmu wienc nie sądze żeby były to jakieś luty
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jeśli gaśnie wszystko to sprawa zasilania lub stacyjki. Immobilizer lub alarm, gdy odcina zapłon to kontrolki zostawia!
Dobrym sposobem jest włączenie na stałą pracę lampki oświetlenia wnętrza przed zapalaniem: po obserwacji siły przygasania lampki można wiele odczytać, czy np. akumulator siada, czy jest zwarcie na rozruszniku (jak pisze Kolega Luckyluke27).
Dobrym sposobem jest włączenie na stałą pracę lampki oświetlenia wnętrza przed zapalaniem: po obserwacji siły przygasania lampki można wiele odczytać, czy np. akumulator siada, czy jest zwarcie na rozruszniku (jak pisze Kolega Luckyluke27).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 310 gości