MKII 1.3 NZ - czujniki oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MKII 1.3 NZ - czujniki oleju
Witam.
Chciałbym spytać czy czujniki oleju w tym silniku to te dwa w głowicy
od strony wtrysku? Jeśli tak to czemu są dwa i obok siebie?
Chciałbym spytać czy czujniki oleju w tym silniku to te dwa w głowicy
od strony wtrysku? Jeśli tak to czemu są dwa i obok siebie?
Pozdrawiam - Orzeł
Chyba się nie zrozumieliśmy ,króciec to ten plastik w którym jest termostat. ale ciekawe od czego są te dwa o których piszesz. one są w bloku czy w głowicy?Orzeł pisze:No tak... Jest to możliwe. Jeśli tak jest to który czujnik jest od ciśnienia oleju? Dodatkowe pytanie dotyczy czujników temp. przy termostacie. Też są dwa... Dlaczego?
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Są dwa dlatego,że jeden jest od temperatury przekazywanej dla sterownika(niebieski) a drugi czarny to poprostu czujnik dzięki któremu widzimy tempreature na wskaźniku.Orzeł pisze:No tak... Jest to możliwe. Jeśli tak jest to który czujnik jest od ciśnienia oleju? Dodatkowe pytanie dotyczy czujników temp. przy termostacie.Też są dwa... Dlaczego?
dwa czujniki wkrecone do glowicy od strony kolektora dolotowego- wtrysku spradzacja cisnienie oleju jeden na niskich obrotach drugi na wysokich jak nie wykaza to zapala sie lampa badz dzwoni dzwoneczekOrzeł pisze:Chciałbym spytać czy czujniki oleju w tym silniku to te dwa w głowicy
od strony wtrysku? Jeśli tak to czemu są dwa i obok siebie?
______________pozdrawiam
SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa
a mógłbyś jeszcze napisać który jest który ?homsky pisze:W golie2 moga byc nawet 3 czujniki temperatury , jeden daje sygnały do komputera , drugi do wskaźnika na desce rozdzielczej a trzeci do diody która tez jest na desce i sygnalizuje za wysoka temperaturę silnika, nie wspomne juz o czwartym czujniku w chłodnicy który steruje wentylatorem
dwa czujniki wkrecone do glowicy od strony kolektora dolotowego- wtrysku spradzacja cisnienie oleju jeden na niskich obrotach drugi na wysokich jak nie wykaza to zapala sie lampa badz dzwoni dzwoneczek
______________pozdrawiam[/quote]
Yo! Dzięki za wiedzę;).
Sprawdzał ktoś może jak zachowa się auto gdy odłączymy wtyczki
od obydwuch czujników ciśnienia oleju i uruchomimy silnik?
Da się tak jechać czy będą dzwonki?
______________pozdrawiam[/quote]
Yo! Dzięki za wiedzę;).
Sprawdzał ktoś może jak zachowa się auto gdy odłączymy wtyczki
od obydwuch czujników ciśnienia oleju i uruchomimy silnik?
Da się tak jechać czy będą dzwonki?
Pozdrawiam - Orzeł
da sie jechac, tylko po co? bedzie migac i dzwonic, jak na Boze Narodzenie:)Orzeł pisze:prawdzał ktoś może jak zachowa się auto gdy odłączymy wtyczki
od obydwuch czujników ciśnienia oleju i uruchomimy silnik?
Da się tak jechać czy będą dzwonki?
________pozdrawiam
SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa
To moze dopowiem jescze ze:Orzeł pisze:dwa czujniki wkrecone do glowicy od strony kolektora dolotowego- wtrysku spradzacja cisnienie oleju jeden na niskich obrotach drugi na wysokich jak nie wykaza to zapala sie lampa badz dzwoni dzwoneczek
1. Czujnik koloru brazowgo (przewod niebiesko czarny) jest czujnikiem tzw. rozwiernym sygnalizuje spadek cisnienia ponizej 0,3 kG/cm2.
2.Czujnik koloru czarnego (przewod zolty) jest czujnikiem tzw. zwiernym i sygnalizuje spadek cisnienia oleju ponizej 1,4 kG/cm2 .
I teraz diagnoza swiecenia lampki i dzwieku brzeczyka:
lampka zaswieci sie jezeli na biegu jalowym cisnienie spadnie ponizej 0,15-0,45 kG/cm2 -zwarcie sie stykow pierwszego czujnika.
lampka zaswieci sie i dodatkowo bedzie brzeczyk jezeli cisnienie spadnie ponizej 1,6 kG/cm2 przy predkosci przekraczajacej 2150 obr/min - rozwarcie sie stykow drugiego czujnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 226 gości