wiadomo - jeśli VAG pokazuje stałe wartości 0 - kąt cofnięty poza zakres regulacji - jesli pokazuje 255 - przyspieszony poza zakresmunior pisze:Tego nie wiadomo
Kąt wtrysku - 0 - brak odczytów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ze śrubą nie miałem zbytnio problemu, poszła w miarę szybko ale problem leży z zbiciu koła. Dosyć długo i mocno w nie waliłem ale ani drgnęło!! Zacząłem się obawiać czy nie pęknie mi albo czy go nie ukruszę! więc poddałem się...fleshu pisze:Gorszy problem jest ze zluzowaniem śruby na kole wałka
Ale niebawem zrobię drugie podejście i mam nadzieję, że się podda
Pod warunkiem, że przy wcześniejszych wymianach rozrządu ktoś w ogóle ruszał to koło, hehefleshu pisze:każde drgnięcie metalu siłą poprzeczną zdejmie wciśnięte koło.
Tego nie wiedziałem i musiałem dochodzić do tego empirycznie...dzięki za infoleo... pisze:0 - kąt cofnięty poza zakres regulacji - jesli pokazuje 255 - przyspieszony
dziś zrobiłem swojego szerszenia. Był kąt wtrysku 0 i nie mogłem go odpalić na znimnym silniku. Była przestawiona pompa. Ustawiłem rozrząd idealnie na znaki, zablokowałem pompę czpieniem 15.5mm zablokowałem wałek zbiłem koło ustawiłem na znak na wale, skręciłem i dalej był 0 a pompa ustawiona na środku, musiałem ją pchnąć na max w strone silnika do końca regulacji ale i tak punkt w tdi timing był troche poniżej niebieskiej kreski tak jak mniej więcej tutaj
ale na tym wykresie punkt jest poniżej zielonej a nie niebieskiej!! jeśli u Ciebie jest trochę poniżej niebieskiej to puknij jeszcze trochę w pompę ( w stronę silnika) i kąt powinien być luxKOSA1987 pisze:poniżej niebieskiej kreski tak jak mniej więcej tutaj
Zajrzyj jeszcze tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 1t+wtrysku
Ostatnio zmieniony czw maja 20, 2010 22:25 przez barbiq, łącznie zmieniany 1 raz.
jest poniżej niebieskiej coś jak tu z tamtym zdjęciem to sie pomyliłem. Pompy juz dalej nie moge pchnąć bo skończyła się regulacja. mam na max do przodu w stronę silnika. Dodam ze rozrząd dobrze ustawiony. na blokady łącznie z pompą.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Po prostu przy następnej zmianie rozrządu zadbaj o przesunięcie koła pompy o jeden ząb > to załatwi sprawę.
O to chodzi że w miarę chodzenia i drobnych zmian (rozciągliwości paska), kąt będzie powoli schodził troszkę niżej. Więc każdemu ustawiam lekko ponad niebieską kreskę > to zapewnia utrzymanie kąta praktycznie cały czas na właściwym poziomie.
O to chodzi że w miarę chodzenia i drobnych zmian (rozciągliwości paska), kąt będzie powoli schodził troszkę niżej. Więc każdemu ustawiam lekko ponad niebieską kreskę > to zapewnia utrzymanie kąta praktycznie cały czas na właściwym poziomie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości