Dwumas - uszkodzenie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
corben
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw lut 07, 2008 13:41
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Dwumas - uszkodzenie

Post autor: corben » śr maja 19, 2010 22:37

Intryguje mnie taka sprawa:
- jak można uszkodzić dwumas, co kryje się za sprawą kupiony samochód z padającym dwumasem.

Wbrew pozorom jest to dosyć gorący temat, ja usłyszałem że dwumas uszkodzi się podczas powodzi :smoke: ale to tylko jeden z powodów, czekam na następne, co trzeba zrobić żeby go uszkodzić.

Jak w złym dziale to proszę o przeniesienie postu.


VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » śr maja 19, 2010 22:54

corben pisze:co trzeba zrobić żeby go uszkodzić.
Trzeba mechanicznie uszkodzić jedno lub kilka "ogniw" zespołu sprężyn i łączników które są w dwumasie zainstalowane. Jak to zrobić- a np. dynamiczną jazdą - pseudo sportową. lub "butowaniem" z niskich obrotów na wysokim biegu. A jak się ma pecha, to się "rozleci" podczas "normalnej" eksploatacji.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
corben
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw lut 07, 2008 13:41
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: corben » śr maja 19, 2010 22:58

A jak to ma się do PSJ ?


VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » śr maja 19, 2010 23:04

A tak, że za nisko się biegi zmienia i powstają duże obciążenia nie tylko w układzie korbowym silnika ale na sprzęgle i skrzyni biegów. Za mała prędkość obrotowa a za duże opory, a dwumas dostaje po "pupie" bo te wszystkie drgania i opory - przechodzą przez niego.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 233 gości