No to z tego co się dowiedzałem - mikrowoskiem zabezpiecza się nadkola od strony komory silnika ( i w ogóle komorę silnika) i profile zamknięte - tak też było to fabrycznie robione w fabryce VW i tak VW zaleca naprawiać samochody powypadkowe.
Zostają jeszcze trzy rodzaje konserwacji:
- progi - konserwacja pokryta lakierem (pomalowana pod kolor samochodu) - struktura chropowata - to jest baranek;
- podwozie samochodu (od spodu) - bitex (nie jest pokryte kolorem)
- podłoga samochodu wewnątrz kabiny - i tu nie wiadomo. U mnie ma to kolor czarny i nie jest pokryte kolorem. Np. u nas w pracy mieliśmy Renault Kangoo i tam przestrzeń towarowa była zakonserwowana tym, o czym pisał sas_gti - czyli wyglądało to tak, jakby na podłodze od wewnątrz nie było żadnej konserwacji, tylko blacha pomoalowana pod kolor samochodu - ale któregoś dnia ten samochód dostał strzała w tył - i ta konserwacja cała popękała - widać było, że ona jest czarna, tylko pomalowana kolorem. Myślę, że umnie w mkII na podłodze jest coś podobnego, tylko nie pomalowane na kolor.
Jak nazywa się oryginalna konserwacja podwozia??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości