Jak podłączyć alternator w G60

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw maja 20, 2010 20:06

Jeśli przy próbie kontrolką prosto z akumulatora żaden z pinów nie powoduje zaświecenia kontrolki - wada alternatora lub regulatora (to częściej). Oczywiście, najtaniej i najłatwiej podmienić na próbę regler niż rozbierać cały alter, i od tej podmiany warto zacząć.



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » czw maja 20, 2010 21:25

Zico63b, Zwróćmy uwagę na to że kolegaLEON CORRADO, pisze
LEON CORRADO pisze: podczas pracy silnika napięcie mam 14,1-14.4V wiec ładowanie jest
a wcześniej
LEON CORRADO pisze:jak podłącze 2 kabel z tym jednym na nowym altku
moim zdaniem istnieje możliwość uszkodzenia jakiejś części prostownika , o ile dobrze zrozumiałem Kolegę.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw maja 20, 2010 21:34

LEON CORRADO pisze:a tu są 2 wejścia jak podłącze 2 kabel z tym jednym na nowym altku
Tak naprawdę, to jak to rozumieć?
Powinno być tak, że przewód wzbudzenia z samochodu (błękitny czy też niebieski) mamy połączyć z odnalezionym zaciskiem D+ i tyle... Kwestia jest czy to pin 1 czy 2 i już.
Układ samochodu jest dobry bo kontrolka świeci (do masy).
Ostatnio zmieniony czw maja 20, 2010 21:34 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
LEON CORRADO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt sty 02, 2009 21:24
Lokalizacja: Niemodlin

Post autor: LEON CORRADO » czw maja 20, 2010 21:42

ok podmienię regulator a czym można założyć regulator z 90a lub 160 a czy jest różnica jakaś



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw maja 20, 2010 21:47

Powinna być różnica w wytrzymałości elementów, ale różnica prądu wzbudzenia jest tak niewielka, że może nawet wnętrza są te same?
Na pewno zamontowanie dla próby nie spowoduje uszkodzeń. Gdyby to właśnie to było przyczyną - na stałą pracę można poszukać właściwego.
P.S.: a nie chodzi o alternator 120Amperowy?



Awatar użytkownika
LEON CORRADO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt sty 02, 2009 21:24
Lokalizacja: Niemodlin

Post autor: LEON CORRADO » czw maja 20, 2010 21:53

bo widziałem że regulator za 90A jest taki sam jak w 180A i myślałem na próbę zamienić



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 287 gości