Dziwna praca diesla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwna praca diesla
Witam drodzy koledzy, potrzebuje waszej pomocy!
Posiadam od niedawna golfa 4 1.9tdi 90 koni i mam z nim problem tzn dojeżdżając do świateł naciskając pedał hamulca silnik jest na luzie (zwalniam)po chwili zmienia warkot na takie klekotanie po zatrzymaniu chwile klekocze i dalej normalnie co jest przyczyna???
Pomocy!!!!!
porostu silnik zmienia na kilka sekund warkot
Posiadam od niedawna golfa 4 1.9tdi 90 koni i mam z nim problem tzn dojeżdżając do świateł naciskając pedał hamulca silnik jest na luzie (zwalniam)po chwili zmienia warkot na takie klekotanie po zatrzymaniu chwile klekocze i dalej normalnie co jest przyczyna???
Pomocy!!!!!
porostu silnik zmienia na kilka sekund warkot
Pozdrawiam DAWID
Polecam lekturę tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=drgawki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=drgawki
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Ta funkcja nazywa się "ochrona dwumasowego koła zamachowego". Albo żyj z tym, albo podjedź do dobrej firmy zajmującej się chip-tuningiem i za drobną opłatą zrobią korektę jednej mapy i będzie "z głowy". Na próbę możesz albo odpiąć czujnik temperatury płynu chłodzącego przy ciepłym silniku, albo przekodować sterownik tak jak dla automatycznej skrzyni biegów.
Na próbę możesz albo odpiąć czujnik temperatury płynu chłodzącego przy ciepłym silniku
kolego jestem laikiem gdzie znajduje sie w silnku ten czujnik?
I mam auto zapalic jak bedzie lepiej palilo tzn ze ten czujnik?
ochrona kola dwu masowego?rozumiem ale zeby np czasem jest tak ze kreci z 5=7sekund a inne golfy pala na dotyk
kolego jestem laikiem gdzie znajduje sie w silnku ten czujnik?
I mam auto zapalic jak bedzie lepiej palilo tzn ze ten czujnik?
ochrona kola dwu masowego?rozumiem ale zeby np czasem jest tak ze kreci z 5=7sekund a inne golfy pala na dotyk
Pozdrawiam DAWID
kolego miales taki problem?juz ktos mi powiedzial ze mam rozrusznik zmeczony...i aku powiem ci slaby..moze byc to wina?czasem nawet na zimnym auto nie pali tylko po przekreceniu kluczyka jest takie pykniecie...erikt65 pisze:A ja bym proponował wyczyścić i zregenerować rozrusznik , wyczyścić klemy i sprawdzić stan akumulatora. Koszta niewielkie a może pomóc znacznie, zwłaszcza regeneracja rozrusznika max 100 zł
po podłączeniu do innego samochodu:kable:pali
Pozdrawiam DAWID
Podstawa dobry rozrusznik- makręcić jak szlifierka tak że nie policzysz pracy suwu silnika ( jak regenerujemy to tulejki i szczotki mimo ze sa sa dobre- przegrzane zabieraja dużo amperów ), akumulator o pradzie rozruchowym min 680A wg EN , dobre połaczenia masowe, jak dalej słabo sprawdzamy czy układ paliwowy sie nie zapowietrza, kąt statyczny wtrysku, jak dalej żle to dajemy w adaptacjach blok 05 na maxa, jak na zimno żle to zmieniamy w bloku 12 w adaptacjach na wartość 32700 jak dalej żle dopiero zmieniamy mapy rozruchowe.
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 12:37 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości