Rozsypane pompki w ajm, przyczyną słabego dołu??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Rozsypane pompki w ajm, przyczyną słabego dołu??
Panowie problem polega na tym że została wsadzona juz druga turbina i jest podobna akcja, a raczej jej brak :/ tzn. auto uzyskało moc lekko ponad 170 km natomiast moment spadl do 330 Nm przy uwaga grubo ponad 3 tys. Najpierw padło na turbo ze cos z nim nie tak, wsadzone jest drugie i dzieje sie to samo. Dzisiaj padła kolejna diagnoza że wina pompek, i tak po sciagnieciu pokrywy spreżyny na pompkach nie trzymaja sie tak jak powinny są luźne niewiem jak to opisac bo niebylo mnie przy tym jak byly sprawdzane ale wierze tym ludziom bo sa wiarygodni. I teraz czy jest to prawdopodbne ze to ich wina bo na starej turbinie i na tych pompkach bylo moze mniej kucy ale moment byl 360 Nm. I auto naprawde fajnie jechalo a teraz zapierdala ale to zadna przyjemnosc krecic diesla do 4500 tys zeby on jechal! A teraz dołu bydle niema a góra to ma masakre
to mi wyszlo wydaje sie w miare ok? jestem lekko podłamany :/
P.S
SZUKAM POMPOWTRYSKOW OD ARL czyli 038 130 073 AL z gwaracja ze sa sprawne
to mi wyszlo wydaje sie w miare ok? jestem lekko podłamany :/
P.S
SZUKAM POMPOWTRYSKOW OD ARL czyli 038 130 073 AL z gwaracja ze sa sprawne
Ostatnio zmieniony pn lip 12, 2010 22:05 przez fasd, łącznie zmieniany 5 razy.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
korekcje na pompkach masz OK
skoro po wsadzeniu drugiej turbiony straciłeś dół, to znaczy że trzeba wyregulować sztangę sterującą zmienną geometrią
po sciągnięciu wałka te spreżyny spadają... to czeste zjawisko ale normalnie przeciez wałek dociska spręzyne
od razu pisze że nie ma częsci zamiennej tej blaszki która przytrzymuje spręzynę
skoro po wsadzeniu drugiej turbiony straciłeś dół, to znaczy że trzeba wyregulować sztangę sterującą zmienną geometrią
po sciągnięciu wałka te spreżyny spadają... to czeste zjawisko ale normalnie przeciez wałek dociska spręzyne
od razu pisze że nie ma częsci zamiennej tej blaszki która przytrzymuje spręzynę
cowboy chodzi o to sztangą byla regulowana i nic sie nie poprawialo :/ i w końcu padło ze moze to być wina pompek :/ sciagnięto pokrywe i niby te sprezyny same schodziły. Bo jak złapiesz normalnie pompke jak jest wyjęta i ciagniesz za sprezyne to ona nie wychodzi a w moich pompkach ta sprezyna jak sie pociagnie to gładko schodzi. Niestety mnie przy tym nie było ale tak mi powiedziano takze i ja wnioskuje ze moga to byc pompkicowboy pisze:skoro po wsadzeniu drugiej turbiony straciłeś dół, to znaczy że trzeba wyregulować sztangę sterującą zmienną geometrią
po sciągnięciu wałka te spreżyny spadają... to czeste zjawisko ale normalnie przeciez wałek dociska spręzyne
od razu pisze że nie ma częsci zamiennej tej blaszki która przytrzymuje spręzynę
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
a powiedz które bloki mam zlogować?cowboy pisze:musisz zrobić logi dynamiczne i pokaż jak pompuje turbina w zakresie 1800-4200 rpm z butem w podłodze na 4 biegu
Napisz mi jeszcze co moze byc tego przyczyną
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 10:21 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Podciśnienie jest sprawdzone na turbinie ??
Jaka jest jego wartość ??
Jaka jest jego wartość ??
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
pewnie jest sprawdzone :/ ja nie sprawdzałem ja nie jestem tunerem ale jak mi powiesz jak je sprawdzić to sprawdze vagiem
[ Dodano: 18 Maj 2010 23:11 ]
Log (0 - 008,010,011)
Log (1 - 000,003,004)
Logi które przed momentem wykonałem prosze o zinterpretowanie
[ Dodano: 18 Maj 2010 23:11 ]
Log (0 - 008,010,011)
Log (1 - 000,003,004)
Logi które przed momentem wykonałem prosze o zinterpretowanie
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
oryginal z ARL ale na hybrydzie było to samo :/ natomiast na małej turbinie oryginalnej z ajm wszystko ok bylo
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Z logów wynika tylko tyle że turbo późno wstaje. Sprawdź to co pisałem.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo ARL drugie juz z kolei....
Auto nie ma wogule dolu...krecenie sztanga nawet o 5 obr nie poprawia nic zakresu niskich obr.
Podlacząne na krotko podcisnienie pod turbine i tez pupa...
Pompki mialy wytarte trzpienie i byly nie docisniete. Zmienilismy na swieze i wyregulowalismy ale przyrost na poziomie 10Nm
Walek ustawiony poprawnie (zreszta krecony tez w kazdym kierunku)
Wywalony katalizator
Powinno byc 380Nm a tu ledwie 340 w peaku
Gora wsciekla...
Paliwa w sofcie nalane tyle ze hoho...
Wyglada na to ze nie ma dynamiki spalin z niskich obr, dlatego sugeruje zmiane pompek (skoro wlasciciel i tak chce 200KM meczyc, i jedna pompka miala niedawno spierdzielona korekcje, a sprezynki same wyskakuja).
Jak to nie pomoze to 3cia turbine wstawie...bo juz cycuchy opadaja.
Auto nie ma wogule dolu...krecenie sztanga nawet o 5 obr nie poprawia nic zakresu niskich obr.
Podlacząne na krotko podcisnienie pod turbine i tez pupa...
Pompki mialy wytarte trzpienie i byly nie docisniete. Zmienilismy na swieze i wyregulowalismy ale przyrost na poziomie 10Nm
Walek ustawiony poprawnie (zreszta krecony tez w kazdym kierunku)
Wywalony katalizator
Powinno byc 380Nm a tu ledwie 340 w peaku
Gora wsciekla...
Paliwa w sofcie nalane tyle ze hoho...
Wyglada na to ze nie ma dynamiki spalin z niskich obr, dlatego sugeruje zmiane pompek (skoro wlasciciel i tak chce 200KM meczyc, i jedna pompka miala niedawno spierdzielona korekcje, a sprezynki same wyskakuja).
Jak to nie pomoze to 3cia turbine wstawie...bo juz cycuchy opadaja.
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 12:32 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
rob555 pisze:Turbo ARL drugie juz z kolei....
Auto nie ma wogule dolu...krecenie sztanga nawet o 5 obr nie poprawia nic zakresu niskich obr.
Podlacząne na krotko podcisnienie pod turbine i tez pupa...
Pompki mialy wytarte trzpienie i byly nie docisniete. Zmienilismy na swieze i wyregulowalismy ale przyrost na poziomie 10Nm
Walek ustawiony poprawnie (zreszta krecony tez w kazdym kierunku)
Wywalony katalizator
Powinno byc 380Nm a tu ledwie 340 w peaku
Gora wsciekla...
Paliwa w sofcie nalane tyle ze hoho...
Wyglada na to ze nie ma dynamiki spalin z niskich obr, dlatego sugeruje zmiane pompek (skoro wlasciciel i tak chce 200KM meczyc, i jedna pompka miala niedawno spierdzielona korekcje, a sprezynki same wyskakuja).
Jak to nie pomoze to 3cia turbine wstawie...bo juz cycuchy opadaja.
Panie guru juz szukam nowych znaczy sie uzywek w dobbrym stanie także zobaczymy z twoją pomocą i wiedzą a moją upierdliwością cos wkoncu musi ruszyć
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 14:29 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
Ty to nie upierdliwosc...mnie tez to meczy i wcale sie nie dziwie ze szukasz ratunku. Sprawa bedzie pewnie banalna ale trzeba wpascfasd pisze: Panie guru juz szukam nowych znaczy sie uzywek w dobbrym stanie także zobaczymy z twoją pomocą a moją upierdliwością cos wkoncu musi ruszyć
Te pompki i tak chciales zmieniac wiec zobaczymy...jak nie to 3cia sprezarka pod maske wleci ale wmiedzy czasie jeszcze przyjrzymy sie IC
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Rob555 sprawdzcie jakie jest podcisnienie na pompie vaccu, czesto luzuje sie ten krociec ktorym wychodzi podcis.
Juz mielismy kilka takich przypadkow
Juz mielismy kilka takich przypadkow
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości