Silnik umiera?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Silnik umiera?

Post autor: koVWal » pt maja 21, 2010 15:00

Witam wszystkich. Już nie wiem co robić dziś jechałem samochodem i miałem spory kawałek ładnej prostej drogi. No i wyprzedzam samochód 4 bieg 120km/h wrzucam 5 i mówię kulnę go sobie trochę. No i co się okazało na 5 130km/h to był max i kopcił.. Nie wiem co jest już grane.. ;/ Kiedyś 170km/h miałem nim no a teraz tragedia;/ Co robić? Co sprawdzić?
Ostatnio zmieniony pt maja 21, 2010 15:02 przez koVWal, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

pabazu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt sie 14, 2009 22:39
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pabazu » pt maja 21, 2010 15:18

miałem takiego samego z tym samym silnikiem 1V i z tymi 170 to troszkę naciągasz ;)

1V ma katalizator pierwszy w kolejności od turbo (zaraz za zakrętem rury z góry) - Wycinałeś?
Jeśli nie to wywal, bo może się przypchał. Wstaw kawałek rury fi50 (albo strumienicę z allegro) i potem ogień żeby wydech przedmuchać.



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pt maja 21, 2010 15:18

Na jaki kolor kopcił? Może to tylko nieszczelność w dolocie!



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pt maja 21, 2010 15:21

Kurde no mówie 170 mialem no naprawde... Kiedys to pocisk był a teraz to tragedia.
pabazu pisze:1V ma katalizator pierwszy w kolejności od turbo (zaraz za zakrętem rury z góry) - Wycinałeś?
Nie mam wyciętego no ale dobrze bylo jak byl a teraz od razu katalizator?
tjwasiak pisze:Na jaki kolor kopcił?
Czarny i troche tak jakby niebieski ;/


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

pabazu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt sie 14, 2009 22:39
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pabazu » pt maja 21, 2010 15:26

A jeżdzisz na małych odcinkach? jak nie rozgrzejesz dobrze układu wydechowego to katalizator nie wypala resztek paliwa i się przytyka. Spróbój go dobrze rozgrzać i ogień na maxa powinno przepchać.
moim zdaniem to katalizator. Ja tak miałem. Potem wywal to cholerstwo to zobaczysz jak ci golfik ożyje +10KM



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pt maja 21, 2010 15:28

Nie chce mi się wierzyć, że 10KM dojdzie... Samochód był rozgrzany już jechałem nim z 15 minut to się rozgrzał no i po tych 15 min przydusiłem mu trochę...


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

pabazu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt sie 14, 2009 22:39
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pabazu » pt maja 21, 2010 15:47

Zrób operację wycięcia a zobaczysz że będzie lepiej.

Teraz to możesz spróbować go rozgrzać i przytrzymać na niższych biegach na maxa. na2 lub 3 ce. (15 min to nie wiem - może maławo)
Może wypluje.
Z tego co piszesz to pasuje przytkanie, te silniki raczej nie kopcą chyba że są przytkane. U mnie bez katalizatora nie puścił już nigdy dymka nawet przy "gwałtownym" wciśnięciu gazu.
Jeździłem nim do 380 tyś i było ok. sądzę że następca też nie narzeka.



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pt maja 21, 2010 15:52

No będę musiał wyciąć.. mialem 2 bieg 80 3 110 więcej nie ciagłem a 5 tragedia;/


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt maja 21, 2010 17:00

koVWal Mk2, już Ci kiedyś pisałem,żebyś wyciął ten korek w wydechu :bajer:
Dziwię się,że jeszcze go masz.
koVWal Mk2 pisze:Nie chce mi się wierzyć, że 10KM dojdzie.
Może nie 10,ale na pewno poczujesz różnicę.

Poza tym, sprawdź na wszelki wypadek znaki rozrządu.
koVWal Mk2 pisze:Czarny i troche tak jakby niebieski
Kąt wtrysku do sprawdzenia :bigok:
W wężykach ma być samo paliwo.Jak płynie z powietrzem,to będą właśnie takie jaja...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » pt maja 21, 2010 19:04

Witam po 1 katalizator do wycięcia
po 2 rozrząd czy jest dobrze ustawiony
po 3 sprawdzić stan przewodów
po 4 stan filtrów paliwa powietrza



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pt maja 21, 2010 19:32

Byłem jeszcze przy samochodzie i co zobaczyłem na wolnych obrotach aż kopci na niebiesko miałem odpalony silnik, odkręciłem korek od pokrywy głowicy i nie pluł olejem ale mocno dymił... Filmik:


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt maja 21, 2010 21:10

koVWal Mk2 pisze:odkręciłem korek od pokrywy głowicy i nie pluł olejem ale mocno dymił...
Przedmuchy na pierścieniach...pasuje coś z tym zrobić :bajer:

Z tego co słyszałem w tym filmie,to ten Twój silnik pracuje jak benzyna.Słabo klepie,wolno wchodzi na obroty...
Koniecznie kat-out i kąt wtrysku do regulacji,bo jak na moje ucho jest za późny :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob maja 22, 2010 00:44

Miałem to samo w swoim 1V

-wywal kata jak radzą koledzy

Okazało się że turbina już nie dawała sobie rady i nie pompowała dostateczniej ilości ciśnienia .Czas rozglądać się za nową . Lub może pompa już się kończy , grzeje ci się silnik?
Ostatnio zmieniony sob maja 22, 2010 00:46 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob maja 22, 2010 07:36

grandi pisze:wywal kata jak radzą koledzy

Okazało się że turbina już nie dawała sobie rady i nie pompowała dostateczniej ilości ciśnienia
Dokładnie.Nawet słychać w filmie jak praca silnika jest stłumiona...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości