Problem z paskiem rozrządu !

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Problem z paskiem rozrządu !

Post autor: golfikdina » śr maja 19, 2010 15:06

Witam mam mianowicie taki problem z moim golfem III iż otwieram osłone rozrzadu patrze a pasek lekko był zsunięty w lewom stronę plus na dodatek jak nie patrzałem wystawało go okolo 0,3 cm które coś urżneło i widac po lewej stronie paska postrzępione.
Dodatem tylko że
ROLKA NAPINAJĄCA RUVILLE
ROLKA PROWADZĄCA RUVILLE
Pompa wody z dobrej firmy ale nie pamiętam jakiej
I PASEK ROZRZĄDU chyba tez ruville (wzmacniany)

I wymieniałem rozrząd okolo 7 miesięcy temu , gdzie przejechałem na nim około 8,5 tys km .

I teraz mam pytanie odnośnie tego:

Moja wina ze jak nie chciał w zimę zapalić to odpalałem go na popych ? Czy wina zle dobranego sprzetu , albo zle załozony ?
Czy wymienić moge tylko sam pasek ?
Co mogło się zniszczyc oprócz paska?
jakie mniej więcej koszty ?


Dodam że auto odpala i jezdzi bez problemu tylko jak mechanik zobaczyl mi ten pasek to poweidzial ze nawet by tego nie odpalał. I auto stoi i nie iwem czy jak kupie sam pasek czy bd git, czy tez musze jeszcze napinacz kupic ? Bo wiem ze najlepiej cały kupic , ale fudusze na to nie pozwolą.
Prosze o pomoc z góry dzięki



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr maja 19, 2010 15:57

golfikdina pisze:albo zle załozony
ja bym na tą opcję obstawiał, nie wyczyszcone miejsce pod rolką lub pompą wody i pasek może się zsuwać
Dodam że auto odpala i jezdzi bez problemu tylko jak mechanik zobaczyl mi ten pasek to poweidzial ze nawet by tego nie odpalał. I auto stoi i nie iwem czy jak kupie sam pasek czy bd git, czy tez musze jeszcze napinacz kupic ? Bo wiem ze najlepiej cały kupic , ale fudusze na to nie pozwolą.
w tym przypadku wystarczy kupić nowy pasek i wyczyścic dokładnie powierzchnię pod rolkami i pompą



golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » śr maja 19, 2010 16:29

Musze przyznać rację, że obudowa np nie była wyczyszczona i z tej obudowy łuszczyło sie cos co padalo na pasek rolki to prasowaly i na pasku mam co kawałem takie paski sprasowane te świnstwa z obudowy na pasku.
A jak tam z czyszczenie pompy czy cos to nie wiem.
I czy moge z reklamacją do niego jechac jezeli wymienilem 7 miesiecy temu rozrzad ?



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr maja 19, 2010 16:32

I czy moge z reklamacją do niego jechac jezeli wymienilem 7 miesiecy temu rozrzad ?
spróbwać można napewno nie zaszkodzi



golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » śr maja 19, 2010 16:56

Teraz byłem przy aucie palcem przejechałęm od srodka po obudowie w kazdym miejscu jakis syf i cos podobnego do gombki czy cos. Nie umiem tego określić
W sobote jade z paskiem nowym i mechanik mi to rozbierze i zobaczy sie czy tylko pasek . Z kreklamacją jechał bym kusi mnie ,ale ten mechanik co u niego to robilem jeszcze cos mi zrobi w aucie po złości czy cos. Nie chce miec juz nic z nim wspolnego.

Dzięki wielkie za pomoc ;]
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » śr maja 19, 2010 19:32

ten syf podobny do GĄBKI (nie gombki) to resztki paska który ewidentnie musi o coś ocierać. albo z rolkami jest cos nie tak jak koledzy piszą albo obudowa zle założona.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr maja 19, 2010 19:41

koniecznie jak założysz nowy pasek to nie zakładaj plastikowej osłony tylko odpal auto na chwilę i sprawdź jak chodzi pasek w sensie czy jest po środku kółek na wałku i wale i pompie, jak będzie uciekał na boki lub wystawał to ewidentnie coś jest dalej nie teges


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » śr maja 19, 2010 19:50

lub też co sie rzadko zdarza w takich silnikach kółko na wale.



golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » śr maja 19, 2010 21:31

Wątpie ale nie wykluczam chodz na pierwszy rzut oka jest tam wszystko ok
W sobote dam znac co było do wymiany

[ Dodano: 19 Maj 2010 21:33 ]
Ale to co na ten pasek pada to jest to jakis osad ktory jest na obudowie. Poprostu mechanik wymienil a nie wyczyscil , a od wcząsów spada kawałeczki na pasek i sie prasuje. A wstrząsów w aucie jest duzo bo twarde zawieszenie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości